Další generace ikonického rychlého kombíku Audi je tu: RS 4 je ve Frankfurtu

Šestiválcový motor nové generace Audi RS 4 má maximální výkon 450 koní

Nejrychlejší variantou v řadě 4 se u Audi stává nový kombík RS 4 Avant. Automobil značka se čtyřmi kruhy ve znaku představila na svém stánku na frankfurtském autosalonu.

Pod kapotu konstruktéři umístili šestiválcový dvojnásobně přeplňovaný vidlicový šestiválec, který má zdvihový objem válců 2,9 litru. Maximální výkon dosahuje hodnoty 331 kW /450 Nm a nejvyšší točivý moment 600 Nm je dostupný v pásmu od 1900 do 5000 otáček.

Audi R8 Plus vs. Jaguar F-Type R: Naměřená dynamika bere dech

Audi R8 Plus vs. Jaguar F-Type R: Naměřená dynamika bere dech

Jízdní parametry jsou pak působivé. Zrychlení z nuly na stovku nastává během 4,1 sekundy a maximální rychlost může být (s příplatkovým dynamickým paketem RS) až 280 kilometrů v hodině. Ten také snižuje světlou výšku o sedm milimetrů, zahrnuje keramické brzdové kotouče a dynamické řízení.

Standardně vůz jezdí na devatenáctipalcovým kolech, za příplatek lze získat dvacetipalcová.

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Síla motoru se na všechna čtyři kola přenáší prostřednictvím osmistupňové převodovky tiptronic a stálého pohonu quattro. Na přání lze získat i sportovní diferenciál pro zadní nápravu.

Audi RS4 se začne nabízet v ČR ještě letos na podzim, auta pak zákazníci dostanou počátkem příštího roku. Cena zatím stanovena nebyla.

Na základní sadu fotografií, včetně technických řezů, se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků