Je to oficiální: Dan Ťok končí ve funkci ministra dopravy

DT  |  08. 04. 2019 14:13

S pánom Bohom, idem od vás, neublížil som, neublížil som, žiadnemu z vás.

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  08. 04. 2019 21:51

Vynikajici paralela :) ... Vlado Piciar se nezapomina :)

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  09. 04. 2019 10:31

Jo, to si pamatuji jako by to bylo dnes. I slzu jsem málem uronil za Vladimíra No ale jak se ukázalo, ve Ficovi našel zdatného nástupce...

Odpovědět  |   | 
Nespo-kojenec  |  08. 04. 2019 15:23

otazkou jest zda-li se dalo cekat, ze skutecne prijde novy svezi vitr s p.Ťokem pred 5 lety... ono by i RSD zaslouzil facku za tvrzeni, ze se minuly rok postavilo uz ani nevim kolik KM dalnice ale nove z toho bylo jen mizive %.Tady se furt neco pripravuje, jsme pripraveni zahajit tolik a tolik, ale to je asi tak vse. Zakony teto bananove republiky jsou vyslovene zprasene aby vse trvalo pokud mozno co nejdele, prochazelo co nejvice kancelarema a v jakekoliv to muze spatne vychrapany ourednik stopnout a poslat na uplny zacatek. At se dojde nejak ta tlama podivat treba na trasu brno - svitavy, 98% cesty 1 pruh tam 1 zpet a vic nic. A doprava "pomalu jak na D1". Ani zadne obchvaty po ceste, vsecko nafest pres obce. Cosi se planuje, cosi za mozne plany beha po netu, ale to je asi tak vse. Tragedie. A o ostude dalnice na Wien koncici za Pohořelicema skoda mluvit, rakusaci u hranic pomalu a my... planujeme, schvalujeme, resime apod. sratchky. A az bude 2025, mozna se teprv nekde kopne do zeme.

O zeleznici ani nemluvit. Nemci necekali az se tady stane zazrak a udelali si koridor s rakouskem po svem, sice delsi ale da se jim padit 300km.

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/nemecko-spousti... ...

Ani se nedivim, ze jsme popelnici evropy, kazdej pitomec si tady pronajme pozemky, naveze stovky tun sratchek a zmizi... dyt i tohle je temer na dennim poradku, on stat likvidaci zaplati.

Ty problemy delaji jednoznacne urednici, o tom neni pochyb. Jenze urednik urednika nevyhodi ( a kdyz dojde obecne k redukci, tak to vypada ze vyhozeni byli ti vice pracujici) a ti nahore maj jine starosti, treba zvedat si plat apod. , no vypada to ze jeste hodne roku to tu bude ve stejnem bordelu jak doted. Smutne...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  08. 04. 2019 19:27

no tak hlavně že se našel viník toho všeho "úředník"...
To že územní plány u Mikulova zprasil jistý hejtman (tedy politik) Hašek a jeho garnitura neúředníků, volená ovčany, to se jako pozapomíná, jo ??

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 04. 2019 07:23

Jak dlouho je ten Hašan od válu? Tři roky? Nevidím za tu dobu žádné zlepšení, spíš naopak.
Navíc stát na ty silnice nemá peníze, dotace už nejsou a Bureš dotuje svou řepku a kromě toho slíbil 50 mld na nová BVPčka, takže logicky není z čeho brát.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 04. 2019 13:26

Jenže z dotací na armádu nebo řepku nejdou stavět ani silnice ani nemocnice ani cokoli jiného a naopak.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 04. 2019 17:48

o jakých dotacích to plácáš?
Dotace jsou na řepku a jdou z našeho státního rozpočtu.
Armádní rozpočet je rovněž čistě výdajovou stránkou tohoto rozpočtu.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 04. 2019 07:27

Viník se našel, je to úředník, , nejsou to politici a zprasené zákony, které upředňostňují křečky, broučky a žžaly před lidskými životy? Nejou to vyč§rankové, kteří pomoci mocných právníků blokují jakoukoliv silnici přesně podle hesla" dálnici chceme, a 500 m kolem našeho domu, to tedy prrrr!!!" a tomu se přízpůsobily zákony, kdy občanské iniciativy z Aše mohou napadnout cokoliv ve Frýdku Místku, že? (M.Patrik-Děti Země- z Brna napadá a blokuje obchvat jak F-M tak Přerova, Hulína , přitom sám je ..z Brna!!
Máte jednoduchý život, to vám tedy řeknu!

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 04. 2019 16:57

Než nastoupil jako ministr, tak dělal ředitele v nejzkorumpovanější stavební firmě v ČR která desítky let dojila spolu s politiky KDU-ČSL, ODS a ČSSD stát, a najednou měl změnit chování nejen svoje, ale celého systému. I tak tam vydržel dlouho. Vybírání mýta dostal "nečekaně" KELLNER, smlouva o narovnání s KAPSCH podepsána, mise splněna.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  08. 04. 2019 18:07

Zákony jsou v pokročilém stádiu destrukce státu, takže jedinec z pozice ministra dopravy nemá žádnou "sílu" něco prosadit. Právo šmejdů je silnější. Ministr je jen tajtrlík bez pravomocí.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  09. 04. 2019 08:46

pravda, svou roli hrají také náměstci a ředitelé odborů, na které není vidět. Takových náměstků na dopravě mělo KDU-ČSL vždycky hodně a jak to mýto pěkně celá ta léta šlapalo.... A nebylo na ně vidět, což se počítá....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 13:35

Heroický výkon podal tím, že zarazil plnění topických bankovních kont kapšem. Přešoupnul inkaso sklepníkovi.

Odpovědět  |   | 
...  |  09. 04. 2019 10:42

Pane Ťoku, děkuji (nikoliv za odchod). Já být ve Vaší pozici ministra, asi bych vydržel měsíc. Kam se podívám, tam se staví nové silnice, obchvaty, opravuje se, až mě to obtěžuje. Realizovat vše za současného a předchozí stavu legislativy je neskutečně náročné. Každý děláme chyby a nejsme neomylní.

Kdyby to bylo realizovatelné udělal bych automatické vyvlastnění formou kupní smlouvy s automatickým podpisem prodávajícího za tržní cenu (při výkupu pozemků) a rozhodně bych vyřadil možnost námitek kohokoliv. K situaci před zahájením stavby by se vyjadřovalo a odpovídalo jen ministerstvo životního prostředí.

Nejsem Váš příznivec, ale sluší se poděkovat.

Odpovědět  |   | 
kott02  |  10. 04. 2019 09:09

Byl to idiot, hledal jen výmluvy proč něco nejde..... Žádná škoda odchodu

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 14:34

Nestranický anosráč nahrazen ještě větší lemplem. To je ta vláda "odborníku". Jedno střevo vedle druhýho.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A