Další designér přešel od Alfy k Audi

Italská automobilka Alfa Romeo přišla o dalšího významného designéra, který stál u zrodu modelů 147, 156, 166 a v poslední době se podílel také na vzniku současného modelu 159.

Wolfgang Egger se podílel také na elegantním sporťáku Alfa 8C Competizione a kupé Brera. Jeho podpis uvdíme i pod budoucími modely Alfa 148, 169 a Junior.

Tento designér se ovšem od 1. května stane šéfdesignérem německé automobilky Audi, kde vystřídá svého bývalého kolegu Waltera de Silvu, který odešel od Alfy Romeo k Seatu a posléze k Lamborghini a Audi. Nyní se stal de Silva hlavním designérem koncernu Volkswagen a jeho bývalý kolega Wolfgang Josef Egger se tak stane jeho nástupcem.

Pokud lze od těchto změn něco očekávat, tak je to řádné provětrání poměrně konzervativních tvarů vozů koncernu Volkswagen. Oba patří mezi nejlepší ve svém oboru a jejich nápady dlouhodobě sklízí úspěchy.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků