Další italská značka v F1? Šéf koncernu FCA chce prosadit spojení s Maserati

Možná již během příští sezony Formule 1 by se na monopostech stáje Haas mohl objevit známý trojzubec - logo tradiční italské značky Maserati.
Další italská značka v F1? Šéf koncernu FCA chce prosadit spojení s Maserati

Přestože na italském území sídlí jen dva, v příštím roce by v šampionátu F1 mohly působit hned čtyři týmy s italskými názvy. Kromě těch stávajících, což jsou Toro Rosso a Ferrari, k nim před pár dny přibyla Alfa Romeo a nyní se údajně jedná o propojení stáje Haas a Maserati.

Usiluje o to šéf koncernu Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne. Podle informací, které zveřejnil server Auto Express, by Ferrari platilo za možnost umístit logo na přídi Haasu každý rok 20 milionů dolarů. To by stačilo na pokrytí nákladů na motory, které tato stáj od Ferrari odebírá.

Maserati Boomerang (1971-1972): Osmiválcový klín měl šílený interiér

Maserati Boomerang (1971-1972): Osmiválcový klín měl šílený interiér

Ferrari by na oplátku zřejmě prosazovalo do jedné ze dvou závodních sedaček týmu svého testovacího jezdce Antonina Giovinazziho.

Maserati naposledy působila ve Formuli 1 v 60. letech. Tehdy dodávala své motory stáji Cooper. Má však na svém kontě i dva tituly mistra světa. Ty získal Juan Manuel Fangio v letech 1954 a 1957.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků