Další italská značka v F1? Šéf koncernu FCA chce prosadit spojení s Maserati

Možná již během příští sezony Formule 1 by se na monopostech stáje Haas mohl objevit známý trojzubec - logo tradiční italské značky Maserati.
Další italská značka v F1? Šéf koncernu FCA chce prosadit spojení s Maserati

Přestože na italském území sídlí jen dva, v příštím roce by v šampionátu F1 mohly působit hned čtyři týmy s italskými názvy. Kromě těch stávajících, což jsou Toro Rosso a Ferrari, k nim před pár dny přibyla Alfa Romeo a nyní se údajně jedná o propojení stáje Haas a Maserati.

Usiluje o to šéf koncernu Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne. Podle informací, které zveřejnil server Auto Express, by Ferrari platilo za možnost umístit logo na přídi Haasu každý rok 20 milionů dolarů. To by stačilo na pokrytí nákladů na motory, které tato stáj od Ferrari odebírá.

Maserati Boomerang (1971-1972): Osmiválcový klín měl šílený interiér

Maserati Boomerang (1971-1972): Osmiválcový klín měl šílený interiér

Ferrari by na oplátku zřejmě prosazovalo do jedné ze dvou závodních sedaček týmu svého testovacího jezdce Antonina Giovinazziho.

Maserati naposledy působila ve Formuli 1 v 60. letech. Tehdy dodávala své motory stáji Cooper. Má však na svém kontě i dva tituly mistra světa. Ty získal Juan Manuel Fangio v letech 1954 a 1957.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků