Další rekord pro elektřinu je na spadnutí. Motocykl Wattman má pokořit 330 km/h

Kari  |  04. 07. 2020 14:52

Tady se jen ukazuje, jaká zaostalé plečky všechny tyhle rádoby elektrické nesmysly jsou. "Motorka", co má 300 kilo, 430 koní a budou rádi, když na speciální trati na tom hnusu dosahnou 330km/h. Přitom kdejaký supersport běžně dostupný a homogovaný do provozu, doslova za pár korun, s hmotností +- 200kg a často méně a výkony z litrového motoru okolo 200 koní by těch 330 s vypnutým omezovačem dal nejspíše taky. Už jen H2 od Kawasaki mluví sama za sebe.

Odpovědět  |   | 
The  |  05. 07. 2020 07:39

Tak pokud je maximálka aspoň 150 km/hod, tak je málo důležitá. Mně vadí jen ta cena a naopak mně nevadí, že neobtěžují svoje okolí zbytečným hlukem, tak jako cca 1/3 motorkářů.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  05. 07. 2020 10:54

Předpokládám, že ty na motorce nejezdíš

Odpovědět  |   | 
Josif  |  05. 07. 2020 11:00

Jezdím, ale ta moje rozhodně okolí neobtěžuje nadměrným hlukem a už vůbec nejsem debil co by si na ni dal otevřený výfuk.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  05. 07. 2020 12:11

Takže skútr? Nedej bože elektrický?

Odpovědět  |   | 
Josif  |  05. 07. 2020 13:05

Vážně jsi takový ubožák, že neznáš žádnou motorku co má slušné výkony s továrním výfukem a zároveň neřve a nesmrdí? Ale no tak, tak blbý nejsou ani omezenci jako ty.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  05. 07. 2020 16:49

Protože člověk jezdící na motorkách nikdy tak debilní názory jako ty nemá. Tak jsem rad ze jsi se odkopal.
Ani jednou jsem nic o řvoucích motorkách nenapsal a už vůbec neplatí, že sériový výfuk je tichý a laděný řve. Ty jsi prostě jen ňouma bez zkušeností, co se chodí vypindávat do diskuzí.

Odpovědět  |   | 
Josif  |  05. 07. 2020 17:34

Přečti si celou diskuzi a třeba ti dojde kontext. Vlastně nedojde, ale napsat jsem to musel.

PS: Tvoje odhady o zkušenosti lidí, které vůbec neznáš ukazují na tvoji hloupost. Podle zdejší diskuze objektivně nemáš šanci poznat ani to, jestli mám řidičák natož jestli jsem zkušený nebo nezkušený. Machruj si tedy dál - beze mě, komiku.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  06. 07. 2020 10:01

pohybují se mezi lidmi, cestovateli převážně, co na motorkách jezdí. Stejně jako já. Žádné machrování se řvoucím výfukem po městě a ukazování, jak rychle to umí rovně jet. Takže člověk časem tak nějak pozná, kdo je teoretik a kdo mluví z vlastni zkušenosti. A neustálé se opírání do motorek, že to řve a že jezdí jak hovada a pod jsou dobrou indicií. Člověk co na motorkách opravdu jezdí, má zkušenosti ví, že motorka není nástroj na ukazování se a že pokud se chci opravdu svézt rychle, jdu na okruh, ne na silnice a že pokud chci na motorce někam dojet, je hluk ne jen že "nezákoný" a třeba v Rakousku na to jsou sv*ině, ale je pak i obtěžující. A stejně tak, že laděný výfuk není nutně hlučnější. Ano, má často příjemnější zvukovou kulisu, ale hlavní důvod je, že obzvláště dnes, kdy mají motorky opravdu hnusné výfuky, je hezčí a někdo ho opravdu má i z tohoto důvodu, ale hlavně homologovaný dobrý výfuk pomůže i v projevu motoru, kdy například nepatrně pomůže při sbírání se z nižších otáček a přidává z pravidla i nějaké ty koníky navíc.

Odpovědět  |   | 
jean  |  06. 07. 2020 08:53

Počúvaj ty mysliteľ, ja mám doma viac motoriek, ako 99% "motorkárov", ale uřvané výfuky mi vadia rovnako, ako dôchodcom....

Odpovědět  |   | 
Kari  |  06. 07. 2020 09:48

Počúvaj, bača.... ja nikde nic o řvoucích výfucích nepsal.

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  06. 07. 2020 21:29

Však oni nikde neřekli, jaká je projektovaná maximální rychlost. Říkají jenom, že chtějí překonat 330 km/h. Při takovém výkonu a aerodynamice to taky může klidně být daleko přes 400 km/h. Jejich pokus ale taky může být omezený prostorem.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  04. 07. 2020 20:32

Důležité je zrychlení. Jinak mu baterka dojde dříve než se na tu rychlost vyšplhá.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  04. 07. 2020 22:54

Takže pojedou možná stejně rychle jako auto z roku 1928 bravo. Už jim někdo řekl, že je rok 2020?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 07. 2020 11:14

Motorka a auto... fakt skvělé srovnání, ty máš v palici dokonale vyhrabáno.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 49 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta