To ze to je napul cerny je barvou anebo se to vocoudilo pri ty zkousce rychlosti?:)
:-D:-D:-D
já jezdím z dieslem 250 km/h a to mám jen čipnutou 1.9 tdi,tak rychlost 500 km/h na dva pětilitrový motory se mi zdá trochu málo :-/
A s jakým autem? Vůbec nevěřím tomu, že by třeba v oktávce takové rychlosti byla schopná převodovka. Jinak dost infantilní názor, gratuluju :)
A to ještě nevíš, že máš i další rychlosti než zpátečku, jedničku, dvojku a trojku! Kdybys zkusil zařadit 4, 5 nebo 6, místo 250 bys jezdil aspoň 380 a žralo by to tak 5,5 :-D
Trochu malo jste asi daval pozor ve fyzice. Treba pri vykladu o aerodynamickem odporu.
Precte si popisky pod obrazky. Myslim ze na vas sednou dokonale. ;-)Ono jet 250 a pres 500 je trosku rozdil.
Motory byly chlazeny suchym ledem .. ale to jen takova drobnost ... :)
Z celého článku mě nejvíc pobavily hlášky u posledních dvou fotek, dost se vyvedly.
:-D:-Djoo taky jsem se nasmal...ta hlaska se mu povedla
...a budou nahrazeny hybridy/elektromotory s palivovymi clanky. vzdyt je pro ostudu jet na zacatku 21. stoleti po silnici a z kazdeho druheho osobaku se vali saze, kdykoli ridic prislapne tapku od plynu. nejedna se jen o stare sunky, ale o hojne passaty a oktavky tdi.jedinym argumentem pro naftu je nizsi spotreba dieselu, ale zajimala by me cena dieseloveho motoru + vsemoznych filtru tak, aby splnoval stejne emisni limity jako nove benziny.
750 koní je na KAŽDÝ ze dvou motorů a 750 koní opravdu NENÍ 360, ale cca 550kW pane autore.
Vloudi, vloudi, spravny vykon je 560 a ne 360. Vikendy byvaji narocne ;-)
zrovna jsem chtal napsat to same :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.