Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Nová generace Jeepu Cherokee na sebe upoutala velkou pozornost hned poté, co ji automobilka odhalila. Nemůže za to nic jiného, než mírně řečeno hodně odvážný design. Jenže novinka na sebe upozornila ještě jednou, a to přibližně v polovině května, kdy Jeep oznámil, že odsouvá termín zahájení produkce. Původně se hovořilo o třetím týdnu v květnu a tento termín se posunul o měsíc s tím, že do showroomů dorazí první kousky v červenci. Důvodem byla řada různých drobností včetně ladění nové devítistupňové automatické převodovky.

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Tento příběh má své pokračování. V termínu od 8. do 14. srpna se měly v Americe konat první novinářské jízdy, nicméně se tak nestane, protože Jeep opět přišel s dalším posunem a znovu se bavíme o měsíčním zpoždění. Tentokrát za to může změna softwaru motoru, pro kterou se automobilka rozhodla na poslední chvíli. Jeep slibuje, že vůz představí novinářům a zákazníkům hned, jak bude vše uvedeno do pořádku. Pokud už automobilku nepotkají s novým Cherokee další komplikace, mohli by se první zákazníci dočkat v září.

bazar

Jeep Cherokee 2
Rok výroby: 2014
Stav: 58 759 km
Cena: 580 000 Kč
Jeep Renegade 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 17 341 km
Cena: 470 000 Kč
Jeep Compass 2,2
Rok výroby: 2012
Stav: 78 406 km
Cena: 290 000 Kč
Jeep Grand Cherokee 3
Rok výroby: 2008
Stav: 118 462 km
Cena: 250 000 Kč
Jeep Grand Cherokee 3
Rok výroby: 2005
Stav: 127 855 km
Cena: 240 000 Kč
Jeep Patriot 2
Rok výroby: 2008
Stav: 129 189 km
Cena: 190 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků