Další koncept na téma Audi Prologue je zvednutý hybridní Allroad

Další koncept Audi Prologue tentokrát jede do lehkého terénu s výkonem až 734 koní a s natáčením zadní nápravy.
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad

Tak, a příští generaci Audi A6 máme kompletní. Už jsme tu měli Audi Prologue jako velké kupé, následoval Prologue Avant v podobě kombi nebo spíše stylového modelu shooting-brake a nyní přichází přizvednutý poloterénní model Prologue Allroad.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Model Allroad zase posouvá řadu konceptů Proloque kousek dál a to ne jen výkonem. Příští generace Audi A6 je tak vlastně kompletně představena, i když do sériové výroby se ještě několik detailů změní

Audi představí koncept zvednutého Allroadu na autosalonu v Šanghaji a velikým lákadlem bude nové pojetí interiéru s celkem třemi integrovanými dotykovými displeji. Jeden je schovaný v panelu před spolujezdcem a ten tak může ovládat některé funkce vozu a zábavního systému.

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Pod kapotou pracuje dvěma turby přeplňovaný benzínový osmiválec 4.0 TFSI a k němu je připojen ještě elektromotor integrovaný do osmistupňové automatické převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekDvěma turby přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI s elektromotorem má celkový výkon 734 koní. To je na mix mezi rodinným kombi a SUV docela slušné, ne?

Celkový výkon hybridní soustavy dosahuje v tomto případě na hezkých 540 kW (734 koní) a točivý moment na 900 Nm. Zatímco je Audi Prologue Allroad schopné zrychlit na stovku za 3,5 sekundy, spotřebuje podle normy NEDC jen 2,4 litru na 100 km.

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Akumulátor uložený vzadu pod podlahou má kapacitu 14,1 kWh a umožňuje vozu ujet vzdálenost až 54 km čistě na elektřinu. Baterii lze nabíjet také bezdrátově.

Ještě se sluší dodat, že Audi Prologue Allroad jezdí na adaptivním vzduchovém podvozku a má nejen proměnný převod řízení, ale také aktivní natáčení zadních kol, což má pomoci stabilitě a ovladatelnosti.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků