Další designér přešel od Alfy k Audi

Italská automobilka Alfa Romeo přišla o dalšího významného designéra, který stál u zrodu modelů 147, 156, 166 a v poslední době se podílel také na vzniku současného modelu 159.

Wolfgang Egger se podílel také na elegantním sporťáku Alfa 8C Competizione a kupé Brera. Jeho podpis uvdíme i pod budoucími modely Alfa 148, 169 a Junior.

Tento designér se ovšem od 1. května stane šéfdesignérem německé automobilky Audi, kde vystřídá svého bývalého kolegu Waltera de Silvu, který odešel od Alfy Romeo k Seatu a posléze k Lamborghini a Audi. Nyní se stal de Silva hlavním designérem koncernu Volkswagen a jeho bývalý kolega Wolfgang Josef Egger se tak stane jeho nástupcem.

Pokud lze od těchto změn něco očekávat, tak je to řádné provětrání poměrně konzervativních tvarů vozů koncernu Volkswagen. Oba patří mezi nejlepší ve svém oboru a jejich nápady dlouhodobě sklízí úspěchy.

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků