Další elektromobil od VW: Vrcholem rodiny I.D. bude luxusní sedmimístné SUV

58 komentářů

Kuk Vykuk
11. prosince • 6:58

Další slib od VW Gruppensexu, kolikátý už? B-]

dannero
10. prosince • 21:05

ještě nemají ani vyřešený solidní dojezd pro osobní vozidla, a už vymýšlejí minibus a SUV které mají mnohem horší aerodynamiku a tím pádem i větší spotřebu

Mini
10. prosince • 23:14

Chlapče, probuď se ze snu. Realita je taková, že dnes mají městská e-auta typu Bmw i3 nebo Leaf dojezd cca 250 km, a to opravdu není málo.. se spotřebou cca 14 kWh/100km a při ceně 4,50 za kWh

Bureš
11. prosince • 13:53

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Davča
12. prosince • 9:46

ultralol placeny sqodofil, stejny koment uz tu pridavas po nekolikate, bud originalni kdyz uz te za to ta nejmenovana agentura ktera dela pro skodovku jez tu zatim nebudu zminovat plati, asi moc neplatej co? :-D:-D:-D:-D:-D

LOL
11. prosince • 7:12
Majkl
11. prosince • 14:08

No ano, zrovna chybí Bmw i3 (40 kWh baterie), nový Nissan Leaf má též 40 kWh baterii, od příštího roku bude mít, tuším, dokonce za příplatek 60 kWh. Už je k dispozici Kia Niro EV, Hyundai Kona EV.
Od příštího roku bude k dispozici v Evropě konečně i Model 3, v roce 2020 by měla mít silnější baterii i Kia Soul.
Dneska jsou už na trhu modely, které za cenu kolem milionu nabídnou dojezd 250-350 km.
Když se podívám na situaci ještě pár let zpátky, kdy byla v zásadě jen Tesla a městský vozítka s mizerným dojezdem, vývoj jde slušně dopředu. :)

LOL
12. prosince • 22:09

Takže zaplatím milion, ujedu (když to dobře půjde) 350km a pak co? Rauchpause několik hodin?
Já žádný vývoj nevidím. Vidím jen to, že do těch aut dali víc baterek, takže teoreticky ujedou o pár km víc. To není vývoj, to je tragikomedie.

Kuk Vykuk
11. prosince • 6:57

Ne ne elektrouata nikam nedojedou a v zatáčkách jim upadávaj kolečka to přece ví každý! :-D:-D:-D

bzzz
10. prosince • 22:08

V (pri)mestskem (rychlostech) je ta aerodynamika alfou a omegou, co ;-)

LOL
11. prosince • 7:09

Takže za cca melounek si pořídím kapesní autíčko do města, se kterým bude problém cestovat více než 100km daleko (za předpokladu, že pojedu jako šnek, nebudu topit ani klimovat)?

kkk
11. prosince • 12:25
kkk
11. prosince • 10:27

Vy si to snad budete kupovat?Co kdyby jste to nechal na trhu, zkuste si zjistit průměrný nájezd km./den v eu.a pak vám to možná docvakne :-D

LOL
12. prosince • 22:07

Mě průměr nezajímá, já vím co denně najedu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kkk
13. prosince • 10:36

Mě zase nezajímá kolik najede jednotlivec,rozhodující je snad většina ne:-D

jediný pravý LOL
13. prosince • 10:40

Ne

kkk
13. prosince • 10:46

Tak se přestěhujte do nějaké diktatůry kde rozhoduje jedinecB-]

Anti-automat
10. prosince • 19:52

Navrhujem autobus s dojazdom 2okm. To bude ten pravy trhak.

pirate
11. prosince • 7:41

2 okm? Co to je za jednotku??

Bureš
11. prosince • 13:53

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Davča
12. prosince • 9:59

tohle je super na screenshot :D

Art Vandelay
11. prosince • 8:26

Neprovokuj Chucka Norrisa...

Kuk Vykuk
11. prosince • 9:14

Čobolácká jednotka vzdálenosti, to neznáš? Okolo kilometra, to je něco podobnýho jako bulharova konstanta :-D

Bureš
11. prosince • 15:34

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Nikdo
10. prosince • 17:35
Bureš
11. prosince • 13:53

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Davča
12. prosince • 9:58

mas otevrenych asi moc oken, stejny koment uz tu mas 2x a pod dalsima clankama taky, ses hodne okatej trollak

Kuk Vykuk
11. prosince • 6:55

Že ty čecháčci tak strašně rádi skáčou na fakenews. To pak bude panika až do dorazí i k nim do prdelákova... :-DB-]

LOL
11. prosince • 7:21

U nás v Prdelákově mám v garáži nachystánu 3f 16A zásuvku, není to sice něco extra, ale v tomto ohledu jsem celkem připraven. Ale protože mám nejen školu života jako ty, ale taky ještě vystudovanou elektrotechniku, tak se tvým vzdušným zámkům můžu jenom smát.Při znalosti stavu vývoje dnešních akumulátorů a při znalosti stavu české rozvodné soustavy, jsem naprosto v klidu, doba masivního nástupu elektromobility je ještě minimálně dekádu vzdálena, spíše více. Mezitím teslisti a další e-káristi zjistí, že jejich ojetá auta jsou po 6 letech prakticky neprodejná a bublina splaskne. To daleko víc věřím vodíku.

kkk
11. prosince • 10:06

Tady na to mají zjevně jiný názor https://www.youtube.com/watch... jsou tam i další rozhovory tak si to zkuste poslechnout B-]

LOL
12. prosince • 22:06

Pro ČEZ to je byznys. Z ekonomického hlediska bude mít elektromobilita zásadní vliv na několikasetprocentní zdražení elektřiny, realizovaného jak samotným odběrem elektřiny, tak samozřejmě placením za kapacitu rozvodné soustavy (platba za jistič). Takže proč by ČEZ nejásal, když bude mít při stejné výrobě daleko větší zisk?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kkk
13. prosince • 10:44

V České republice jsme loni (2015)vyrobili necelých 84 TWh elektrické energie (čistá výroba 78 TWh), přes 5 milionů elektromobilů by tedy znamenalo 19 % veškeré české výroby elektřiny. Naše spotřeba byla přes 58 TWh, energetická bilance vývozu a dovozu elektřiny je pak 12,5 TWh pro vývoz. Vyvezeme ročně tolik elektřiny, kolik by stačilo na napájení přibližně 4,2 milionu elektromobilů. https://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potre... ... P.S tu elektřinu vyvážíme o hodně levněji než jsou domácí ceny,takže to vaše několikasetprocentní zdražení elektřiny je s prominutím pěkná hloupostB-]

LOL
15. prosince • 18:15

O výrobě energie jsem nic nepsal. Kromě toho ti doporučím si zjistit, kolik z ceny z kWh, kterou platíš, je cena za samotnou elektřinu, a kolik toho je za distribuci.

bzzz
13. prosince • 12:59

4M elektromobilu se zde navic neobjevi pres noc resp behem jednoho roku.

Majkl
11. prosince • 9:11

Mně se strašně líbí, jak odborníci elektrotechnici v diskuzích na netu mluví o bublině, která praskne, a přitom jim Tesla čím dál víc doslova močí do tváře. :DTaky jsem vystudovaný elektrotechnik, sice jen maturita, ale stačí. :)
Tvůj komentář nedává smysl, samozřejmě, že se masivně budou prodávat elektromobily v ČR až za x let, koukni se na statistiky prodejů, jsme celkem chudý stát ( mám na mysli ohledně platů), který elektromobilitu nijak zvlášť nepodporuje ( nějaké dotace jsou jen pro podnikatele). Tím, jak elektromobilů bude na trhu přibývat, budou se měnit požadavky na rozvodnou síť a tím i síť samotná.Jo a mimochodem, zkus mrknout na tenhle článek : https://www.novinky.cz/clanek/cesko-masove-dobij... ...

LOL
12. prosince • 22:02

Novinky a manažer EONů = čtení pro tupany. Netřeba dodávat více.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
13. prosince • 8:38

Však ty tupan si ;-):-P

jediný pravý LOL
13. prosince • 10:40

tvá reakce vypovídá spíše o tobě. Argumentovat popularizačním článkem z bulvárního média, to chce fakt odvahu.

Kuk Vykuk
11. prosince • 9:04

A hele další študovanej elektrotechnik, kterej si myslí že když rozumí elektrice tak rozumí i energetice, ekonomice a elektromobilům.
Vodíkomobilům evidentně nerozumíš už vůbec a proto ti nezbejvá než jim jenom věřit. Hodně štěstí s tou vírou a nevožer se moc tou destilkou co z toho cáká :-D Já tomu na rozdíl vod tebe rozumím prd, ale vím, že na rozdil od tebe nemá ČEZ problém nabíjením milionu eletromobilů problém už teď. V pohodě to zvádnou bublinko. B-]Jo a jestli taky čekáš na nějaký zázračný akumulátory a tak se možná ješrě dlouho načekáš. Zatímco lidi budou spokojeně najíždět milijardy km s těma současnejma. ;-)

LOL
12. prosince • 22:01

A kde prosím ten ČEZ ty elektromobily nabíjí?
Kde se v ČR vzal ten milion elektromobilů?
Kolik je jeden miliJarda?Ono stačí trochu uvažovat, namísto dělat Pepka Vyskoče a ty problémy se ukáží prakticky okamžitě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
13. prosince • 8:37

Uvažovaní je přesně to co ti nejde B-]

jediný pravý LOL
13. prosince • 10:38

Vidím, že se odpovědi nedočkám, i když to samo o sobě je taky odpověd, svého druhu.

bzzz
11. prosince • 9:48

Mozna horko tezko udelal elktroprumyslovku. Muze byt skeptik, ale vysokoskolak snad takove argumenty napsat nemuze. Pro site predstavuji vetsi riziko skokove stavy alernativnich energetickych zdroju, masovy narust elektromobility hrave zvladnou - koncova infrastruktura se samozrejme musi (do)budovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
12. prosince • 22:25

"se musí dobudovat" :-D
"se to udělá samo"
"se to nic nestojí"A pak je tu ještě taková nepěkná věc. Kdysi komunisti stavěli stožáry jak je napadlo, jezedákům na poli, tahali VN lidem nad baráky, a tak. Dneska na to musí mít povolení a platit za znehodnocení pozemku, navíc nemůžou jen tak přijít a říct: "hele, my tady místo 22kV natáhneme 110kV - budou to jen větší stožáry a tlustší lana." To vše stojí nemalé peníze a někdy to ani není možné, protože soukromý majetek je dnes nedotknutelný.Vaše ne-argumenty vás usvědčují z naprosté neznalosti reality. Mimochodem, když si každá famílie večer připojí i kdyby jen 1x16A nabíjení (a to jako beru za naprosté minimum, které běžný e-vůz dobije za noc taktak), tak je to taky "skokový stav", jen s opačným znaménkem. Jedna ulička o 20 číslech, a hned je z toho odběr 320A (čili 73kVa). Klasický olejový transformátor, který sloužívá pro několik ulic má 2500kVA.

kkk
11. prosince • 10:12

Tak tak, i člověk se základním vzděláním pochopí, že elektromobily budou hlavně v noci vyrovnávat odběr :-D

gamblik
10. prosince • 22:59

Tak když se předpokládaná katastrofa nenaplní, udělá si nějaký "rozbíječ strojů, které mu berou práci" fotomontáž. Přitom stačilo poslat normální fotku, aby bylo jasno, např. zde: https://www.nytimes.com/2018/01/04/business/energ... ...

Art Vandelay
10. prosince • 17:58

To je uplne, ze nevyriesitelny problem, postavit viac nabijaciek.Inak za starych cias bolo pravidlom, ze aspon sem tam sa ukazala na Autorevue sprava o Tesle (vo velkej vacsine negativna)Mam pocit, ze uz prisiel do redakcie uplny zakaz a to co i len Teslu spomenut.

LOL
11. prosince • 7:07

1. Kdo je postaví?
2. Kde se vezme infrastruktura potřebná k jejich provozu, zejména správně dimenzovaná distribuční soustava? (ono to pro ekoteroristy a podobné absolventy humanitárních oborů není zřejmé, ale tzv. "silné dráty" vedou typicky do čtvrtí, kde je průmyslová výroba, zatím co rezidenční čtvrti mají distribuční soustavu dimenzovanou na typickou domácnost)
3. Jak bude řešeno nabíjení aut, když nebude poměr aut k nabíječkám 1:1? Kromě toho jsou tu problémy bezpečnostní. Jde o elektřinu a ne zrovna o bezpečný zdroj typu plochá baterie 4,5V.

Kuk Vykuk
11. prosince • 11:27

A hele LOL má strach z "absolventů humanitárních oborů", tak tím se odhalilo že je to další checha. :-DB-]

LOL
12. prosince • 21:54

Pokud takový člověk rozhoduje o technických věcech, je docela zřejmé, že rozhoduje o něčem, čemu vůbec nerozumí.

Bureš
11. prosince • 15:34

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

bzzz
11. prosince • 10:05

Jo jo, radioaktivni elektrony z Dukovan jsou nebezpecne az az ;-)

LOL
12. prosince • 21:53

Sice nechápu jak to souvisí, ale "elektrony z Dukovan" samozřejmě radioaktivní nejsou, protože jsou součástí vodičů, nikoli vyzářeny jako beta-záření.
Bohužel atomových bloků je i tak málo.

At Vandelay
11. prosince • 9:48

Ty by si sa mal postavit pred Americky kongres, europsky a cinsky parlament, nech im to tam uz riadne niekto vysvetli...

LOL
12. prosince • 21:50

A proč? Vy si ty držky nabijete sami.

Fic
10. prosince • 19:19

Checht! :-D
Kdo z pisálků si jen vzpomene na Teslu, popř si o ní něco v podnikovém intranetu přečte, prémie pryč, no a když něco napíše, asi ho hned propustěj....

Bureš
11. prosince • 15:34

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Davča
12. prosince • 9:57

placenej troll co tu kopiruje jeden a tej samej prispevek pod nekolika clanky!

Doporučujeme

Články odjinud