Další kuriózní svolávací akce: Z kufru Ferrari 458 nejde uniknout

Další kuriózní svolávací akce: Z kufru Ferrari 458 nejde uniknout

Americká byrokracie opět udeřila! A pomalu už to přestává být komické. V USA existuje předpis, kvůli kterému musí být v kufru auta zabudované nouzové otevírání zevnitř. To abyste mohli utéct, pokud by vás někdo unesl a zamknul v kufru auta. Ehm...

Kuriózní svolávací akce: jeden jediný Koenigsegg Agera musí do servisu

Kuriózní svolávací akce: jeden jediný Koenigsegg Agera musí do servisu

Problém nastal u Ferrari, kde prostě nepočítali s tím, že někdo bude někoho zavírat do malého předního úložného prostoru. Respektive počítali, ale systém nouzového otevírání prostě nefunguje podle amerických standardů, když auto stojí. Všimla si toho NHTSA a nařídila svolávací akci na všech 3082 v Americe prodaných Ferrari 458.

Studie: Svolávací servisní akce prakticky neovlivňují ceny ojetin

Studie: Svolávací servisní akce prakticky neovlivňují ceny ojetin

Zajímalo by nás, které lidská bytost se vůbec může vejít do kufru Ferrari 458 Italia.

Nad smyslem některých amerických předpisů skutečně zůstává rozum stát. Umístit tělo do kufru auta vůbec není jednoduché, jak ukazál v jednom ze svých speciálů britský Top Gear.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků