Dalších devět supersportů vedle sebe. GT-R tentokrát skončil až třetí

Dalších devět supersportů vedle sebe. GT-R tentokrát skončil až třetí

Možná si vzpomenete na video, které jsme sem dávali v září minulého roku. Magazín Motor Trend uspořádal takový pěkný srovnávací test jedenácti supersportů, mezi kterými nechyběla zvučná jména typu Ferrari 458 Italia, Lexus LFA nebo Chevrolet Corvette. Napoprvé ale ze všech nejrychleji zvládl sprint na ¼ míle Nissan GT-R.

Audi | Mercedes-Benz | Lexus | Ferrari | Porsche

Jedenáct supersportů vedle sebe. Podívejte se, kdo je nejrychlejší

Kolegové z Motor Trendu se rozhodli stejnou akci zopakovat (ne, opravdu jim vůbec nezávidíme), takže je na světě druhý díl. Opět je na startu Nissan GT-R a opět jsou kolem něj dost zajímavý soupeři typu Jaguaru XKR-S, McLarenu MP4-12C nebo dokonce Lamborghini Aventador. Kdo vyhrál tentokrát, na to už se podívejte na přiloženém videu.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků