Další rekord pro elektřinu je na spadnutí. Motocykl Wattman má pokořit 330 km/h

15 komentářů

Neurotic
4. července • 22:54

Takže pojedou možná stejně rychle jako auto z roku 1928 bravo. Už jim někdo řekl, že je rok 2020? B-]:-D

Allamarein
6. července • 11:14

Motorka a auto... fakt skvělé srovnání, ty máš v palici dokonale vyhrabáno.

Jim
4. července • 20:32

Důležité je zrychlení. Jinak mu baterka dojde dříve než se na tu rychlost vyšplhá.:-D

Kari
4. července • 14:52

Tady se jen ukazuje, jaká zaostalé plečky všechny tyhle rádoby elektrické nesmysly jsou. "Motorka", co má 300 kilo, 430 koní a budou rádi, když na speciální trati na tom hnusu dosahnou 330km/h. Přitom kdejaký supersport běžně dostupný a homogovaný do provozu, doslova za pár korun, s hmotností +- 200kg a často méně a výkony z litrového motoru okolo 200 koní by těch 330 s vypnutým omezovačem dal nejspíše taky. Už jen H2 od Kawasaki mluví sama za sebe.

Gouda
6. července • 21:29

Však oni nikde neřekli, jaká je projektovaná maximální rychlost. Říkají jenom, že chtějí překonat 330 km/h. Při takovém výkonu a aerodynamice to taky může klidně být daleko přes 400 km/h. Jejich pokus ale taky může být omezený prostorem.

The
5. července • 7:39

Tak pokud je maximálka aspoň 150 km/hod, tak je málo důležitá. Mně vadí jen ta cena a naopak mně nevadí, že neobtěžují svoje okolí zbytečným hlukem, tak jako cca 1/3 motorkářů.

Kari
5. července • 10:54

Předpokládám, že ty na motorce nejezdíš

Josif
5. července • 11:00

Jezdím, ale ta moje rozhodně okolí neobtěžuje nadměrným hlukem a už vůbec nejsem debil co by si na ni dal otevřený výfuk.

Kari
5. července • 12:11

Takže skútr? Nedej bože elektrický?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josif
5. července • 13:05

Vážně jsi takový ubožák, že neznáš žádnou motorku co má slušné výkony s továrním výfukem a zároveň neřve a nesmrdí? Ale no tak, tak blbý nejsou ani omezenci jako ty.

Kari
5. července • 16:49

Protože člověk jezdící na motorkách nikdy tak debilní názory jako ty nemá. Tak jsem rad ze jsi se odkopal.
Ani jednou jsem nic o řvoucích motorkách nenapsal a už vůbec neplatí, že sériový výfuk je tichý a laděný řve. Ty jsi prostě jen ňouma bez zkušeností, co se chodí vypindávat do diskuzí.

jean
6. července • 8:53

Počúvaj ty mysliteľ, ja mám doma viac motoriek, ako 99% "motorkárov", ale uřvané výfuky mi vadia rovnako, ako dôchodcom....

Kari
6. července • 9:48

Počúvaj, bača.... ja nikde nic o řvoucích výfucích nepsal.

Josif
5. července • 17:34

Přečti si celou diskuzi a třeba ti dojde kontext. Vlastně nedojde, ale napsat jsem to musel.PS: Tvoje odhady o zkušenosti lidí, které vůbec neznáš ukazují na tvoji hloupost. Podle zdejší diskuze objektivně nemáš šanci poznat ani to, jestli mám řidičák natož jestli jsem zkušený nebo nezkušený. Machruj si tedy dál - beze mě, komiku.

Kari
6. července • 10:01

pohybují se mezi lidmi, cestovateli převážně, co na motorkách jezdí. Stejně jako já. Žádné machrování se řvoucím výfukem po městě a ukazování, jak rychle to umí rovně jet. Takže člověk časem tak nějak pozná, kdo je teoretik a kdo mluví z vlastni zkušenosti. A neustálé se opírání do motorek, že to řve a že jezdí jak hovada a pod jsou dobrou indicií. Člověk co na motorkách opravdu jezdí, má zkušenosti ví, že motorka není nástroj na ukazování se a že pokud se chci opravdu svézt rychle, jdu na okruh, ne na silnice a že pokud chci na motorce někam dojet, je hluk ne jen že "nezákoný" a třeba v Rakousku na to jsou sv*ině, ale je pak i obtěžující. A stejně tak, že laděný výfuk není nutně hlučnější. Ano, má často příjemnější zvukovou kulisu, ale hlavní důvod je, že obzvláště dnes, kdy mají motorky opravdu hnusné výfuky, je hezčí a někdo ho opravdu má i z tohoto důvodu, ale hlavně homologovaný dobrý výfuk pomůže i v projevu motoru, kdy například nepatrně pomůže při sbírání se z nižších otáček a přidává z pravidla i nějaké ty koníky navíc.

Doporučujeme

Články odjinud