Další generace Toyoty Landcruiser přijde s novým naftovým osmiválcem

Japonská automobilka Toyota již pilně finišuje na nástupci současné Toyoty Landcruiser 100. Nástupce dostane rovnou označení 200 a hlavní novinkou bude nasazení nového naftového osmiválce o objemu 4,5 l.

Agregát s přímým vstřikem paliva vychází z motoru 1VD-FTV, který v současnosti používá australská verze Landcruiseru 70. Evropská verze by ovšem měla dosahovat výkonu 200 kW (272 k), což je o 50 kW více, než verze australská.

Dle nepotvrzených informací by nový agregát měl používat piezo vstřikování s tlakem až 2 000 barů, který tradičně dodává japonské Denso.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků