Další koncept na téma Audi Prologue je zvednutý hybridní Allroad

Další koncept Audi Prologue tentokrát jede do lehkého terénu s výkonem až 734 koní a s natáčením zadní nápravy.
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad

Tak, a příští generaci Audi A6 máme kompletní. Už jsme tu měli Audi Prologue jako velké kupé, následoval Prologue Avant v podobě kombi nebo spíše stylového modelu shooting-brake a nyní přichází přizvednutý poloterénní model Prologue Allroad.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Model Allroad zase posouvá řadu konceptů Proloque kousek dál a to ne jen výkonem. Příští generace Audi A6 je tak vlastně kompletně představena, i když do sériové výroby se ještě několik detailů změní

Audi představí koncept zvednutého Allroadu na autosalonu v Šanghaji a velikým lákadlem bude nové pojetí interiéru s celkem třemi integrovanými dotykovými displeji. Jeden je schovaný v panelu před spolujezdcem a ten tak může ovládat některé funkce vozu a zábavního systému.

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Pod kapotou pracuje dvěma turby přeplňovaný benzínový osmiválec 4.0 TFSI a k němu je připojen ještě elektromotor integrovaný do osmistupňové automatické převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekDvěma turby přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI s elektromotorem má celkový výkon 734 koní. To je na mix mezi rodinným kombi a SUV docela slušné, ne?

Celkový výkon hybridní soustavy dosahuje v tomto případě na hezkých 540 kW (734 koní) a točivý moment na 900 Nm. Zatímco je Audi Prologue Allroad schopné zrychlit na stovku za 3,5 sekundy, spotřebuje podle normy NEDC jen 2,4 litru na 100 km.

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Akumulátor uložený vzadu pod podlahou má kapacitu 14,1 kWh a umožňuje vozu ujet vzdálenost až 54 km čistě na elektřinu. Baterii lze nabíjet také bezdrátově.

Ještě se sluší dodat, že Audi Prologue Allroad jezdí na adaptivním vzduchovém podvozku a má nejen proměnný převod řízení, ale také aktivní natáčení zadních kol, což má pomoci stabilitě a ovladatelnosti.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Peugeot 5008 nabídne až luxusní atmosféru, na rodinu ale nezapomíná

Peugeot 5008 GT

Naší recenzí prošel Peugeot 5008 GT, který má splňovat všechny potřeby i větších rodin

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků