Další hřebík do rakve? Dodávka motorů Ferrari pro Maserati skončí

Marty  |  14. 05. 2019 12:41

už takhle je v Maserati řada součástek z chryslerů a dodge resp. ještě z mercedesů z 90. let, odkud tyto součásti v rámci fůze v roce 98 získla Chrysler Corporation. Další sdílení techniky s Chrysler Maserati definitivně zničí, nikdo nedá dvojnásobnou cenu za Grandcherokee s jinou kastlí

Odpovědět  |   | 
poutova matrakce  |  14. 05. 2019 13:25

Nerekl bych, ze neda. Spise, ze nechce dat. Dnes ovsem hodne lidi nekupuje auto, nybrz image. Takovym lidem je zhola jedno, co je 'pod kapotou'.

Skvelym prikladem je prave Skoda. On to sice nikdo nerekne na plna usta, ale skodovacti prodejci v zapadni Evrope Vam vyznamne naznaci, at jste chytri a neutracite penize va VW, kdyz muzete mit de facto to same u Skody. Zakaznici na to slysi, mimo jine i proto, ze dnes to vi uplne kazdy. Takze ke skodovkam se dnes pritupuje jako ke re-brandovanym VW.

Pravdou ale je, ze si nejsem zcela jisty, zda by Maserati melo spolehat prave na tento typ zakazniku. Neverim, ze typicky zakaznik Maserati je prachaty polomozek, ktery se potrebuje blysknout a mimo znacky a ceny neresi nic jineho. Takove zakazniky bych spise cekal u proflaklejsich znacek. Takze je mozne, zde snaha tahat z lidi penize za re-brandovane (a predrazene) Fiaty a spol., nemusi dopadnout zcela dle prani managementu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 05. 2019 08:03

Tobe ten hokej dava poradne zabrat . Chcalalala Osobne mi ten popevek leze na nervy, ale beru ze nektere asi dokaze oslovit. AR Stelvio, 4C, Giulia jsou taky prebrandovane Fiaty, porad mi prosim alternativu u Fiata. A mimochodem Freemonta v plne vybave s 3,6 L atmo sestivalcem 208 kW mam za cenu vrcholneho modelu Scala. Skoda tam tusim dava 1,5 L ctyrvalec? Kdyz tak o tom premyslim, kde jsem udelal chybu? Nevim koho chces presvedcit ze Skodovka dela levna auta. Co bys postavil proti soucasnemu Tipu, abys mel u Skodovky lepsi cenu? Rad si necham poradit a az Skodovka vyresi problemy s motorama, koupim jednu zene, aby Skoda mohla sponzorovat dalsi MS v hokeji

Odpovědět  |   | 
Marty  |  15. 05. 2019 11:53

Freemont už ne neprodává, ale můžeš si z USA/CAN nechat dovézt originál Dodge Journey :)

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  14. 05. 2019 14:00

Já si myslím, že je to jako s politikou. Oficiální prohlášení něco naznačí, ale opatrně, aby nevznikla panika. A jen málokdo ví, jak je to skutečně vážné. Tady za tím mohou být i páky kdoví odkud, možná se jednou budeme divit... Třeba vznikne Maserati Tuktuk...

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 05. 2019 16:15

Maserati je další nebožtík, kterého má na svědomí FCA a který bude ležet na hřbitově hned vedle Lancie.

Odpovědět  |   | 
Horst Fuchs  |  14. 05. 2019 16:29

Ono je to absurdno kvadrat: Jednak je absurdni, ze ackoliv je cim dal mene znacek, modelu je cim dal vice. A prilis s tim nehne ani modelova dieta VW. Dalsi uroven absurdnosti je, ze z tohoto rostouciho mnozstvi modelu je cim dal mene pouzitelnych.

Nemeli jsme touhle dobou mit uz ty svetle zitrky?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 05. 2019 22:06

V záplavě nudných suv musí být zcela jednoduché vyniknout odlišným modelem. Třeba Černosvetrník (pořádně pod něj v pekle přiložte) vsadil na zcela konzervativní přístup a ujel jim o 5 let vlak.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  15. 05. 2019 11:55

a vedle nich ještě značka Chrysler, tu taky skoro pohřbili

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 05. 2019 06:31

Ztráta je to hlavně pro ferrari, protože jim klesá odbyt motorárny.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  15. 05. 2019 09:04

Bossové ve Ferrari omezovali prodeje, aby ty jejich auta nemohl mít každý Jouda, co nosí v teplakach , nebo mikinė hromady peněz. Mysleli si, že Ferrari bude Top a s nějakým Porschem bude na trhu bojovat jejich Maserati, které bude mít roční produkci 50.000 +, což se asi nestane, bude-li mít rok v Itálii 365dni . Co se stalo s Alfou Romeo, nebo dokonce Lancii, nemá cenu ani psát.

Odpovědět  |   | 
superman3000  |  15. 05. 2019 12:27

Napadla má aj taká možnosť, že by sa Maserati nepredávali možno aj preto že sa proste ľudia boja servisovať motory ferrari, je predsa jasné že náklady na servis budú mnohonásobne vyššie oproti takému audi,ktoré vyrába mnohonásobne viac kusov motorov a pchá ich do vw,bentley,lamba a do kadečoho ďalšieho.
Maserati a celý koncern FCA treba brať hlavne s ohľadom nato že nemajú čistý cash a potrebovali splatiť starý dlh čo sa podarilo a hlavne aby dostali novú pôžičku čo sa tiež podarilo 5 mld e , preto aj vznikli Maserati ktoré zdieľali čo najviac komponentov.
Každopádne Maserati potrebuje nové modely a facelifty ale toho sa neobávam že by sa to nestalo, Maserati si minimálne na seba dokáže zarobiť pri tej cene za ktoré tie auta predáva.
Alfa Romeo- predáva málo aut pretože opäť koncern nemá cash ,majú aktuálne len dva modely, 10 ročna giulietta to nevytrhne to je jasné a v neposlednom rade predaj sedanov klesá celosvetovo to znamená jeden model konkurencieschopného SUV to nevytrhne ale má prísť nový model a zmena image trvá aj tak veľmi dlho takže to ešte potrvá kým budú predávať viac ks
Lancia- podľa mňa skvelý biznis ťah, v európe značka nemala čo ponúknuť preto ju stiahli ušetrili cash,jednoznačne aby z Lancie spravili premiový mainstream by stálo veľa peňazí, a tento segment aj tak nie je dosť veľky, namiesto toho predávaju 50-60k modelu ypsilon v taliansku a majú čistý cash z dávno zaplateného vývoja,preto by ma neprekvapilo ak budú vyvíjať nový ypsilon na spoločnej platforme s fiatom a možno aj ďalší elektromobil
odkaz pre bezmozgy, všetko má aj opačnú stranu mince :)

Odpovědět  |   | 
Marty  |  16. 05. 2019 14:37

Maserati na ničem nevydělává, prodejní čísla padaj, továrny jedou na 40% a celé to generuce ztrátu. Alfa je v řiti hlavně v USA, v dubnu už mělo meziroční pokles i to SUV

FCA drží Ferrari, užitkáče Fiat a Jeep a RAM. Nic jinýho.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 05. 2019 20:41

Ferrari těžko může držet FCA, když Ferrari v roce 2015 z koncernu vyvedli ven a osamostatnili. FCA dnes nevlastní ani jednu akcii Ferrari.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 44 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A