Další upoutávka na Polestar 2. Elektromobil přijede s velkou prosklenou střechou

Pár informací o druhém modelu švédského Polestaru již víme, teď nám ovšem značka poskytuje další hrstku fotografií, které se zaměřují hlavně na jeho infotainment. Další křivky zevnějšku však odhaluje také.

Švédský Polestar pod křídly Volva se nyní chystá uvést do produkce své hybridní kupé s jednoduchým označením 1 a pro letošní rok ještě připravuje odhalení druhého modelu, pochopitelně s číslovkou 2. Dosavadní upoutávky na plně elektrický čtyřdveřový „fastback“ tak značka dále rozšiřuje o několik fotek, které ještě upřesňují vzhled novinky.

Ačkoliv se Polestar snaží pozornost zaměřit na nový infotainment modelu 2, který bude používat systém na základě Androidu a má uvést do automobilové produkce digitálního hlasového asistenta od Googlu, na obrazovkách už lze spatřit i proporce auta z výšky díky záběrům na parkovacího asistenta.

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Stejně jako z minulých fotek je tedy zřejmé, že si model ponechá čistý a elegantní design již představený u Polestaru 1, bude vybavený rozměrnou panoramatickou střechou a na zádi bude nejvýraznějším prvkem dlouhá lišta LED osvětlení.

Detaily o technice uvnitř už přitom víme. Polestar 2 nevyužije hybridní techniku, ale místo toho přijede s čistě elektrickým ústrojím. Výrobce již nyní potvrzuje výkon zhruba 294 kW (400 koní) a bateriový modul zajišťující dojezd na jedno nabití okolo 483 kilometrů.

Volvo a kamery monitorující řidiče v kabině: Mohou sledovat jeho zdraví

Volvo a kamery monitorující řidiče v kabině: Mohou sledovat jeho zdraví

A také již známe přibližnou cenovou hladinu nového elektromobilu. Očekávat máme podobnou částku, kterou nyní dáte za základní Teslu Model 3, tedy asi kolem 1 milionu korun. Polestar chce nakonec svůj elektromobil nabízet i formou předplatného, respektive „pronájmu“. Klasické zakoupení a vlastnění vozu bude ale zájemcům poskytovat rovněž.

Polestar 2 se oficiálně ukáže už na letošním autosalonu v Ženevě. Značka Volvo tam však bude chybět.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků