Další generace Toyoty Landcruiser přijde s novým naftovým osmiválcem

Japonská automobilka Toyota již pilně finišuje na nástupci současné Toyoty Landcruiser 100. Nástupce dostane rovnou označení 200 a hlavní novinkou bude nasazení nového naftového osmiválce o objemu 4,5 l.

Agregát s přímým vstřikem paliva vychází z motoru 1VD-FTV, který v současnosti používá australská verze Landcruiseru 70. Evropská verze by ovšem měla dosahovat výkonu 200 kW (272 k), což je o 50 kW více, než verze australská.

Dle nepotvrzených informací by nový agregát měl používat piezo vstřikování s tlakem až 2 000 barů, který tradičně dodává japonské Denso.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků