Další novinky BMW pro Paříž: silnější 35d nebo xDrive pro „pětku”

8 komentářů

Antiautomat
22. září • 14:18

Ponuka dieselov bude teda o poradi ''malo nafuknuty, stredne nafuknuty, totalne nafuknuty''
Dost smutne...

manga
22. září • 15:25

A co by jste jim doporučil, vážený pane? :-D

Antiautomat
22. září • 19:41

doporucil by som byt v prvom rade FEROVY k zakaznikovi a nemazat ludom med okolo huby.

Rozdiel 200.000 v pripade 5-kovej rady /a to som zohladnil aj pre niekoho dolezity automat a rozsirenu klimu/ za ´nafukanie´ motora je trosku silne kafe. Trebars napriklad ked porovnavam 525d a 535d. Dost drahy ´tuning´, ze...Dalej, uvazujem o tom, kolko este usetria na vyrobe, co plynie /aj ked nie z uplnej, tak urcite vyznamej/ unifikacie dielov a technologie, cim este cely ich zisk narasta a klamanie cislami, ktore ma zaplatit zakaznik, este viac vyjde na povrch. Navyse v buducnosti pravdepodobne treba mysliet aj na nestastnikov, ktorym sa ten zlozity ´fukaci´system dotentockuje, servis sa bude zrejme velmi tesit na ich navstevu /ako vzdy taketo veci robene na to, aby sa to vysypalo po uplynuti zaruky, ze/. Toto je viac menej spekulacia, no ale dlhodobu skusenost z posobenia v tejto oblasti mam taku ze co je zlozitejsie, to sa skor do... a skutocnost asi ina nebude.No a ked vypustim motor a pozeram na zvysok, napada ma co keby sa to snazili aspon zohladnit vo vybave, ale ako sa hrabem, tak sa hrabem v cenniku, ziadne podstatne rozdiely tam nevidim a stale tam hladam onych 200.000, ktore by som si akoze mal za ´535d´ v porovnani s ´525d´/tie uvodzovky su nam zamerne/, priplatit. Tym viac, ze napriklad rozdiel 520d a 525d /co su uz naozaj diametralne odlisne auta/, je nieco malo cez 100.000.Zaver: Fakt bohovska ponuka, gratulujem. Skratka a dobre, za taku cenu uz chcem mat to co cakam a nie VNN /Velky Nafuknuty Nezmysel/

Andre
22. září • 20:02

kdyby jsi ridil 535d tak by si ten rozdil pocitil tech 200 litru za to stoji

Art Vandelay
22. září • 22:39

Mam dotaz, dufam ze mi bude vediet niekto fundovane odpovedat. Aky je skutocny rozdiel medzi 530d a 535d alebo medzi X5 3.0d a 4.0d. A dalsiu podotazku, ak si clovek kupi povedzme X5 3.0d s 245 konmi, za kolko $$$ sa da takyto motor prerobit na 4.0d s 306k, je to vobec mozne. Viem ze chipovanim sa da riesit nejakych extra 30 koni, ale ja skor myslim ci sa da z tej 245k verzie urobit identicka 306 konova verzia ako ma ta 4.0d. Diky za odpoved.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
23. září • 8:25

Rozdiel je ze to ma vacsie /kvazi dvojite/ turbo a inak naflashovanu riadiacu jednotku, pripadne silnejsi hriadel nech sa to cele nerozleti (dost mozne ze aj od toho uz upustili, vsak co, zakaznik to zaplati). Plus, iny napis na zadnom dekli na uspokojenie majitelovho ega a oklamanie neznalych (bez priplatku Ti ho tam nalepit nemusia, super, parada). Tot navod na 535d.
Staci? :)

tt
24. září • 22:01

expert ako vidim...motory su identicky co sa tyka objemu a valcov, creva motora neviem... mozno su tam nejake zmeny, hlavny rozdiel 535d ma dve turba.

Jiří Duchoň
22. září • 20:31

Přes jistou úctu, kterou ke značce BMW i přes její extempóre z poslední doby chovám, musím s Vámi i Vaším předřečníkem v lecčems souhlasit. Například mě zaujala jeho poznámka k sériovým výbavám, které dodnes nejsou vesměs nijak dechberoucí. Vezměmě si, jak dlouho trvalo značce BMW (ale i Mercedes nebo Audi na tom byli podobně), než se v jejích dražších modelech, řekněmě "pětce" E34, začaly v rozsáhlejší míře objevovat elektronické "vychytávky" typu spouštění oken, které v osmdesátých letech měl pomalu každý "makarón" i ledaskterý "žabožrout". Na nikterak rozsáhlou výbavu současných bavoráků upozorňuje, a zcela právem, také kampaň britského zastoupení Nissanu, o níž jsme psali třeba na tomto místě: www.autorevue.cz ...

Doporučujeme

Články odjinud