Další detaily o supersportu T.50 Gordona Murraye. Posedlost hmotností je zde klíčová

8 komentářů

anna1i
1. června • 15:37

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno anna69))

Twan
1. června • 1:32

Nevím proč, ale nějak mi z toho vlasy nevlají. :-/

OTTO
31. května • 14:12

A ten ventilátor vzadu, to je legální? Už když to kdysi použili ve formuli 1, tak si ostatní piloti stěžovali, že to bere všechen bordel (drobné kamínky a tak) z trati fouká (možná spíš střílí) jim to do ksichtu... :-P

AAAmotorka
31. května • 13:00

Slavný inženýr a ani neví, jak ideálně eurounijně ušetřit kila na motoru. Přece 3 válce se 3 turby, ty trubko anglická!

...
31. května • 14:07

Gordon je angličan? Já myslel že je z afriky

OnlyTruth
31. května • 12:20

jednoznacne prave sportove auto.. tam vzdy slo o vyvazenie a celkovu vahu... skoda ked v dnesnej dobe clovek s pomaly 2tonovym dieselom prednym pohonom povie, ze ma sportove auto a ked sa mu snazim vysvetlit nieo o rozlozeni vahy tak nerozumie...

OTTO
31. května • 14:15

Jen si říkám, že na tak ultimativní sportovní auto to bude mít dost zajímavý poměr pohotovostní/užitečná hmotnost (po tunu / 3 lidi a snad i zavazadla), to není snadné...

AAAmotorka
31. května • 13:02

Dneska je cool pogreténsku vynechávat pátky ve škole, tak se to nemaj kde naučit.

Doporučujeme

Články odjinud