Další Porsche 911 R je na prodej. Stojí zhruba o 25 milionů víc

Další Porsche 911 R je na prodej. Stojí zhruba o 25 milionů víc

Porsche představilo letos v Ženevě model 911 R osazený atmosférickým šestiválcem o výkonu 368 kW (500 k), s manuální převodovkou a klidně i bez klimatizace. Auto vzbudilo velký zájem, takže celá série čítající pouze 991 kusů byla v podstatě okamžitě vyprodaná. Zájemci, na které se nedostalo, si ale i tak mohou svůj vysněný automobil pořídit, jen bude podstatně dražší. Aktuální nabídka počítá s cenou vyšší přibližně o 25 milionů korun.

Nechcete si koupit vyprodané Porsche 911 R? Stojí o 15 milionů více

Nechcete si koupit vyprodané Porsche 911 R? Stojí o 15 milionů více

Spekulanti, kteří si Porsche 911 R pořídili jenom kvůli tomu, aby ho následně mohli prodat, se objevili celkem rychle. Přibližně před měsícem byl jeden exemplář nabízen v přepočtu za 20 158 000 Kč, dnes tu máme další nabídku, která je ale ještě dražší. Najdete jí na ebay.com a minimální cena v přepočtu zní 29 617 434 korun. Porsche tento automobil prodávalo původně za 5 120 000 korun. Nabízený vůz stojí v Hamburku a samozřejmě je prakticky nový.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Porsche 911 R je verze stvořená pro řidiče. Ve výbavě nemusí být ani rádio, ani klimatizace, řazení je manuální, motor atmosférický, brzdy karbon-keramické a tak dále. Akceleraci na 100 km/h umí toto provedení za 3,8 s a nejvíce se rozjede na 323 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků