Další detaily o supersportu T.50 Gordona Murraye. Posedlost hmotností je zde klíčová

OnlyTruth  |  31. 05. 2020 12:20

jednoznacne prave sportove auto.. tam vzdy slo o vyvazenie a celkovu vahu... skoda ked v dnesnej dobe clovek s pomaly 2tonovym dieselom prednym pohonom povie, ze ma sportove auto a ked sa mu snazim vysvetlit nieo o rozlozeni vahy tak nerozumie...

Odpovědět  |   | 
AAAmotorka  |  31. 05. 2020 13:02

Dneska je cool pogreténsku vynechávat pátky ve škole, tak se to nemaj kde naučit.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 05. 2020 14:15

Jen si říkám, že na tak ultimativní sportovní auto to bude mít dost zajímavý poměr pohotovostní/užitečná hmotnost (po tunu / 3 lidi a snad i zavazadla), to není snadné...

Odpovědět  |   | 
AAAmotorka  |  31. 05. 2020 13:00

Slavný inženýr a ani neví, jak ideálně eurounijně ušetřit kila na motoru. Přece 3 válce se 3 turby, ty trubko anglická!

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 05. 2020 14:07

Gordon je angličan? Já myslel že je z afriky

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 05. 2020 14:12

A ten ventilátor vzadu, to je legální? Už když to kdysi použili ve formuli 1, tak si ostatní piloti stěžovali, že to bere všechen bordel (drobné kamínky a tak) z trati fouká (možná spíš střílí) jim to do ksichtu...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  01. 06. 2020 01:32

Nevím proč, ale nějak mi z toho vlasy nevlají.

Odpovědět  |   | 
anna1i  |  01. 06. 2020 15:37

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno anna69))

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

včera | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků
S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj

Audi e-tron GT quattro

V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.

8.  4.  2021 | Vladimír Kadera

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo