Další upoutávka na Polestar 2. Elektromobil přijede s velkou prosklenou střechou

Pár informací o druhém modelu švédského Polestaru již víme, teď nám ovšem značka poskytuje další hrstku fotografií, které se zaměřují hlavně na jeho infotainment. Další křivky zevnějšku však odhaluje také.

Švédský Polestar pod křídly Volva se nyní chystá uvést do produkce své hybridní kupé s jednoduchým označením 1 a pro letošní rok ještě připravuje odhalení druhého modelu, pochopitelně s číslovkou 2. Dosavadní upoutávky na plně elektrický čtyřdveřový „fastback“ tak značka dále rozšiřuje o několik fotek, které ještě upřesňují vzhled novinky.

Ačkoliv se Polestar snaží pozornost zaměřit na nový infotainment modelu 2, který bude používat systém na základě Androidu a má uvést do automobilové produkce digitálního hlasového asistenta od Googlu, na obrazovkách už lze spatřit i proporce auta z výšky díky záběrům na parkovacího asistenta.

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Další záběry Polestaru 1 v pohybu. Podívejte se, jak zvládá 220 km/h

Stejně jako z minulých fotek je tedy zřejmé, že si model ponechá čistý a elegantní design již představený u Polestaru 1, bude vybavený rozměrnou panoramatickou střechou a na zádi bude nejvýraznějším prvkem dlouhá lišta LED osvětlení.

Detaily o technice uvnitř už přitom víme. Polestar 2 nevyužije hybridní techniku, ale místo toho přijede s čistě elektrickým ústrojím. Výrobce již nyní potvrzuje výkon zhruba 294 kW (400 koní) a bateriový modul zajišťující dojezd na jedno nabití okolo 483 kilometrů.

Volvo a kamery monitorující řidiče v kabině: Mohou sledovat jeho zdraví

Volvo a kamery monitorující řidiče v kabině: Mohou sledovat jeho zdraví

A také již známe přibližnou cenovou hladinu nového elektromobilu. Očekávat máme podobnou částku, kterou nyní dáte za základní Teslu Model 3, tedy asi kolem 1 milionu korun. Polestar chce nakonec svůj elektromobil nabízet i formou předplatného, respektive „pronájmu“. Klasické zakoupení a vlastnění vozu bude ale zájemcům poskytovat rovněž.

Polestar 2 se oficiálně ukáže už na letošním autosalonu v Ženevě. Značka Volvo tam však bude chybět.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků