Další nový pick-up vstupuje na trh. Tentokrát Alaskan od Renaultu

Model vzniklý z Nissanu Navara se chlubí užitečnou nosností téměr jedna tuna.

Na úrovni 737 900 Kč startují ceny nového pick-upu Renault Alaskan. Za tuto cenu zákazník u tuzemských dealerů francouzské automobilky získá vůz s turbodieselem o výkonu 160 koní a ve výbavě Life. Tato cena je o šestnáct tisíc korun nižší, než na jaké startuje technicky prakticky identický dárce orgánů - Nissan Navara.

Základní výbava alaskanu zahrnuje sedm airbagů, šestnáctipalcová kola z lehkých slitin, loketní opěrku mezi předními sedadly, mlhovky, asistent pro rozjezd do kopce, asistent pro sjíždění svahů, rezervní kolo, manuální klimatizaci, bezklíčkové odemykání vozu i startování motoru, elektricky ovládaná přední i zadní okna i rádio s cd a mp3.

Mercedes-Benz třídy X oficiálně: Zapomeňte na Navaru! Nebo ne?

Mercedes-Benz třídy X oficiálně: Zapomeňte na Navaru! Nebo ne?

Prostřední výbava ZEN je dražší pouze o 25 tisíc a zahrnuje navíc například větší (osmnáctipalcová kola), boční nášlapy, elektricky nastavitelná a sklopná vnější zpětná zrcátka, automatickou dvouzónovou klimatizaci, zadní parkovací kameru, kožený volant i navigační systém.

S touto výbavou je možno si koupit i silnější motor (čtyřválcový turbodiesel 2,3 litru pak místo jednoho turbo dostane dva a výkon se tak ze 160 dostane na 190 koní. Za tento silnější agregát se připlácí opět 25 tisíc korun. Možné je rovněž jeho spárování se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Ta pak stojí dalších 42 000 Kč.

Vrcholná výbava je Intens a lze ji získat pouze se zmíněnou silnější verzí motoru. Auto je pak vybaveno navíc například střešními lištami, koženým čalouněním sedadel s elektrickým nastavováním a vyhříváním, má přední FULL LED světla s ostřikovači i panoramatický parkovací kamerový systém.

Renault Mégane GrandCoupé: Kdo potřebuje Talisman? (jízdní dojmy)

Renault Mégane GrandCoupé: Kdo potřebuje Talisman? (jízdní dojmy)

Nákladový prostor 5,4 metru dlouhého vozu, který má světlou výšku 223 milimetrů, je dlouhý 1578 milimetrů, šířka činí 1560 milimetrů. Mezi podběhy pak zbývá 1130 milimetrů. Naložit je možno v závislosti na verzi mezi 932 až 949 kilogramy.

Auto může táhnout přívěs o hmotnosti 3,5 tuny. Spotřeba verze se slabším motorem a manuální převodovkou činí  kombinovaném režimu 6,3 litru. Silnější motor s manuální skříní se chlubí stejnou spotřebou, automat pak přidá šest desetin litru navíc. 

Na fotografie vozu se podívejte zde:      

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 31 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků