Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali Žiguli s technikou převzatou ze Subaru WRX STI. Výsledný speciál dostal 226 kW (307 k) a schopnost dosprintovat na stovku za 4,1 s. Dnes můžeme nabídnout další podobný případ. Jeho základem je Lada 2104, do které byla pro změnu nasazena technika z Nissanu Silvia. Díky dalším úpravám se tak tohle bílé kombi dostalo na 400 koní.

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

Základ automobilu je samozřejmě kompletně celý přepracovaný. Motor pochází z Nissanu Silvia S13 a vyladěn byl na už zmíněných 400 koní. Všechny změny jsou ale maskované tak, že vlastně potenciál této Lady nakonec prozrazují pouze sedmnáctipalcová kola a velký výfuk.

Katusha, Sparta, Wazuma... Také tuning byl v Ženevě k vidění

Katusha, Sparta, Wazuma... Také tuning byl v Ženevě k vidění

Výkon 400 koní s takovým autem samozřejmě pořádně zacvičí. Zrychlení z nuly na stovku proběhne za 4,6 s a sprint na čtvrt míle je minulostí za 12,3 s. Když zavzpomínáme na velký drag race magazínu Motor Trend, zjistíme, že by se tahle Lada pohybovala se svým časem na úrovni BMW M4, BMW i8 nebo Alfu Romeo 4C by už porazila. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků