Další generace Toyoty Prius se opozdí

Příchod nové generace nejúspěšnějšího hybridu současnosti nabere zpoždění. Původně plánovaný termín podzim 2008 se v ideálním případě změní na jaro 2009.

Spekuluje se o několika důvodech. Nejpravděpodobnějším z nich jsou problémy s vývojem lithio-iontových akumulátorů, které se v novém Priusu měly objevit. Ačkoli jsme vás minulý týden informovali, že se tento typ akumulátorů do nového Priusu vůbec nedostane, je dost možné, že se tak nakonec stane, byť za cenu zmiňovaného zdržení. V takovém případě by celý problém šel na vrub společnosti Matsushita, která pro Toyotu akumulátory vyvíjí a vyrábí.

Zpoždění vývoje nového Priusu zatím Toyotu nemusí trápit. Ten současný se prodává stále lépe, jen loni si našel přes 185 tisíc zákazníků.

Tip: Přečtěte si test Toyoty Prius.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Toyota Prius současné generace
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků