Další kuriózní svolávací akce: Z kufru Ferrari 458 nejde uniknout

6 komentářů

Jozef Kostelansky
23. září • 20:42

Ten americký predpis existuje hlavne kvôli deťom. Bolo relatívne veľa prípadov, kedy sa deti pri hre zatvorili v kufri auta. A potom sa s v ňom zadusili, keďže sa nemohli dostať von.

jean
24. září • 8:05

To mala škodovka ošetrené, z dobre utesnenej škodovky do rána neutiekla mačka, v dobre utesnenej toyote sa do rána zadusila ...

Martin Adámek (adamek.cz)
23. září • 13:20

Tak zrovna tenhle predpis je docela rozumny
(obecne, nemluvim o malych uloznych prostorech jako je tento nebo treba za sedackami zadomotorovych skodovek),protoze spousty evropskych dodavek (nejen ty rumunske, ale i nemecke, italske a jine) nemaji u zadnich dveri nakladoveho prostoru vnitrni kliku.
Kdyz za ridicem dvere zabouchne vitr, a ma nakladem zarovnane bocni dvere, tak se ven nedostane.
To, ze se z mnoha evropskych dodavek neda vystoupit,
povazuji za mnohem vetsi nesmysl, nez to,
ze z kufru Ferrari pro USA vystoupit jit musi.

jean
23. září • 14:14

Ktorá europska dodávka nemá aretáciu otvorených dverí na 90 a 180 stupňov?

Martin Adámek (adamek.cz)
24. září • 12:19

Presne jak uz pise predchozi pisatel - vitr aretaci prepere.
Navic se muze stat, ze nekde neni dostatek mista na otevreni na 90 stupnu,
prip. se uzivateli muze nechtit aretaci na 90 stupnu aktivovat (u aut, kde se neaktivuje sama),
a navic na 180 stupnu obvykle aretace neni - obvykle je aretace jen na 90, a pro 180 se dvere zcela uvolni.
A nektere vozy prip ani na 90 nemaji aretaci, ale omezeni pro vetsi otevreni, naprosto nijak nebranici zavreni. Ale casteji je to neco mezi tim - na vic jak 90 to pri aktivni aretaci otevrit nejde, to je obvykle spolehlive, ale zavrit to jde uz velmi malou silou.
Nebo taky muze okolo projit chodec a o dvere zavadit. Je mnoho duvodu, ze kterych se dvere muzou zavrit.
Nemluve o tom, ze ty dvere muze chtit ridic za sebou zavrit umyslne - nemusi tam nutne rovnou spat (ci s nekym nespat), muze si proste treba jen chtit zkontrolovat ci srovnat naklad, a venku mrzne/prsi/fouka, tak je logicke, ze si za sebou zavre.
A netyka se to jen pripadu, kdy jsou bocni dvere zarovnane ci oddelene prepazkou - tyka se to i aut, ktera bocni soupacky nemaji vubec.
To je sama nesmyslna elektronika, ale na obycejnou kliku se zapomnelo.
Navic v posledni dobe majitele novych Ducat resi, ze soupacky se samy zamknou, kdyz ridic klicem zamkne svoje dvere, ale odemknout klicem nejdou, protoze tam neni zamek, a je nutne mit ovladac.

eLzyx
23. září • 16:27

aretácia je ti k prdu, když ji vítr přepere.

Doporučujeme

Články odjinud