Teda nic moc výkon, z 4,5l dostat jen 200kw mi přijde málo. Ale asi jde spíše o životnost...
Mno když Range Rover má 8-válec 3,6 litru a výkon 200kw :o))) stejně zaměřené auto, jel jsem s ním...má ho šéf..naprosto úžasný zvuk, zrychlení a vůbec kutlivovanost. spotřeba ted kolem 11,3 litru....zaver...ze 4,5 litru 200 kw ..des a hruza :) a buví kdy vůbec bude na trhu :D
Motory v Landcruiseru nejsou o max. výkonech s daného objemu. Na to mají jiné modely. Myslím že by pro toyotu nebyl problém z toho dostat mnohem víc, když jejich dieselový motor v toyotě avensis, nebo RAVce 2,2 l má cca 180 koní, naproti tomu diesel 3 l v landcruiseru má ( pouhých ) 126 kw. Takže jak říkám, v takovém autě to není o max. výkonu, ale o životnosti.
Range není stejně zaměřené auto. Vezmi si obě auta na expedici do Rumunska a uvidíš:-D
LC nie je pretekarske auto, ale nezmar, synonymum pre spolahlivost. Akcieschopny motor budes mat stale, az kym blok motora nezhrdzavie.
Predstav si ten tocivej moment. Vykon auta jen prodava, jezdis ale na tocak.
Ale nejedete na točivý moment motoru, ale na točivý moment na kolech. A ten je na rozdíl od výkonu jiný, než se udává v tabulkách. Holt převodovka dělá divy...
Toyota potřebuje třílitr jako sůl do všech svých teréních aut a do Lexusu. V Evropě by se prodalo 2 hybridy, 2 benzíny a šest dieslů z 10 kusů GSka.
Klid, hochu, Toyotě se již rozbřesklo. Na dalším, druhém dieselu pro Lexus se již pracuje. Proslýchá se něco o 6 válci. I ten nový 8 válec připadá v úvahu.
pravda, 4 rozumni ludia a 6ti... no povedzme, ze im staci aj menej:)
Jenže v čem je ten diesel horší při normální jízdě. Je rozdíl jezdit za deset nafty nebo za 15 benzínu. Nejde o prachy ale o pocit, že můžu šlápnout na plyn a nemám v nádrži vír.
v dlhodobom hladisku je to jedno. benzin - tichsi, kulturnejsi, viac mi sedi k drahemu autu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.