Další upoutávka na Polestar 2. Elektromobil přijede s velkou prosklenou střechou

Pár informací o druhém modelu švédského Polestaru již víme, teď nám ovšem značka poskytuje další hrstku fotografií, které se zaměřují hlavně na jeho infotainment. Další křivky zevnějšku však odhaluje také.

Švédský Polestar pod křídly Volva se nyní chystá uvést do produkce své hybridní kupé s jednoduchým označením 1 a pro letošní rok ještě připravuje odhalení druhého modelu, pochopitelně s číslovkou 2. Dosavadní upoutávky na plně elektrický čtyřdveřový „fastback“ tak značka dále rozšiřuje o několik fotek, které ještě upřesňují vzhled novinky.

Ačkoliv se Polestar snaží pozornost zaměřit na nový infotainment modelu 2, který bude používat systém na základě Androidu a má uvést do automobilové produkce digitálního hlasového asistenta od Googlu, na obrazovkách už lze spatřit i proporce auta z výšky díky záběrům na parkovacího asistenta.

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Stejně jako z minulých fotek je tedy zřejmé, že si model ponechá čistý a elegantní design již představený u Polestaru 1, bude vybavený rozměrnou panoramatickou střechou a na zádi bude nejvýraznějším prvkem dlouhá lišta LED osvětlení.

Detaily o technice uvnitř už přitom víme. Polestar 2 nevyužije hybridní techniku, ale místo toho přijede s čistě elektrickým ústrojím. Výrobce již nyní potvrzuje výkon zhruba 294 kW (400 koní) a bateriový modul zajišťující dojezd na jedno nabití okolo 483 kilometrů.

Volvo a kamery monitorující řidiče v kabině: Mohou sledovat jeho zdraví

Volvo a kamery monitorující řidiče v kabině: Mohou sledovat jeho zdraví

A také již známe přibližnou cenovou hladinu nového elektromobilu. Očekávat máme podobnou částku, kterou nyní dáte za základní Teslu Model 3, tedy asi kolem 1 milionu korun. Polestar chce nakonec svůj elektromobil nabízet i formou předplatného, respektive „pronájmu“. Klasické zakoupení a vlastnění vozu bude ale zájemcům poskytovat rovněž.

Polestar 2 se oficiálně ukáže už na letošním autosalonu v Ženevě. Značka Volvo tam však bude chybět.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 146 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků