Další SUV od Škodovky. Koncept Vision GT předpovídá nový model pro Čínu

17 komentářů

David
7. června • 20:29

Pro prachy udělá Volkswagen a Škoda všechno i model pro komouše. Ať se s těch číňanů neposerete!!!!!

xyz
8. června • 18:54

Koukám, že ty jsi asi taky jedním z těch, pominuli politiku, co si nechtějí připustit, že většina obyvatel planety jsou Asiaté. Prostě to tak je, že zbytek světa není pupkem světa.

petr r. (petrumr)
8. června • 7:54

všichni nejsou komunisti a tomu se říká tržní hospodářství, co trh chce, tak se vyrábí, ale někdo se veze na starším principu, že se kupovalo co bylo.

xyz
9. června • 7:32

Přesně tak. "kupovalo se to, co bylo" platí u mnoha zákazníků v ČR dodnes. Je až neuvěřitelné, jak lidé v dnešní době přemýšlejí. V dnešní době, kdy je na trhu tak nepřeberné množství kvalitních výrobků kvalitních světových značek, se najde tolik lidí s naivním a zastaralým myšlením, kteří jsou přesvědčení, že pro sebe udělají maximum, když si koupí výrobek např. škodovky, ety, narexu, aj., a potom se diví, že výrobky těchto dodavatelů jsou u nás předražené. Proč by také nebyli předražené, když je tito naivní a zaostalí zákazníci neustále upřednostňují, a dodavatelé toho krásně využívají. Je tu ale jeden háček. Ve světě si s tak přehnanými cenami těchto naprosto průměrných výrobků ani neškrtnou, protože by je tam nikdo za tak přemrštěné ceny nekoupil, proto tam jsou levnější než u nás. A to nemluvě o tom, že většina těchto výrobků nemá s původními značkami nic společného. Jsou to značky v majetku cizích výrobců, kteří si mastí kapsy na základě hlouposti českých zákazníků.

ACE
8. června • 5:21

No asi jako všichni co podnikají, kdo dělá jen pro radost dlouho nevydrží.

Lucenzo
7. června • 14:41

vetší kamiq a hezčím předkem....

Revizor
7. června • 13:47

Pěkné. S podlézáním čínskému zákazníkovi si Škoda poradila zdařile, lépe než konkurence a na jejich současné vozy půjde pohledět.

E15
7. června • 14:39

Nicméně nechápu proč ty pročínské fejkové pikačoviny nutí i zbytku světa. Při daném objemu výroby by přece neměl být problém udělat umírněnou nečínskou verzi bez nich...

Revizor
7. června • 14:50

Šetří se na kost. Zřejmě návrh + objednání 70% takových + 30% takových masek a jiných cingrlátek stojí o pár kaček více. Cíl je globální design exteriér/interiér pro celou planetu. Nelíbí se mi to. Bez ohledu na to čemu fandím, tak dá se koukat na německý, italský, francouzský, japonský design. Ale globální design patří většinou k tomu nejméně povedenému.

xyz
8. června • 18:40

Cože, škodovka a globální design? Škodovka nedělá vůbec nic globálního, protože to není globální automobilka ani náhodou, natož doopravdy. Prodává sice v několika zemích světa, ale třeba v USA vůbec. Aby byla globální, jako třeba Hyundai, musela by vyrábět na všech kontinentech a prodávat prakticky v 99% zemí. Škodovka je malá "lokální" automobilka, která se s největšími světovými automobilovými značkami nemůže absolutně srovnávat. Jejími počty prodejů, jen cca milion aut ročně, je zcela okrajovým výrobcem a v současné době je až na 21. místě.

Revizor
8. června • 19:35

Jak malý Jarda, že?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xyz
8. června • 19:42

Ne. Jen holá realita.;-)

petr r. (petrumr)
9. června • 8:46

pleteš si to, je rozdíl globální výroba a globální dizajn.

xyz
9. června • 9:36

Nepletu. Tím, že škodovka vůbec nepůsobí a neprodává třeba v USA, tak její design nemůže být a ani není globální.

Luxgen
7. června • 13:37

Jo pekne, proc ne, ale zacina se mi to zdar troche vsechno na jedno kopyto. Chtelo by, aby mela kazda modelova rada neco charakteristickeho.

erbol
6. července • 16:35

V Číně obecně dělají spoustu zajímavých věcí, podívejte se na seznam zařízení - https://www.deviceranks.com/cs...

bzzz
7. června • 13:41

Ma prece charakteristickq jmeno ;-)

Doporučujeme

Články odjinud