Další odstrašující crash test: Duster pro indický trh nezískal ani jednu hvězdu!

14 komentářů

pcmaker
14. května • 9:49

Myslím, že pro každého obyvatele Indie, který jezdí na kole, je to velký posun. A to i z hlediska bezpečnosti. Jiná věc je, že v okamžiku, kdy bude mít v Indii a Číně každý svoje auto, potažmo se tyto země dostanou na naši životní úroveň, tak to tahle planeta už nerozdýchá. ☺

Pete
14. května • 7:55

EU a konkurenčný tlak prinútil výrobcov vyrábať bezpečné autá, ale tajtrlíci v diskusiách budú v kuse pindať, že majú abs, esp, airbagy, bezpečnostné výstrihy, deformačné zóny, predpínače pásov, hlavové opierky, ... atď. Mexické a Indické autá na vás...

josephko
12. května • 20:41

Lidí je v Indii jako sjaček... :-D

Mirek
12. května • 23:35

Zrovna dnes jsem poslouchal, že pokud se budou indové množit stejným tempem jako doposud, tak za několik let to bude nejlidnatější stát světa. Třeba je to s tím Dusterem záměr, jak udržet populaci v rozumné míře.:-D

Kuk Vykuk
13. května • 1:23

Blahobyt na ně, to je vodnaučí se přemnožovat B-]

jogurt
13. května • 18:26

Miliardě lidí blahobyt nevyrobíte, to by nezvládl ani Dluhoslav Sralbotka.

Antiautomat
12. května • 18:26

...ale ved to nie nie nic nove, viz potravinovy odpad, ktory sa vyvaza k nam.
Dobre prasa znesie vsetko.

sokar
12. května • 22:10

Co k vám, ale co se vozí k nám ! :-D

Phoenix
12. května • 15:45

Copak si myslíte, že škodovky, které jsou dělaný pro indický trh, jsou stejné jako ty, co si kupujeme tady... Zdaleka ne.. Stejně jako Renault - splňuje to místní předpisy a to stačí... Když člověk poslouchá od lidí, co na tom pracují, co se tam děje, tak je to děs běs... Takže je to standard a tématem tohoto článku by mohlo být auto jakéhokoliv jiného výrobce určené pro indický trh...

Nohy v teple
12. května • 15:44

Ano, jenže problém je v tom, že tu 0 získal za absenci elektronických asistentů. Když přidali jeden (!) airbag, skore narostlo na 3 hvězdy. A bylo tvrzeno, že přidáním airbagu řidiče, vzrostlo skore i u bezpečnosti spolujezdce a dokonce vezených dětí...
To jen dokazuje validitu těchto testů.

Jethro
12. května • 18:52

Nechápu proč indické předpisy dovolují aut bez airbagů. Když v testech pohořel Volkswagen Polo bez airbagů Volkswagen ho přestal dělat. Miminámlě 1 airbag by měl být i v v méně rozvintué Indii standardem.

jogurt
13. května • 18:25

proč "by měl být"? Třeba tím chtějí řešit populační expolozi.....

jirka
12. května • 15:21

co čekat, když je to plečka

jogurt
12. května • 15:40

Tak o tom snad nikdo soudný nepochybuje, žijeme ale v geoprostoru a čase, kde na první pohled zdánlivě "nejlevnější" je pro nemalou část populace nejlepší, takže to prochází, ač by nad tím měl rozum stát.

Doporučujeme

Články odjinud