Další snaha o snížení emisí: VW již testuje částicové filtry pro brzdy

k.ik  |  26. 04. 2019 15:35

Nebude to bránit chlazení? A co prach z pneumatik?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 01:37

A co tvoje prdy? A co CO2 z tvý huby?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 01:57

Už jde do tuhýho, za chvíli budem chodit na emise i my.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  26. 04. 2019 15:38

Tady si budeme pomalu chytat srance z prdele a v indii, cine a africe budou palit tuny plastu na dvore a vyhazovat mrdnik do more. Supr! Opravdu excelentni!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  26. 04. 2019 17:22

no nevím jestli v číně pálí plasty na dvoře...u nás pálí plasty v kamnech.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  26. 04. 2019 21:57

Delal jsem servisaka , procestovany svet. Nektere kantony jsou na tom lepe, nektere viz muj prispevek vyse

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 01:38

A co si servisoval, hajzly?

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  27. 04. 2019 15:02

I ten tvuj bych oservisoval...bohuzel prohnilou kadiboudu uz nelze oservisovat

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 04. 2019 01:38

Tak to si moc práce v Číně neměl

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 04. 2019 17:47

Dan za technologicky a spolecensky pokrok/naskok. Zel stejne jako v politice si zodpovedni 'inovatori' vybiraji predevsim zastupne/populisticke temata.

Odpovědět  |   | 
expat  |  27. 04. 2019 11:50

...přesně! Měkké terče....

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  26. 04. 2019 18:48

No konečně!

Odpovědět  |   | 
Dakk68  |  26. 04. 2019 19:11

Nesmysly,nesmysly,obludnosti..at se jdou vycpat...Je treba zmenit svet...a to razantně..auta uz nejsou auta,,ale jsou to zrudne vymysly nesmyslu,, pomatenych ajtåků,,unifikovany neopravitelny šrot,,který svou nadvýrobou,,pokřivenou podbizivostí a vnucování se,,s tím že bez něj nejste in ,,škodí a zasiflovává planetu monohokrát vice ,,než lecjaký nevinny strarý euro nula,,co si v něm drandí strejda a je spokojený...V prve řadě,by se měla nadvyroba aut eliminovat,,auto ktere nevydrži se zakladnim servisem 500tis km,,by melo byt stazeno z vyroby,,a takova automobilka by mela byt odstavena..tim by se eliminovala hloupa a nekvalitni auta co jich je 90%,,vyrabela by se pouze tretina kvalitnich vyrobku a dychalo by se vsem lepe.je to tak se vsim,,ne emise,,ale nadvyroba uplne vseho zmetkoveho,,prevazeni,prekupovani,preposilani,prežirani,,lenivost a nic nedelani,,tlemeni se do kompu a kupovaji zbytečnosti..to je nová zdegradovana spolecnost co všemu rozumi a na vše ma nazor..tu uz prachosacky na debilni brzdy nespasi...je mi na zvraceni

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 04. 2019 19:40

Stejne auto muze v rukou ruznych ridicu dopadnout naprosto odlisne.

Odpovědět  |   | 
Co  |  26. 04. 2019 20:21

Všude se šetří, ale zároveň 4x tak plýtvá. Automobilový průmysl je jen kapka v moři. Nevím čemu se divíte. Prostě konzumní společnost.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  26. 04. 2019 20:54

Taky u zádele filtr, aby se to eliminovalo všechno.S tim přijde MB, jako další řitní partner EU.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 01:55

"A tato záležitost se pochopitelně týká i jinak „čistých“ elektromobilů, které jsou často označovány za vozy s „nulovými emisemi“.

Á pisálek Fuglevič je natolik omezený, že se mu ješte nedoneslo, že elektroauta a hybridy skoro vůbec nepoužívají brzdové destičky a brzdí rekuperací. Tudíž produkce prachu z brzd je několikanásobně nižší a dochází k opačnému efektu, kdy nutné brzdy servisovat ne z důvodu opotřebení, ale naopak z důvodu nepoužívání a možné koroze brzdových kotoučů tudíž rizika špatné funkce brzd. Kdo by to byl řek, že? Teda pokud s tím nejezdí nějakej trouba, kterej na to dupe jak na spalováka.
Takže až se na brzdy elektroaut nasadí lapače prachu, tak se jejich produkce bude blížit skoro k nule.
Zjistěte si o tom něco než začnete zase psát další báboly.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  27. 04. 2019 08:49

to je stejný jak třeba u busů, kamionů atd, kde mají retardér, když je řidič blb a vypne si ten retardér tak nepomůže nic ani filtr.

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 04. 2019 12:39

Pro ty "mislitele", co se tu ohání pálením smetí na dvorku v Číně a nebo emisemi zaoceánský lodí: Jaký vliv má výše uvedené vliv na kvalitu ovzduší v naší ulici?
Takže ještě jednou pro pomalé: Je potřeba rozlišovat emise, které škodí globálně (CO2, methan, freony a pod.) a které škodí lokáně (extrémně karcinogení benzoapyren (byť název evokuje benzin, je produktem hlavně dieselových motorů), mikroprach, NOx, CO, a pod.). Je dobře, že nyní se pozornost vrací zpátky k lokáním emisím. Cca na přelomu tisíciletí se v Evropě akcentovaly emise globální, takže došlo doslova k zaplavení ulic evropských měst nyní zakazovanými diesely...

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  27. 04. 2019 13:55

Brzdiť sa bude padákom a ten bude zároveň vychytávať prachové nanočastice, ktoré sa budú odovzdávať ako povinná protihodnota za natankované palivo.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  27. 04. 2019 20:16

Výsledkem vývoje bude nasazení bubnových brzd

Odpovědět  |   | 
E15  |  28. 04. 2019 01:14

Na zadní nápravě by byly pro naprostou většinu aut dostatečné. Problém ale je, že zpravidla blbě vypadají, takže s litými koly jsou nepoužitelné...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 04. 2019 09:54

Vetsine aut klasicke/ocelove disky na krase neuberou

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 114 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A