Další elektromobil od VW: Vrcholem rodiny I.D. bude luxusní sedmimístné SUV

Art Vandelay  |  10. 12. 2018 17:58

To je uplne, ze nevyriesitelny problem, postavit viac nabijaciek.

Inak za starych cias bolo pravidlom, ze aspon sem tam sa ukazala na Autorevue sprava o Tesle (vo velkej vacsine negativna)

Mam pocit, ze uz prisiel do redakcie uplny zakaz a to co i len Teslu spomenut.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  10. 12. 2018 19:19

Checht!
Kdo z pisálků si jen vzpomene na Teslu, popř si o ní něco v podnikovém intranetu přečte, prémie pryč, no a když něco napíše, asi ho hned propustěj....

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 15:34

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Davča  |  12. 12. 2018 09:57

placenej troll co tu kopiruje jeden a tej samej prispevek pod nekolika clanky!

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 12. 2018 07:07

1. Kdo je postaví?
2. Kde se vezme infrastruktura potřebná k jejich provozu, zejména správně dimenzovaná distribuční soustava? (ono to pro ekoteroristy a podobné absolventy humanitárních oborů není zřejmé, ale tzv. "silné dráty" vedou typicky do čtvrtí, kde je průmyslová výroba, zatím co rezidenční čtvrti mají distribuční soustavu dimenzovanou na typickou domácnost)
3. Jak bude řešeno nabíjení aut, když nebude poměr aut k nabíječkám 1:1?

Kromě toho jsou tu problémy bezpečnostní. Jde o elektřinu a ne zrovna o bezpečný zdroj typu plochá baterie 4,5V.

Odpovědět  |   | 
At Vandelay  |  11. 12. 2018 09:48

Ty by si sa mal postavit pred Americky kongres, europsky a cinsky parlament, nech im to tam uz riadne niekto vysvetli...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 12. 2018 21:50

A proč? Vy si ty držky nabijete sami.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 12. 2018 10:05

Jo jo, radioaktivni elektrony z Dukovan jsou nebezpecne az az

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 12. 2018 21:53

Sice nechápu jak to souvisí, ale "elektrony z Dukovan" samozřejmě radioaktivní nejsou, protože jsou součástí vodičů, nikoli vyzářeny jako beta-záření.
Bohužel atomových bloků je i tak málo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 11:27

A hele LOL má strach z "absolventů humanitárních oborů", tak tím se odhalilo že je to další checha.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 15:34

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 12. 2018 21:54

Pokud takový člověk rozhoduje o technických věcech, je docela zřejmé, že rozhoduje o něčem, čemu vůbec nerozumí.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  10. 12. 2018 22:59

Tak když se předpokládaná katastrofa nenaplní, udělá si nějaký "rozbíječ strojů, které mu berou práci" fotomontáž. Přitom stačilo poslat normální fotku, aby bylo jasno, např. zde: https://www.nytimes.com/2018/01/04/business/energ... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 06:55

Že ty čecháčci tak strašně rádi skáčou na fakenews. To pak bude panika až do dorazí i k nim do prdelákova...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 12. 2018 07:21

U nás v Prdelákově mám v garáži nachystánu 3f 16A zásuvku, není to sice něco extra, ale v tomto ohledu jsem celkem připraven. Ale protože mám nejen školu života jako ty, ale taky ještě vystudovanou elektrotechniku, tak se tvým vzdušným zámkům můžu jenom smát.

Při znalosti stavu vývoje dnešních akumulátorů a při znalosti stavu české rozvodné soustavy, jsem naprosto v klidu, doba masivního nástupu elektromobility je ještě minimálně dekádu vzdálena, spíše více. Mezitím teslisti a další e-káristi zjistí, že jejich ojetá auta jsou po 6 letech prakticky neprodejná a bublina splaskne. To daleko víc věřím vodíku.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 09:04

A hele další študovanej elektrotechnik, kterej si myslí že když rozumí elektrice tak rozumí i energetice, ekonomice a elektromobilům.
Vodíkomobilům evidentně nerozumíš už vůbec a proto ti nezbejvá než jim jenom věřit. Hodně štěstí s tou vírou a nevožer se moc tou destilkou co z toho cáká

Já tomu na rozdíl vod tebe rozumím prd, ale vím, že na rozdil od tebe nemá ČEZ problém nabíjením milionu eletromobilů problém už teď. V pohodě to zvádnou bublinko.

Jo a jestli taky čekáš na nějaký zázračný akumulátory a tak se možná ješrě dlouho načekáš. Zatímco lidi budou spokojeně najíždět milijardy km s těma současnejma.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 12. 2018 09:48

Mozna horko tezko udelal elktroprumyslovku. Muze byt skeptik, ale vysokoskolak snad takove argumenty napsat nemuze. Pro site predstavuji vetsi riziko skokove stavy alernativnich energetickych zdroju, masovy narust elektromobility hrave zvladnou - koncova infrastruktura se samozrejme musi (do)budovat.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  11. 12. 2018 10:12

Tak tak, i člověk se základním vzděláním pochopí, že elektromobily budou hlavně v noci vyrovnávat odběr

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 12. 2018 22:25

"se musí dobudovat"
"se to udělá samo"
"se to nic nestojí"

A pak je tu ještě taková nepěkná věc. Kdysi komunisti stavěli stožáry jak je napadlo, jezedákům na poli, tahali VN lidem nad baráky, a tak. Dneska na to musí mít povolení a platit za znehodnocení pozemku, navíc nemůžou jen tak přijít a říct: "hele, my tady místo 22kV natáhneme 110kV - budou to jen větší stožáry a tlustší lana." To vše stojí nemalé peníze a někdy to ani není možné, protože soukromý majetek je dnes nedotknutelný.

Vaše ne-argumenty vás usvědčují z naprosté neznalosti reality. Mimochodem, když si každá famílie večer připojí i kdyby jen 1x16A nabíjení (a to jako beru za naprosté minimum, které běžný e-vůz dobije za noc taktak), tak je to taky "skokový stav", jen s opačným znaménkem. Jedna ulička o 20 číslech, a hned je z toho odběr 320A (čili 73kVa). Klasický olejový transformátor, který sloužívá pro několik ulic má 2500kVA.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 12. 2018 22:01

A kde prosím ten ČEZ ty elektromobily nabíjí?
Kde se v ČR vzal ten milion elektromobilů?
Kolik je jeden miliJarda?

Ono stačí trochu uvažovat, namísto dělat Pepka Vyskoče a ty problémy se ukáží prakticky okamžitě.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 08:37

Uvažovaní je přesně to co ti nejde

Odpovědět  |   | 
jediný pravý LOL  |  13. 12. 2018 10:38

Vidím, že se odpovědi nedočkám, i když to samo o sobě je taky odpověd, svého druhu.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  11. 12. 2018 09:11

Mně se strašně líbí, jak odborníci elektrotechnici v diskuzích na netu mluví o bublině, která praskne, a přitom jim Tesla čím dál víc doslova močí do tváře. :D

Taky jsem vystudovaný elektrotechnik, sice jen maturita, ale stačí. :)
Tvůj komentář nedává smysl, samozřejmě, že se masivně budou prodávat elektromobily v ČR až za x let, koukni se na statistiky prodejů, jsme celkem chudý stát ( mám na mysli ohledně platů), který elektromobilitu nijak zvlášť nepodporuje ( nějaké dotace jsou jen pro podnikatele). Tím, jak elektromobilů bude na trhu přibývat, budou se měnit požadavky na rozvodnou síť a tím i síť samotná.

Jo a mimochodem, zkus mrknout na tenhle článek : https://www.novinky.cz/clanek/cesko-masove-dobij... ...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 12. 2018 22:02

Novinky a manažer EONů = čtení pro tupany. Netřeba dodávat více.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 08:38

Však ty tupan si

Odpovědět  |   | 
jediný pravý LOL  |  13. 12. 2018 10:40

tvá reakce vypovídá spíše o tobě. Argumentovat popularizačním článkem z bulvárního média, to chce fakt odvahu.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  11. 12. 2018 10:06

Tady na to mají zjevně jiný názor https://www.youtube.com/watch... jsou tam i další rozhovory tak si to zkuste poslechnout

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 12. 2018 22:06

Pro ČEZ to je byznys. Z ekonomického hlediska bude mít elektromobilita zásadní vliv na několikasetprocentní zdražení elektřiny, realizovaného jak samotným odběrem elektřiny, tak samozřejmě placením za kapacitu rozvodné soustavy (platba za jistič). Takže proč by ČEZ nejásal, když bude mít při stejné výrobě daleko větší zisk?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  13. 12. 2018 10:44

V České republice jsme loni (2015)vyrobili necelých 84 TWh elektrické energie (čistá výroba 78 TWh), přes 5 milionů elektromobilů by tedy znamenalo 19 % veškeré české výroby elektřiny. Naše spotřeba byla přes 58 TWh, energetická bilance vývozu a dovozu elektřiny je pak 12,5 TWh pro vývoz. Vyvezeme ročně tolik elektřiny, kolik by stačilo na napájení přibližně 4,2 milionu elektromobilů. https://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potre... ... P.S tu elektřinu vyvážíme o hodně levněji než jsou domácí ceny,takže to vaše několikasetprocentní zdražení elektřiny je s prominutím pěkná hloupost

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 12. 2018 12:59

4M elektromobilu se zde navic neobjevi pres noc resp behem jednoho roku.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  15. 12. 2018 18:15

O výrobě energie jsem nic nepsal. Kromě toho ti doporučím si zjistit, kolik z ceny z kWh, kterou platíš, je cena za samotnou elektřinu, a kolik toho je za distribuci.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:53

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Davča  |  12. 12. 2018 09:58

mas otevrenych asi moc oken, stejny koment uz tu mas 2x a pod dalsima clankama taky, ses hodne okatej trollak

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 12. 2018 19:52

Navrhujem autobus s dojazdom 2okm. To bude ten pravy trhak.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 12. 2018 07:41

2 okm? Co to je za jednotku??

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  11. 12. 2018 08:26

Neprovokuj Chucka Norrisa...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 09:14

Čobolácká jednotka vzdálenosti, to neznáš? Okolo kilometra, to je něco podobnýho jako bulharova konstanta

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 15:34

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:53

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Davča  |  12. 12. 2018 09:59

tohle je super na screenshot :D

Odpovědět  |   | 
dannero  |  10. 12. 2018 21:05

ještě nemají ani vyřešený solidní dojezd pro osobní vozidla, a už vymýšlejí minibus a SUV které mají mnohem horší aerodynamiku a tím pádem i větší spotřebu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 12. 2018 22:08

V (pri)mestskem (rychlostech) je ta aerodynamika alfou a omegou, co

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 12. 2018 07:09

Takže za cca melounek si pořídím kapesní autíčko do města, se kterým bude problém cestovat více než 100km daleko (za předpokladu, že pojedu jako šnek, nebudu topit ani klimovat)?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  11. 12. 2018 10:27

Vy si to snad budete kupovat?Co kdyby jste to nechal na trhu, zkuste si zjistit průměrný nájezd km./den v eu.a pak vám to možná docvakne

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 12. 2018 22:07

Mě průměr nezajímá, já vím co denně najedu.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  13. 12. 2018 10:36

Mě zase nezajímá kolik najede jednotlivec,rozhodující je snad většina ne

Odpovědět  |   | 
jediný pravý LOL  |  13. 12. 2018 10:40

Ne

Odpovědět  |   | 
kkk  |  13. 12. 2018 10:46

Tak se přestěhujte do nějaké diktatůry kde rozhoduje jedinec

Odpovědět  |   | 
kkk  |  11. 12. 2018 12:25
Mini  |  10. 12. 2018 23:14

Chlapče, probuď se ze snu. Realita je taková, že dnes mají městská e-auta typu Bmw i3 nebo Leaf dojezd cca 250 km, a to opravdu není málo.. se spotřebou cca 14 kWh/100km a při ceně 4,50 za kWh

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 06:57

Ne ne elektrouata nikam nedojedou a v zatáčkách jim upadávaj kolečka to přece ví každý!

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  11. 12. 2018 14:08

No ano, zrovna chybí Bmw i3 (40 kWh baterie), nový Nissan Leaf má též 40 kWh baterii, od příštího roku bude mít, tuším, dokonce za příplatek 60 kWh. Už je k dispozici Kia Niro EV, Hyundai Kona EV.
Od příštího roku bude k dispozici v Evropě konečně i Model 3, v roce 2020 by měla mít silnější baterii i Kia Soul.
Dneska jsou už na trhu modely, které za cenu kolem milionu nabídnou dojezd 250-350 km.
Když se podívám na situaci ještě pár let zpátky, kdy byla v zásadě jen Tesla a městský vozítka s mizerným dojezdem, vývoj jde slušně dopředu. :)

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 12. 2018 22:09

Takže zaplatím milion, ujedu (když to dobře půjde) 350km a pak co? Rauchpause několik hodin?
Já žádný vývoj nevidím. Vidím jen to, že do těch aut dali víc baterek, takže teoreticky ujedou o pár km víc. To není vývoj, to je tragikomedie.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:53

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Davča  |  12. 12. 2018 09:46

ultralol placeny sqodofil, stejny koment uz tu pridavas po nekolikate, bud originalni kdyz uz te za to ta nejmenovana agentura ktera dela pro skodovku jez tu zatim nebudu zminovat plati, asi moc neplatej co?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 06:58

Další slib od VW Gruppensexu, kolikátý už?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

včera | | 188 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A