Dalšímu naftovému motoru zvoní hrana. Oběť na oltář elektrifikace pokládá Honda

Josef Kratochvil  |  24. 09. 2019 19:12

Po dvou Accordech s 2.2 jsem bohuzel odesel k Passatu. Byl bych ochotny i uvazovat o CRV, ale to by tam musela Honda davat motor a ne tu parodii.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 09. 2019 07:31

240 koníků?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  25. 09. 2019 07:33

Souhlas v tom smyslu že Honda v EU nemá co nabídnout.Bohuzel.Diesel ale nechápu. Jeden jsem v Aco8 měl a omlouvám se všem za tento přehmat.Pevni a poslední.V atmosféře ty motory jednoduše už nejely.Ale proč zrovna Passat?

Odpovědět  |   | 
Yakotytch  |  25. 09. 2019 07:36

Kdo jiný vám za tu cenu nabídne 240k, 4x4, dost prostoru, LED Matrix a sociální smír?

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  25. 09. 2019 08:36

Passat ti nemusí vyhovovat, ale velké části lidí vyhovuje. 280 koní v benalu, 240 koní v dieselu nebo 218 koní v plug-in hybridu, 4x4, adaptivní podvozky, kombajn, zvýšenou verzi, automatickou regulaci světlé výšky, tři prdky způsobů financování, dobrý infotaiment, matrixová světla, tři prdky asistentů, zesílená skla, na to hledá konkurence hodně těžko odpovědi a když nějaké najde, tak na jednotlivosti z tohoto seznamu, ale na všechno ani omylem. Dnes už Passatu dokáže trochu konkurovat jenom Superb a Insignia, vše ostatní naházelo flintu do žita nebo jí tam právě hází a omílá prastaré generace anebo nabízí nějaké exotické varianty, které nemají šanci v EU zaujmout.

Odpovědět  |   | 
kari  |  25. 09. 2019 09:13

No bohužel ta Insignia právě už taky tolik ne. Po proškrtání verzí pod vedením PSA už toho moc nezbylo.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 09. 2019 09:50

No, kto chce sterilny sluzobak a po kazdej stranke priemerne auto, Passat je OK.

Ostatni daju prednost Mazde 6, ktora je po kazdej stranke lepsie a kvalitnejsie auto.

Odpovědět  |   | 
Skodovak  |  25. 09. 2019 12:21

Jo mozna na papire ... kolegove se sestkou uz by do ni znova nesli. Problemy s lakem, ty atmosfery moc nejedou, menicove automaty taky zadna lace. Navic docela slabota palubni systemy ... couvaci kamera jak z 90. let. Dat svoje penize za neco takovyho? V trzni spolecnosti, kde se da za podobnou castku koupit neco bez techto neduhu? Prodejni statistiky mluvi jasne.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 09. 2019 12:39

No hlavně Mazdí diesel je dnes asi neproblematičtější diesel na trhu, problém odírajících se vačkových hřídelů od vaček se podařilo vyřešit jen částečně a ve všech ojetinách před tímto motorem recenzenti varují.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  25. 09. 2019 08:36

Souhlas. Take koukam po dalsim dieselu. Passat 2.0 bitdi je ve vyberu. Mohu se zeptat jak jste spokojen a jak jede a kolik zere pri bezne jizde?

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  25. 09. 2019 11:00

Ve firmě máme dva, jeden řidič jezdí za 7, druhý za 8, první je kliďas, druhý je divoch. Takže při běžné jízdě se určitě vejdeš do 7,5, pokud někdo hraje permanentně hru o papíry, tak musí počítat s 8, opravdoví tvrďáci s 9, ale pak o ty papíry přijdou v podstatě dřív než toho průměru dosáhnou. Proti verzím 110 nebo 140 kW je rozdíl výkonu resp. dynamiky jasně patrný a se zatížením auta lidmi či bagáží rozdíl roste. Ve srovnání s variantou 110kW je ve spotřebě rozdíl litr, tam kde pojede 110kw za 6, tam 176kW pojede za 7 a kde 110kW pojede za 7, tam 176kWW pojede za 8. Z pohledu výběru má smysl 110 a 176kW varianta. 140kW o moc lepší dynamiku proti 110kW nenabízí a ve městě na poskakování je 110kW také příjemnější. Největší výhodou BiTDI je spojení s DQ500 původem z Audi, což je silně naddimenzovaná dvojspojka s nejlepším sladěním s motorem ze všech variant passatu s automatem (klidně snese i čipování motoru, protože je dimenzovaná na 600Nm). Závady za 2 roky provozu nebyly žádné.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  25. 09. 2019 11:45

Supr, moc dekuju za info. Mam ve vyberu jeste Audi A4 B9 s 200 kw, jedine co se mi u Passatu nelibi je interier, ale jak uz zde bylo psano, vybavove, motorove a uzitkem oproti cene se mu tezko shani konkurence a u Audi nevim zda se pristi rok vejdu do ceny okolo 500 tisic.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 09. 2019 16:05

Dvouspojku DQ500 testovali v transporteru s tdi132kw a víceméně obstál. V dodávce s tažným je dvouspojka zatěžována brutélním krouťákem. Takže pak ho pustili jako ověřený dále i do audiny.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  25. 09. 2019 00:33

Ať si dávají na oltář elektrifikace co chtějí. Na mě v pátek čeká jeden fungl novej diesel. Na pár let dopředu mám vystaráno. Kluci japonský a německý ať si mezitím blbnou s elektrikou a metráky baterek v kufru, když je to baví

Odpovědět  |   | 
Yakotytch  |  25. 09. 2019 07:34

Kluci německý blbnou s elektrikou především řečnicky. Ve skutečnosti velká trojka zvyšuje nabídku dieselů od 150k po 435k jak na běžícím páse.

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  25. 09. 2019 08:08

Přesně tak, výběr dieselů je v současnosti nejlepší jaký kdy byl, čtyřválce 240hp i v mainstreamu, hromada šestiválců různého ladění a vrchol osmiválec od Audi. V dieselech nikdy nebylo lépe. Naopak v benzínech to začíná vypadat na hromadné popravy, dvanáctiválce téměř všichni označili jako poslední generaci, osmiválce se nahrazují šestiválci a do toho přichází Mergl s oznámením, že všude nacpe vyhoněný čtyřválec.

Odpovědět  |   | 
Yakotytch  |  25. 09. 2019 15:12

E-Klasse s elektromotorem a čtyřválcem je zajímavá jen do okamžiku, než po krátké elektrojízdě dochází baterky a ten čtyřválec naskočí. Představa, že tuhle rachotinu nacpou do S-Klasse a GLS není ani tak šílená, jako spíš tragikomická.

Odpovědět  |   | 
Q  |  25. 09. 2019 09:23

Ono bylo jasné, že když Honda zavře v roce 2021 svou evropskou továrnu v anglickém Swindonu, že s tím skončí i výroba dieselů v tamní motorárně.
Otázkou spíše je, zda se Honda udrží na evropských trzích. Prodeje Hond v Evropě jsou na třicetiletém minimu a pravděpodobně se budou stále snižovat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 09. 2019 09:51

Tak ono je to tym, ze moderne diesle, ktore su schopne plnit normy a byt stale normalnymi motormi, dnes vyraba len Mazda. Vsetko ostatne je oproti Sky D tak o generaciu dozadu.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  25. 09. 2019 15:08

Džoudou pojedl vtipné kaše..... Pozadu jo,to sedí, ale Mazda při jízdě..

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 09. 2019 16:51

Nepojedol.

Ludom, ktori, ako sa hovori, vedia, je zname, ze uz diesel z ery pred Sky (montoval sa napr. do CX-7) mal pred sudobymi TDI technologicky naskok minimalne jednej generacie. A to sa bavime od TDI, ktore bez podvodu neboli schopne plnit emisne normy. Mazdacky diesel si navyse oproti konkurencii vystacil s polovicnou davkou mocoviny. A to nedali ani high-end diesle premiovej trojky.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 09. 2019 16:08

Chemie se nedá oblbnout ani japonskými lháři. Menší dávky močoviny značí vyšší emise noxů a testy to ukazují celkem jasně.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 09. 2019 13:33

To je pravda, mazda je na spici hlavne s problemy, ktere se dieselu tykaji. Na paty ji slape diesel boxer.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 09. 2019 15:44

Cink cink zvoní umíráček za dalším rakovinometem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 58 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 52 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A