Další italská značka v F1? Šéf koncernu FCA chce prosadit spojení s Maserati

Možná již během příští sezony Formule 1 by se na monopostech stáje Haas mohl objevit známý trojzubec - logo tradiční italské značky Maserati.
Další italská značka v F1? Šéf koncernu FCA chce prosadit spojení s Maserati

Přestože na italském území sídlí jen dva, v příštím roce by v šampionátu F1 mohly působit hned čtyři týmy s italskými názvy. Kromě těch stávajících, což jsou Toro Rosso a Ferrari, k nim před pár dny přibyla Alfa Romeo a nyní se údajně jedná o propojení stáje Haas a Maserati.

Usiluje o to šéf koncernu Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne. Podle informací, které zveřejnil server Auto Express, by Ferrari platilo za možnost umístit logo na přídi Haasu každý rok 20 milionů dolarů. To by stačilo na pokrytí nákladů na motory, které tato stáj od Ferrari odebírá.

Maserati Boomerang (1971-1972): Osmiválcový klín měl šílený interiér

Maserati Boomerang (1971-1972): Osmiválcový klín měl šílený interiér

Ferrari by na oplátku zřejmě prosazovalo do jedné ze dvou závodních sedaček týmu svého testovacího jezdce Antonina Giovinazziho.

Maserati naposledy působila ve Formuli 1 v 60. letech. Tehdy dodávala své motory stáji Cooper. Má však na svém kontě i dva tituly mistra světa. Ty získal Juan Manuel Fangio v letech 1954 a 1957.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků