Další generace Toyoty Landcruiser přijde s novým naftovým osmiválcem

12 komentářů

M!
17. května • 10:46

Teda nic moc výkon, z 4,5l dostat jen 200kw mi přijde málo. Ale asi jde spíše o životnost...

sir
18. května • 20:06

Mno když Range Rover má 8-válec 3,6 litru a výkon 200kw :o))) stejně zaměřené auto, jel jsem s ním...má ho šéf..naprosto úžasný zvuk, zrychlení a vůbec kutlivovanost. spotřeba ted kolem 11,3 litru....zaver...ze 4,5 litru 200 kw ..des a hruza :) a buví kdy vůbec bude na trhu :D

Alda
20. května • 8:54

Motory v Landcruiseru nejsou o max. výkonech s daného objemu. Na to mají jiné modely. Myslím že by pro toyotu nebyl problém z toho dostat mnohem víc, když jejich dieselový motor v toyotě avensis, nebo RAVce 2,2 l má cca 180 koní, naproti tomu diesel 3 l v landcruiseru má ( pouhých ) 126 kw. Takže jak říkám, v takovém autě to není o max. výkonu, ale o životnosti.

Clayton
19. května • 17:50

Range není stejně zaměřené auto. Vezmi si obě auta na expedici do Rumunska a uvidíš:-D

drgi
18. května • 1:25

LC nie je pretekarske auto, ale nezmar, synonymum pre spolahlivost. Akcieschopny motor budes mat stale, az kym blok motora nezhrdzavie.

Honza
17. května • 10:54

Predstav si ten tocivej moment. Vykon auta jen prodava, jezdis ale na tocak.

Radek Ondrášík
17. května • 11:24

Ale nejedete na točivý moment motoru, ale na točivý moment na kolech. A ten je na rozdíl od výkonu jiný, než se udává v tabulkách. Holt převodovka dělá divy...

Juha
17. května • 8:20

Toyota potřebuje třílitr jako sůl do všech svých teréních aut a do Lexusu. V Evropě by se prodalo 2 hybridy, 2 benzíny a šest dieslů z 10 kusů GSka.

WinDiesel
17. května • 18:46

Klid, hochu, Toyotě se již rozbřesklo. Na dalším, druhém dieselu pro Lexus se již pracuje. Proslýchá se něco o 6 válci. I ten nový 8 válec připadá v úvahu.

Andy
17. května • 8:50

pravda, 4 rozumni ludia a 6ti... no povedzme, ze im staci aj menej:)

Juha
17. května • 9:08

Jenže v čem je ten diesel horší při normální jízdě. Je rozdíl jezdit za deset nafty nebo za 15 benzínu. Nejde o prachy ale o pocit, že můžu šlápnout na plyn a nemám v nádrži vír.

Andy
17. května • 15:04

v dlhodobom hladisku je to jedno. benzin - tichsi, kulturnejsi, viac mi sedi k drahemu autu.

Doporučujeme

Články odjinud