Nedlouho po uvedení  nového Fordu Puma , jakožto praktického městského crossoveru, se začaly objevovat informace, že automobilka plánuje novinku dříve či později přiostřit na verzi ST. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford

Nedlouho po uvedení nového Fordu Puma, jakožto praktického městského crossoveru, se začaly objevovat informace, že automobilka plánuje novinku dříve či později přiostřit na verzi ST. | Ford Puma ST-Line | Zdroj: Ford

Teď máme od britského AutoExpressu potvrzeno, že testování Pumy ST na Nordschleife probíhá v plném nasazení, a rovněž se dozvídáme informace o technice. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford

Teď máme od britského AutoExpressu potvrzeno, že testování Pumy ST na Nordschleife probíhá v plném nasazení, a rovněž se dozvídáme informace o technice. | Ford Puma ST-Line | Zdroj: Ford

Zprvu není překvapením, že po stránce exteriéru bude ST vycházet z již nabízené sportovnější výbavy ST-Line. Ve výsledku by ale ostrá Puma dostala nejspíš ještě agresivněji působící příď, nižší nárazník, výraznější zadní difuzor či dvojitou koncovku výfuku. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford

Zprvu není překvapením, že po stránce exteriéru bude ST vycházet z již nabízené sportovnější výbavy ST-Line. Ve výsledku by ale ostrá Puma dostala nejspíš ještě agresivněji působící příď, nižší nárazník, výraznější zadní difuzor či dvojitou koncovku výfuku. | Ford Puma ST-Line | Zdroj: Ford

Ve stylu ostatních ST určitě čekejme i snížený a specificky naladěný podvozek, lehčí kola a posílenou brzdovou soustavu. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford

Ve stylu ostatních ST určitě čekejme i snížený a specificky naladěný podvozek, lehčí kola a posílenou brzdovou soustavu. | Ford Puma ST-Line | Zdroj: Ford

Jelikož Puma vychází z platformy Fiesty, vcelku jistým krokem Fordu bude u ST zástavba stejné přeplňované tříválcové patnáctistovky EcoBoost, kterou s výkonem 147 kW (200 koní) a točivým momentem 290 N.m už používá právě ostrý hatchback. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford

Jelikož Puma vychází z platformy Fiesty, vcelku jistým krokem Fordu bude u ST zástavba stejné přeplňované tříválcové patnáctistovky EcoBoost, kterou s výkonem 147 kW (200 koní) a točivým momentem 290 N.m už používá právě ostrý hatchback. | Ford Puma ST-Line | Zdroj: Ford

Když se zadaří, Puma ST si vypůjčí i další techniku z Fiesty ST. Dočkali bychom se manuální převodovky, samosvorného diferenciálu, systému volitelných jízdních režimů nebo například funkce řízeného startu „launch control“. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford

Když se zadaří, Puma ST si vypůjčí i další techniku z Fiesty ST. Dočkali bychom se manuální převodovky, samosvorného diferenciálu, systému volitelných jízdních režimů nebo například funkce řízeného startu „launch control“. | Ford Puma ST-Line | Zdroj: Ford

Uvedení Fordu Puma ST se očekává někdy v průběhu příštího roku. Přestože ale vedoucí globálního vývoje Fordu Hau Thai-Tang dříve uvedl, že chce vidět rozšíření portfolia sportovních ST modelů v Evropě... | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford

Uvedení Fordu Puma ST se očekává někdy v průběhu příštího roku. Přestože ale vedoucí globálního vývoje Fordu Hau Thai-Tang dříve uvedl, že chce vidět rozšíření portfolia sportovních ST modelů v Evropě... | Ford Puma ST-Line | Zdroj: Ford

...odznak ST prý stále zůstane pouze pro vybranou hrstku vozů s dobrým potenciálem. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford

...odznak ST prý stále zůstane pouze pro vybranou hrstku vozů s dobrým potenciálem. | Ford Puma ST-Line | Zdroj: Ford

Teď máme od britského AutoExpressu potvrzeno, že testování Pumy ST na Nordschleife probíhá v plném nasazení, a rovněž se dozvídáme informace o technice. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford
Zprvu není překvapením, že po stránce exteriéru bude ST vycházet z již nabízené sportovnější výbavy ST-Line. Ve výsledku by ale ostrá Puma dostala nejspíš ještě agresivněji působící příď, nižší nárazník, výraznější zadní difuzor či dvojitou koncovku výfuku. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford
Ve stylu ostatních ST určitě čekejme i snížený a specificky naladěný podvozek, lehčí kola a posílenou brzdovou soustavu. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford
Jelikož Puma vychází z platformy Fiesty, vcelku jistým krokem Fordu bude u ST zástavba stejné přeplňované tříválcové patnáctistovky EcoBoost, kterou s výkonem 147 kW (200 koní) a točivým momentem 290 N.m už používá právě ostrý hatchback. | Ford Puma ST-Line Zdroj: Ford
8
Fotogalerie

Další ostrý crossover na cestě. Ford testuje Pumu ST, použije techniku z Fiesty ST

Po dřívějších spekulacích už máme v podstatě jasno. Ford již testuje ostrou verzi nové Pumy, která doplní nabídku modelů s odznakem ST.

Nedlouho po uvedení nového Fordu Puma, jakožto praktického městského crossoveru, se začaly objevovat informace, že automobilka plánuje novinku dříve či později přiostřit na verzi ST. Teď máme od britského AutoExpressu potvrzeno, že testování Pumy ST na Nordschleife probíhá v plném nasazení, a rovněž se dozvídáme informace o technice.

Zprvu není překvapením, že po stránce exteriéru bude ST vycházet z již nabízené sportovnější výbavy ST-Line. Ve výsledku by ale ostrá Puma dostala nejspíš ještě agresivněji působící příď, nižší nárazník, výraznější zadní difuzor či dvojitou koncovku výfuku. Ve stylu ostatních ST určitě čekejme i snížený a specificky naladěný podvozek, lehčí kola a posílenou brzdovou soustavu.

Jelikož Puma vychází z platformy Fiesty, vcelku jistým krokem Fordu bude u ST zástavba stejné přeplňované tříválcové patnáctistovky EcoBoost, kterou s výkonem 147 kW (200 koní) a točivým momentem 290 N.m už používá právě ostrý hatchback.

Když se zadaří, Puma ST si vypůjčí i další techniku z Fiesty ST. Dočkali bychom se manuální převodovky, samosvorného diferenciálu, systému volitelných jízdních režimů nebo například funkce řízeného startu „launch control“.  

Uvedení Fordu Puma ST se očekává někdy v průběhu příštího roku. Přestože ale vedoucí globálního vývoje Fordu Hau Thai-Tang dříve uvedl, že chce vidět rozšíření portfolia sportovních ST modelů v Evropě, odznak ST prý stále zůstane pouze pro vybranou hrstku vozů s dobrým potenciálem.

V galerii Ford Puma ST-Line.

Speciál: Ford Puma

Ford Puma první generace byl cenově dostupný sportovní vůz s předním pohonem, který byl vyráběn v Německu v letech 1997 až 2002. První generace skončila bez přímého nástupce, v roce 2019 však Ford známé jméno přivedl k životu. Druhá generace Pumy zcela změnila koncepci. Přijela jako stylový crossover do města s možností volby hybridního pohonu.

Ford Puma druhé generace oficiálněPrvní skicaPrvní generace

 

Doporučujeme

Články odjinud