Cink cink zvoní umíráček za dalším rakovinometem. B-]
Tak ono je to tym, ze moderne diesle, ktore su schopne plnit normy a byt stale normalnymi motormi, dnes vyraba len Mazda. Vsetko ostatne je oproti Sky D tak o generaciu dozadu.
To je pravda, mazda je na spici hlavne s problemy, ktere se dieselu tykaji. Na paty ji slape diesel boxer.
:-D:-D:-D Džoudou pojedl vtipné kaše..... Pozadu jo,to sedí, ale Mazda při jízdě..
Nepojedol.Ludom, ktori, ako sa hovori, vedia, je zname, ze uz diesel z ery pred Sky (montoval sa napr. do CX-7) mal pred sudobymi TDI technologicky naskok minimalne jednej generacie. A to sa bavime od TDI, ktore bez podvodu neboli schopne plnit emisne normy. Mazdacky diesel si navyse oproti konkurencii vystacil s polovicnou davkou mocoviny. A to nedali ani high-end diesle premiovej trojky.
Chemie se nedá oblbnout ani japonskými lháři. Menší dávky močoviny značí vyšší emise noxů a testy to ukazují celkem jasně.
Ono bylo jasné, že když Honda zavře v roce 2021 svou evropskou továrnu v anglickém Swindonu, že s tím skončí i výroba dieselů v tamní motorárně. Otázkou spíše je, zda se Honda udrží na evropských trzích. Prodeje Hond v Evropě jsou na třicetiletém minimu a pravděpodobně se budou stále snižovat.
Ať si dávají na oltář elektrifikace co chtějí. Na mě v pátek čeká jeden fungl novej diesel. Na pár let dopředu mám vystaráno. Kluci japonský a německý ať si mezitím blbnou s elektrikou a metráky baterek v kufru, když je to baví B-]
Kluci německý blbnou s elektrikou především řečnicky. Ve skutečnosti velká trojka zvyšuje nabídku dieselů od 150k po 435k jak na běžícím páse.
Přesně tak, výběr dieselů je v současnosti nejlepší jaký kdy byl, čtyřválce 240hp i v mainstreamu, hromada šestiválců různého ladění a vrchol osmiválec od Audi. V dieselech nikdy nebylo lépe. Naopak v benzínech to začíná vypadat na hromadné popravy, dvanáctiválce téměř všichni označili jako poslední generaci, osmiválce se nahrazují šestiválci a do toho přichází Mergl s oznámením, že všude nacpe vyhoněný čtyřválec.
E-Klasse s elektromotorem a čtyřválcem je zajímavá jen do okamžiku, než po krátké elektrojízdě dochází baterky a ten čtyřválec naskočí. Představa, že tuhle rachotinu nacpou do S-Klasse a GLS není ani tak šílená, jako spíš tragikomická.
Po dvou Accordech s 2.2 jsem bohuzel odesel k Passatu. Byl bych ochotny i uvazovat o CRV, ale to by tam musela Honda davat motor a ne tu parodii.
Souhlas. Take koukam po dalsim dieselu. Passat 2.0 bitdi je ve vyberu. Mohu se zeptat jak jste spokojen a jak jede a kolik zere pri bezne jizde?
Ve firmě máme dva, jeden řidič jezdí za 7, druhý za 8, první je kliďas, druhý je divoch. Takže při běžné jízdě se určitě vejdeš do 7,5, pokud někdo hraje permanentně hru o papíry, tak musí počítat s 8, opravdoví tvrďáci s 9, ale pak o ty papíry přijdou v podstatě dřív než toho průměru dosáhnou. Proti verzím 110 nebo 140 kW je rozdíl výkonu resp. dynamiky jasně patrný a se zatížením auta lidmi či bagáží rozdíl roste. Ve srovnání s variantou 110kW je ve spotřebě rozdíl litr, tam kde pojede 110kw za 6, tam 176kW pojede za 7 a kde 110kW pojede za 7, tam 176kWW pojede za 8. Z pohledu výběru má smysl 110 a 176kW varianta. 140kW o moc lepší dynamiku proti 110kW nenabízí a ve městě na poskakování je 110kW také příjemnější. Největší výhodou BiTDI je spojení s DQ500 původem z Audi, což je silně naddimenzovaná dvojspojka s nejlepším sladěním s motorem ze všech variant passatu s automatem (klidně snese i čipování motoru, protože je dimenzovaná na 600Nm). Závady za 2 roky provozu nebyly žádné.
Dvouspojku DQ500 testovali v transporteru s tdi132kw a víceméně obstál. V dodávce s tažným je dvouspojka zatěžována brutélním krouťákem. Takže pak ho pustili jako ověřený dále i do audiny.
Supr, moc dekuju za info. Mam ve vyberu jeste Audi A4 B9 s 200 kw, jedine co se mi u Passatu nelibi je interier, ale jak uz zde bylo psano, vybavove, motorove a uzitkem oproti cene se mu tezko shani konkurence a u Audi nevim zda se pristi rok vejdu do ceny okolo 500 tisic.
Souhlas v tom smyslu že Honda v EU nemá co nabídnout.Bohuzel.Diesel ale nechápu. Jeden jsem v Aco8 měl a omlouvám se všem za tento přehmat.Pevni a poslední.V atmosféře ty motory jednoduše už nejely.Ale proč zrovna Passat?
Passat ti nemusí vyhovovat, ale velké části lidí vyhovuje. 280 koní v benalu, 240 koní v dieselu nebo 218 koní v plug-in hybridu, 4x4, adaptivní podvozky, kombajn, zvýšenou verzi, automatickou regulaci světlé výšky, tři prdky způsobů financování, dobrý infotaiment, matrixová světla, tři prdky asistentů, zesílená skla, na to hledá konkurence hodně těžko odpovědi a když nějaké najde, tak na jednotlivosti z tohoto seznamu, ale na všechno ani omylem. Dnes už Passatu dokáže trochu konkurovat jenom Superb a Insignia, vše ostatní naházelo flintu do žita nebo jí tam právě hází a omílá prastaré generace anebo nabízí nějaké exotické varianty, které nemají šanci v EU zaujmout.
No, kto chce sterilny sluzobak a po kazdej stranke priemerne auto, Passat je OK.Ostatni daju prednost Mazde 6, ktora je po kazdej stranke lepsie a kvalitnejsie auto.
Jo mozna na papire ... kolegove se sestkou uz by do ni znova nesli. Problemy s lakem, ty atmosfery moc nejedou, menicove automaty taky zadna lace. Navic docela slabota palubni systemy ... couvaci kamera jak z 90. let. Dat svoje penize za neco takovyho? V trzni spolecnosti, kde se da za podobnou castku koupit neco bez techto neduhu? Prodejni statistiky mluvi jasne.
No hlavně Mazdí diesel je dnes asi neproblematičtější diesel na trhu, problém odírajících se vačkových hřídelů od vaček se podařilo vyřešit jen částečně a ve všech ojetinách před tímto motorem recenzenti varují.
No bohužel ta Insignia právě už taky tolik ne. Po proškrtání verzí pod vedením PSA už toho moc nezbylo.
Kdo jiný vám za tu cenu nabídne 240k, 4x4, dost prostoru, LED Matrix a sociální smír?
240 koníků?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.