Další elektrické kombi je za dveřmi! Nový Volkwagen ID.7 Tourer má velký kufr a malý odpor

8 komentářů (8 nových)

Moi Monami
31. října 2023 • 8:20

ID.4 ujelo po dálnici v létě 400km rychlostí přesně 131 tacho a průměrem někde okolo 115kmh. Tipnu si, že stejně těžký ID.7 ujede 450 a na tu větší baterku o které se tu nepíše to bude 520. Takhle dlouhou jízdu po dálnici jezdím párkrát, takže nabití na 100% nevadí, vyjedu to do 5%, s 500km můžu asi počítat. Když je zima a musím topit, je to 25% dolů..v zimě 375km. To mi přijde už docela použitelný.

wings123
30. října 2023 • 18:19

... a taktiez velku cenu, maly zmysel a absurdnu hmotnost.

Adyk
30. října 2023 • 17:39

....."a malý odpor" a malou životnost. Jen velký kufr a velkou cenu. Mimochodem česká specialita ohánění se objemem kufru, vyvolává dojem, že je to reklama pro stěhovací firmy.

Jan Taraba
30. října 2023 • 17:07

Tohle není auto na rozvoz dětí v režimu mamataxi. Takže baterie 77kWh je zoufale malá a tím jinak asi dobrý vůz degraduje na okraj zájmu.
Totéž lze tvrdit o absenci 4x4.

Moi Monami
31. října 2023 • 9:50

Po dálnici to udělá 380 v zimě a 550 v létě - teda na tu větší baterku.

Chytrák1
30. října 2023 • 22:01

He? Co je na dojezdu 700 km špatně? A ta baterie má až 91kWh, pokud umíš číst.

Chytrák1
30. října 2023 • 22:06

Teda teď koukám že zatímco na auto.cz píšou o baterii až 91 kWh tady pouze 77. Takže jak to je?

Jan Taraba
31. října 2023 • 18:29

no právě... o té 91 asi slyšeli jen na auto.cz, protože ani Němci zatím nepsali v souvislosti s MEB o větší, než 85kWh. (Což teoreticky může být plná 91, využitelná 85).
Jako uživatel e-tronu (jasně, daleko větší, daleko výkonnější, daleko složitější a tedy i s větší spotřebou), který s baterií 95(87)kWh ujede na dálnici mezi skutečnou potřebou nabíjet reálně 300, s větrem v zádech 350km tvrdím, že to v podstatě stačí. A pro dálkovou jízdu, kde se stejně každých 300km zastavuje na moč, kafe, protažení se, někdo cigáro, někdo gulášek....to stačí určitě, protože všude mimo CZ a SK jsou na dálničních osvěžovnách 150-350kW nabíječky .
Pro splašeného obchoďáka, který lítá jako magor, aby objel a užvanil co nejvíc obětí, to stačit rozhodně nebude, pokud u těch jeho obětí nebudou DC nabíječky.

Doporučujeme

Články odjinud