Další koncept na téma Audi Prologue je zvednutý hybridní Allroad

Další koncept Audi Prologue tentokrát jede do lehkého terénu s výkonem až 734 koní a s natáčením zadní nápravy.
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad

Tak, a příští generaci Audi A6 máme kompletní. Už jsme tu měli Audi Prologue jako velké kupé, následoval Prologue Avant v podobě kombi nebo spíše stylového modelu shooting-brake a nyní přichází přizvednutý poloterénní model Prologue Allroad.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Model Allroad zase posouvá řadu konceptů Proloque kousek dál a to ne jen výkonem. Příští generace Audi A6 je tak vlastně kompletně představena, i když do sériové výroby se ještě několik detailů změní

Audi představí koncept zvednutého Allroadu na autosalonu v Šanghaji a velikým lákadlem bude nové pojetí interiéru s celkem třemi integrovanými dotykovými displeji. Jeden je schovaný v panelu před spolujezdcem a ten tak může ovládat některé funkce vozu a zábavního systému.

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Pod kapotou pracuje dvěma turby přeplňovaný benzínový osmiválec 4.0 TFSI a k němu je připojen ještě elektromotor integrovaný do osmistupňové automatické převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekDvěma turby přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI s elektromotorem má celkový výkon 734 koní. To je na mix mezi rodinným kombi a SUV docela slušné, ne?

Celkový výkon hybridní soustavy dosahuje v tomto případě na hezkých 540 kW (734 koní) a točivý moment na 900 Nm. Zatímco je Audi Prologue Allroad schopné zrychlit na stovku za 3,5 sekundy, spotřebuje podle normy NEDC jen 2,4 litru na 100 km.

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Akumulátor uložený vzadu pod podlahou má kapacitu 14,1 kWh a umožňuje vozu ujet vzdálenost až 54 km čistě na elektřinu. Baterii lze nabíjet také bezdrátově.

Ještě se sluší dodat, že Audi Prologue Allroad jezdí na adaptivním vzduchovém podvozku a má nejen proměnný převod řízení, ale také aktivní natáčení zadních kol, což má pomoci stabilitě a ovladatelnosti.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků