Dalších 21 důkazů, že zaparkovat jako člověk je někdy zatraceně těžké

Náš loňský článek 21 důkazů, že zaparkovat jako člověk je někdy zatraceně těžké, se setkal s velkým úspěchem – dokonce se probojoval do hitparády Top 20 nejčtenějších článků roku 2014. Nyní je čas na pokračování. 

Snímky, které najdete ve fotogalerii, publikovali naši čtenáři v sekci Galerie.AutoRevue.cz. Ukazuje se, že kreativní parkování je jev ryze demokratický.

Na rozdíl od prvního dílu, kde převažovala auta prémiových značek, se nám tentokrát sešla rozmanitá směsice aut různého stáří i cenového rozpětí. A pozor, nová doba! Je mezi nimi i jeden prémiový elektromobil.

Další fotodůkazy o parkovací kreativitě českých řidičů stále přibývají ve vláknu Vyfoťte největšího parkovacího ******

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků