Další rána pro Top Gear. Na jejich testovacím okruhu postaví nové domy

Další rána pro Top Gear. Na jejich testovacím okruhu postaví nové domy

Jako kdyby nestačilo, že Top Gear válcuje konkurenční program Grand Tour... Teď zřejmě tento tradiční pořad BBC přijde také o své tradiční studio a testovací okruh. Na letišti Dunsfold má totiž vyrůst 1 800 domů.

V Top Gearu je haněli a ničili. 5 aut, která přesto pořádně získala na ceně

V Top Gearu je haněli a ničili. 5 aut, která přesto pořádně získala na ceně

Projekt s označením Dunsfold Park má přinést cenově dostupnější bydlení. Kromě domů zde mají vyrůst i obchody, parky či místa pro sportování.

Pro BBC a její pořad Top Gear je to velká rána. Letiště Dunsfold používá od úplného počátku oblíbeného televizního programu, tedy od roku 2002. Teď ale britská televize musí najít nové místo pro studio a testovací okruh.

Neznamená to ale konec natáčení. Například herec Matt LeBlanc se zavázal smlouvou, že zůstane hlavním moderátorem programu na další dvě sezony.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků