Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Porsche Cayman GT4 Clubsport

Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.

Zelené peklo. To je dobře známá přezdívka severní smyčky okruhu Nürburgring. O tom, co to znamená, se při závodech VLN přesvědčil pilot Porsche Caymann GT4 Clubsport. Shodou okolností se jeho nehoda udála přímo před objektivem kamery.

Z ní je vidět, jak byl řidič v levotočivé zatáčce příliš rychlý. Dostal se až mimo asfaltový povrch, a vzhledem, tomu, že úniková zóna je na tomto místě opravdu malá, došlo ke kontaktu se svodidly. Na videu vypadá, že byl jen lehký, ale přesto se pak závodníkovi nepodařilo udržet aut na asfaltu, na který se odrazil.

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Nezvratně tedy následovalo překřížení dráhy a další náraz do svodidel na opačné straně dráhy. I tady nejprve auto narazilo stranou spolujezdce. Teprve pak ztratilo kinetickou energii a zastavilo se na asfaltovém povrchu okruhu.

Přestože záběr kamery nejvíce poničenou vozu neukazují, škoda bude nepochybně značná. Dobrou zprávou však je, že řidič zřejmě neutrpěl žádné velké zranění. Z místa havárie totiž dokázal odejít.

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi (minitest)

Role vlajkové lodi je poměrně složitá. Zákazníci za své nemalé peníze chtějí to nejlepší a kompromisy jim moc nevoní. Dokázal nás vůbec nejdražší Citroën C5 Aircross přesvědčit o svých kvalitách?

10.  4.  2019 | Jan Mička | 7 příspěvků