Další série testů IIHS: Fiat 500L, Juke, Leaf a Mazda 5 s nejhorším výsledkem

Další série testů IIHS: Fiat 500L, Juke, Leaf a Mazda 5 s nejhorším výsledkem

Organizace IIHS vydala výsledky nejnovější série nárazových testů, ve kterých bylo prověřeno celkem jedenáct modelů. Náraz s malým přesazením zvládl s nejlepším ohodnocením jako jediný Mini Countryman. Chevrolet Volt, Ford C-Max Hybrid, Mitsubishi Lancer a Scion FR-S (Subaru BRZ) mají v tabulce zapsáno Acceptable, tedy druhé nejlepší hodnocení. Fiat 500L, Nissan Juke, Nissan Leaf a Mazda 5 naopak podle IIHS nabízejí při podobném nárazu jen velmi slabou ochranu.

BMW řady 2 uspělo jako první model značky v testech IIHS

BMW řady 2 uspělo jako první model značky v testech IIHS

Všechny zkoušené exempláře najdete na přiložených videích. Celkově nejlépe uspěl Chevrolet Volt, který si nakonec odnesl maximální hodnocení Top Safety Pick+. C-Max Hybrid, Countryman, Lancer a trojčata kolem Subaru BRZ mají známku Top Safety Pick, což znamená, že jde o bezpečná auta, která ale nenabízí elektronické bezpečnostní systémy.

Volkswagen Golf GTI má za sebou nárazové testy IIHS. Uspěl?

Volkswagen Golf GTI má za sebou nárazové testy IIHS. Uspěl?

Velké problémy s nárazem s malým přesazením má Fiat 500L, Nissan Juke, Mazda 5 a Nissan Leaf. U japonského elektromobilu IIHS uvádí, že během nárazu došlo ke zmenšení prostoru pro nohy bezmála o 41 cm.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků