Další krok gigantu Amazon? Zvažuje vlastní síť automobilových dealerství

Další krok gigantu Amazon?  Zvažuje vlastní síť automobilových dealerství

Že by už Amazon nebavila dominance jen v online prodeji? V médiích se totiž objevily informace o možném dalším kroku amerického gigantu. Mluví se o možnosti otevření vlastních dealerství s automobily. 

Seat do svých vozů přidá asistenta Amazon Alexa ovládaného hlasem

Seat do svých vozů přidá asistenta Amazon Alexa ovládaného hlasem

Podle vyjádření, které získal web Automotive News, se o této variantě v Amazonu pečlivě uvažuje. Vytvoření vlastní sítě prodejen s automobily by společnosti umožnilo dramaticky rozšířit svou přítomnost v automobilovém průmyslu. "Myšlenka je provokativní a mohla by mít smysl. Rozmazávají se tím linky mezi elektronickým obchodováním a kamennými prodejnami," řekl Cooper Smith, šéf výzkumu Amazonu. 

Zatím není jasné, jestli se tak opravdu stane. Tato idea by ale zapadala do směrování americké firmy. Nedávno totiž získala řetězec potravin Whole Foods. Dokonce už prodává i automobily Seat a Fiat ve Francii a Itálii. To vše díky exkluzivním partnerstvím s automobilkami. 

Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků