Další nový pick-up vstupuje na trh. Tentokrát Alaskan od Renaultu

Model vzniklý z Nissanu Navara se chlubí užitečnou nosností téměr jedna tuna.

Na úrovni 737 900 Kč startují ceny nového pick-upu Renault Alaskan. Za tuto cenu zákazník u tuzemských dealerů francouzské automobilky získá vůz s turbodieselem o výkonu 160 koní a ve výbavě Life. Tato cena je o šestnáct tisíc korun nižší, než na jaké startuje technicky prakticky identický dárce orgánů - Nissan Navara.

Základní výbava alaskanu zahrnuje sedm airbagů, šestnáctipalcová kola z lehkých slitin, loketní opěrku mezi předními sedadly, mlhovky, asistent pro rozjezd do kopce, asistent pro sjíždění svahů, rezervní kolo, manuální klimatizaci, bezklíčkové odemykání vozu i startování motoru, elektricky ovládaná přední i zadní okna i rádio s cd a mp3.

Mercedes-Benz třídy X oficiálně: Zapomeňte na Navaru! Nebo ne?

Mercedes-Benz třídy X oficiálně: Zapomeňte na Navaru! Nebo ne?

Prostřední výbava ZEN je dražší pouze o 25 tisíc a zahrnuje navíc například větší (osmnáctipalcová kola), boční nášlapy, elektricky nastavitelná a sklopná vnější zpětná zrcátka, automatickou dvouzónovou klimatizaci, zadní parkovací kameru, kožený volant i navigační systém.

S touto výbavou je možno si koupit i silnější motor (čtyřválcový turbodiesel 2,3 litru pak místo jednoho turbo dostane dva a výkon se tak ze 160 dostane na 190 koní. Za tento silnější agregát se připlácí opět 25 tisíc korun. Možné je rovněž jeho spárování se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Ta pak stojí dalších 42 000 Kč.

Vrcholná výbava je Intens a lze ji získat pouze se zmíněnou silnější verzí motoru. Auto je pak vybaveno navíc například střešními lištami, koženým čalouněním sedadel s elektrickým nastavováním a vyhříváním, má přední FULL LED světla s ostřikovači i panoramatický parkovací kamerový systém.

Renault Mégane GrandCoupé: Kdo potřebuje Talisman? (jízdní dojmy)

Renault Mégane GrandCoupé: Kdo potřebuje Talisman? (jízdní dojmy)

Nákladový prostor 5,4 metru dlouhého vozu, který má světlou výšku 223 milimetrů, je dlouhý 1578 milimetrů, šířka činí 1560 milimetrů. Mezi podběhy pak zbývá 1130 milimetrů. Naložit je možno v závislosti na verzi mezi 932 až 949 kilogramy.

Auto může táhnout přívěs o hmotnosti 3,5 tuny. Spotřeba verze se slabším motorem a manuální převodovkou činí  kombinovaném režimu 6,3 litru. Silnější motor s manuální skříní se chlubí stejnou spotřebou, automat pak přidá šest desetin litru navíc. 

Na fotografie vozu se podívejte zde:      

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků