Další designér přešel od Alfy k Audi

Italská automobilka Alfa Romeo přišla o dalšího významného designéra, který stál u zrodu modelů 147, 156, 166 a v poslední době se podílel také na vzniku současného modelu 159.

Wolfgang Egger se podílel také na elegantním sporťáku Alfa 8C Competizione a kupé Brera. Jeho podpis uvdíme i pod budoucími modely Alfa 148, 169 a Junior.

Tento designér se ovšem od 1. května stane šéfdesignérem německé automobilky Audi, kde vystřídá svého bývalého kolegu Waltera de Silvu, který odešel od Alfy Romeo k Seatu a posléze k Lamborghini a Audi. Nyní se stal de Silva hlavním designérem koncernu Volkswagen a jeho bývalý kolega Wolfgang Josef Egger se tak stane jeho nástupcem.

Pokud lze od těchto změn něco očekávat, tak je to řádné provětrání poměrně konzervativních tvarů vozů koncernu Volkswagen. Oba patří mezi nejlepší ve svém oboru a jejich nápady dlouhodobě sklízí úspěchy.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků