Další koncept na téma Audi Prologue je zvednutý hybridní Allroad

Další koncept Audi Prologue tentokrát jede do lehkého terénu s výkonem až 734 koní a s natáčením zadní nápravy.
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad

Tak, a příští generaci Audi A6 máme kompletní. Už jsme tu měli Audi Prologue jako velké kupé, následoval Prologue Avant v podobě kombi nebo spíše stylového modelu shooting-brake a nyní přichází přizvednutý poloterénní model Prologue Allroad.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Model Allroad zase posouvá řadu konceptů Proloque kousek dál a to ne jen výkonem. Příští generace Audi A6 je tak vlastně kompletně představena, i když do sériové výroby se ještě několik detailů změní

Audi představí koncept zvednutého Allroadu na autosalonu v Šanghaji a velikým lákadlem bude nové pojetí interiéru s celkem třemi integrovanými dotykovými displeji. Jeden je schovaný v panelu před spolujezdcem a ten tak může ovládat některé funkce vozu a zábavního systému.

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Pod kapotou pracuje dvěma turby přeplňovaný benzínový osmiválec 4.0 TFSI a k němu je připojen ještě elektromotor integrovaný do osmistupňové automatické převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekDvěma turby přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI s elektromotorem má celkový výkon 734 koní. To je na mix mezi rodinným kombi a SUV docela slušné, ne?

Celkový výkon hybridní soustavy dosahuje v tomto případě na hezkých 540 kW (734 koní) a točivý moment na 900 Nm. Zatímco je Audi Prologue Allroad schopné zrychlit na stovku za 3,5 sekundy, spotřebuje podle normy NEDC jen 2,4 litru na 100 km.

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Akumulátor uložený vzadu pod podlahou má kapacitu 14,1 kWh a umožňuje vozu ujet vzdálenost až 54 km čistě na elektřinu. Baterii lze nabíjet také bezdrátově.

Ještě se sluší dodat, že Audi Prologue Allroad jezdí na adaptivním vzduchovém podvozku a má nejen proměnný převod řízení, ale také aktivní natáčení zadních kol, což má pomoci stabilitě a ovladatelnosti.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue Allroad
  2. Fotogalerie: Audi Prologue Allroad
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 50 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků