Další snaha o snížení emisí: VW již testuje částicové filtry pro brzdy

k.ik  |  26. 04. 2019 15:35

Nebude to bránit chlazení? A co prach z pneumatik?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 01:37

A co tvoje prdy? A co CO2 z tvý huby?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 01:57

Už jde do tuhýho, za chvíli budem chodit na emise i my.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  26. 04. 2019 15:38

Tady si budeme pomalu chytat srance z prdele a v indii, cine a africe budou palit tuny plastu na dvore a vyhazovat mrdnik do more. Supr! Opravdu excelentni!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  26. 04. 2019 17:22

no nevím jestli v číně pálí plasty na dvoře...u nás pálí plasty v kamnech.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  26. 04. 2019 21:57

Delal jsem servisaka , procestovany svet. Nektere kantony jsou na tom lepe, nektere viz muj prispevek vyse

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 01:38

A co si servisoval, hajzly?

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  27. 04. 2019 15:02

I ten tvuj bych oservisoval...bohuzel prohnilou kadiboudu uz nelze oservisovat

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 04. 2019 01:38

Tak to si moc práce v Číně neměl

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 04. 2019 17:47

Dan za technologicky a spolecensky pokrok/naskok. Zel stejne jako v politice si zodpovedni 'inovatori' vybiraji predevsim zastupne/populisticke temata.

Odpovědět  |   | 
expat  |  27. 04. 2019 11:50

...přesně! Měkké terče....

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  26. 04. 2019 18:48

No konečně!

Odpovědět  |   | 
Dakk68  |  26. 04. 2019 19:11

Nesmysly,nesmysly,obludnosti..at se jdou vycpat...Je treba zmenit svet...a to razantně..auta uz nejsou auta,,ale jsou to zrudne vymysly nesmyslu,, pomatenych ajtåků,,unifikovany neopravitelny šrot,,který svou nadvýrobou,,pokřivenou podbizivostí a vnucování se,,s tím že bez něj nejste in ,,škodí a zasiflovává planetu monohokrát vice ,,než lecjaký nevinny strarý euro nula,,co si v něm drandí strejda a je spokojený...V prve řadě,by se měla nadvyroba aut eliminovat,,auto ktere nevydrži se zakladnim servisem 500tis km,,by melo byt stazeno z vyroby,,a takova automobilka by mela byt odstavena..tim by se eliminovala hloupa a nekvalitni auta co jich je 90%,,vyrabela by se pouze tretina kvalitnich vyrobku a dychalo by se vsem lepe.je to tak se vsim,,ne emise,,ale nadvyroba uplne vseho zmetkoveho,,prevazeni,prekupovani,preposilani,prežirani,,lenivost a nic nedelani,,tlemeni se do kompu a kupovaji zbytečnosti..to je nová zdegradovana spolecnost co všemu rozumi a na vše ma nazor..tu uz prachosacky na debilni brzdy nespasi...je mi na zvraceni

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 04. 2019 19:40

Stejne auto muze v rukou ruznych ridicu dopadnout naprosto odlisne.

Odpovědět  |   | 
Co  |  26. 04. 2019 20:21

Všude se šetří, ale zároveň 4x tak plýtvá. Automobilový průmysl je jen kapka v moři. Nevím čemu se divíte. Prostě konzumní společnost.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  26. 04. 2019 20:54

Taky u zádele filtr, aby se to eliminovalo všechno.S tim přijde MB, jako další řitní partner EU.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 01:55

"A tato záležitost se pochopitelně týká i jinak „čistých“ elektromobilů, které jsou často označovány za vozy s „nulovými emisemi“.

Á pisálek Fuglevič je natolik omezený, že se mu ješte nedoneslo, že elektroauta a hybridy skoro vůbec nepoužívají brzdové destičky a brzdí rekuperací. Tudíž produkce prachu z brzd je několikanásobně nižší a dochází k opačnému efektu, kdy nutné brzdy servisovat ne z důvodu opotřebení, ale naopak z důvodu nepoužívání a možné koroze brzdových kotoučů tudíž rizika špatné funkce brzd. Kdo by to byl řek, že? Teda pokud s tím nejezdí nějakej trouba, kterej na to dupe jak na spalováka.
Takže až se na brzdy elektroaut nasadí lapače prachu, tak se jejich produkce bude blížit skoro k nule.
Zjistěte si o tom něco než začnete zase psát další báboly.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  27. 04. 2019 08:49

to je stejný jak třeba u busů, kamionů atd, kde mají retardér, když je řidič blb a vypne si ten retardér tak nepomůže nic ani filtr.

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 04. 2019 12:39

Pro ty "mislitele", co se tu ohání pálením smetí na dvorku v Číně a nebo emisemi zaoceánský lodí: Jaký vliv má výše uvedené vliv na kvalitu ovzduší v naší ulici?
Takže ještě jednou pro pomalé: Je potřeba rozlišovat emise, které škodí globálně (CO2, methan, freony a pod.) a které škodí lokáně (extrémně karcinogení benzoapyren (byť název evokuje benzin, je produktem hlavně dieselových motorů), mikroprach, NOx, CO, a pod.). Je dobře, že nyní se pozornost vrací zpátky k lokáním emisím. Cca na přelomu tisíciletí se v Evropě akcentovaly emise globální, takže došlo doslova k zaplavení ulic evropských měst nyní zakazovanými diesely...

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  27. 04. 2019 13:55

Brzdiť sa bude padákom a ten bude zároveň vychytávať prachové nanočastice, ktoré sa budú odovzdávať ako povinná protihodnota za natankované palivo.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  27. 04. 2019 20:16

Výsledkem vývoje bude nasazení bubnových brzd

Odpovědět  |   | 
E15  |  28. 04. 2019 01:14

Na zadní nápravě by byly pro naprostou většinu aut dostatečné. Problém ale je, že zpravidla blbě vypadají, takže s litými koly jsou nepoužitelné...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 04. 2019 09:54

Vetsine aut klasicke/ocelove disky na krase neuberou

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 3 příspěvky
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A