Diesel v autech do 3,5t byl od začátku omyl. Je akorát k nasrání, že jsme v Evropě museli, resp. ještě budeme muset přetrpět těch cca 40 dieselových let (od 1985 do 2025). Je z toho akorát hluk, smrad, špína a nemoci, veškerý užitek žádný. Akorát že sociopati, co si diesely pořizují, ušetří pár korun. Nechápu, proč si pro sebe kdekdo stále uzurpuje nějaká privilegia jenom na základě toho, že je chudý (zde především duchem). Když holt někdo nemá na benzin, tak ať jezdí mastnou tyčí nebo na plyn...
Hluk? Dnešní Common Raily tak hlučné nejsou. Co se tyče výfukových plynů, horší jsou pevné částice z přímovstřikových benzínů (to je teprve panečku sv*nstvo). Diesel vlastním a žádný motor v obdobné kubatuře nenabídne stejný výkon / kroutící moment / spotřebu / životnost. Tak to prostě je a přechod na turbený benzín bude jen slabá náplast.
Další kdo chce skoncovat s diesely? S diesely mohou skoncovat jedině zákazníci. Jinak hrozi, že skocují přímo s fiatem:-))
zakaznici ale s dieselem evidentne koncuji, prodeje porad klesaj, a neda se moc doufat ze by zase stoupali ;-)
' ' Nejenom kvůli vysokým nákladům ' ' Obavam sa ze situacia sa zhorsuje takym tempom ze diesel by bol nepredajny. Bol by nepredajny z toho dovodu, ze klesa zisk. Zisk klesa, ide dolu - balon klesa pretoze vodik unika, vyhodime nieco, co nas nadnesie a potom budeme riesit zasa to iste.Ekologia dnes, aby musela byt ekologicka, musi byt aj 'ekonomicka'. Dajme tomu, ze nepotrebny odpad (ako trebars potraviny), predame do krajin ako nase, samozrejme v ramci tzv.viacrychlostnej EU (co nie je nic ine len to, co o nas prehlasil Heydrich v Prahe). Ale co potom? Vasi zakaznici si viete co? Kupia nove auto. Aspon v predstave EU uradnika napojeneho na prislusne zdroje.
Wow, ty davas.
Tak on Fiat zase tak moc dieselů neprodá....díky portfoliu vozů. Ovšem ty auta pro firmy, tam bude mít problém... to imho ještě přehodnotí.
Výplach hlavy pokačuje, jenže PSA má nové HDI a dokonce Honda má naftovou 1,6ku.
Honda tu svoji naftu proste musela uvest, odkladali ji 2 roky po ktere do ni nasipali spoustu penez aby vubec prolez ten diesel novejma testama, takze je logicke ze ty naklady ted budou jeste chtit alespon trosicku vratit aspon nema par kouskama co prodajjedine misto kde se dieselum darilo ve velkem je Evropa, kde ale prodeje dieselu klesaj, naopak stoupaj prodeje hybridnich pohonu, takze je logicke ze i automobilky zacnou uvazovat v tomto smeru ekonomicky, a drahy vyvoj klesajiciho dieselu proste postupne prevedou na vyvoj jineho typu pohonu ktery prodejne stoupa kazde odvetvi/produkt pred svim koncem nejak zari a snazi se zvratit nevyhnutelne, je tedy logicke ze i vyrobci uvadi na posledni chvili to, na cem pracovali a za 2 roky jiz by treba nemelo smysl to uvadet, proste ted a nebo jiz nikdy B-]
Z článku jsem se nedozvěděl co znamená to nejenom z nadpisu, když jde jenom o peníze na vývoj.
to chci vidět kdo bude kupovat benzíny v mase/jeep/alfa když většina prodejů je stejně v naftě, to stejné cayenny, nehledě na vw..
nektere znacky nahradi diesely hybridama, jine plynem, z hlediska nakladu to bude +- stejne s dieselem, treba u hybrydu Toyota uvadi ze naklady navic oproti dieselu jsou jiz v radu jen desitek dolaru, a to jen diky cene baterii kdy u hybridu bejvaj baterky do 3kWh (vyrobni naklady na takovej akumulator jsou okolo $400), takze az zase klesne cena baterii, bude hybrid, minimalne u Toyoty jiz asi vyrobne levnejsi, nez parametrove srovnatelny diesel, a ne nadarmo si od Toyoty licencuje diesel jiz nekolik dalsich automobilek
Kto hovoril nieco o kupovani benzinov?Vyradenie naftovych motorov neznamena, ze zostanu len benzinove motory.
Třeba mě ukamenujte, ale do velkých aut patří buď diesel nebo aspoň velký benzín... Howgh
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.