Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali Žiguli s technikou převzatou ze Subaru WRX STI. Výsledný speciál dostal 226 kW (307 k) a schopnost dosprintovat na stovku za 4,1 s. Dnes můžeme nabídnout další podobný případ. Jeho základem je Lada 2104, do které byla pro změnu nasazena technika z Nissanu Silvia. Díky dalším úpravám se tak tohle bílé kombi dostalo na 400 koní.

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

Základ automobilu je samozřejmě kompletně celý přepracovaný. Motor pochází z Nissanu Silvia S13 a vyladěn byl na už zmíněných 400 koní. Všechny změny jsou ale maskované tak, že vlastně potenciál této Lady nakonec prozrazují pouze sedmnáctipalcová kola a velký výfuk.

Katusha, Sparta, Wazuma... Také tuning byl v Ženevě k vidění

Katusha, Sparta, Wazuma... Také tuning byl v Ženevě k vidění

Výkon 400 koní s takovým autem samozřejmě pořádně zacvičí. Zrychlení z nuly na stovku proběhne za 4,6 s a sprint na čtvrt míle je minulostí za 12,3 s. Když zavzpomínáme na velký drag race magazínu Motor Trend, zjistíme, že by se tahle Lada pohybovala se svým časem na úrovni BMW M4, BMW i8 nebo Alfu Romeo 4C by už porazila. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků