Další designér přešel od Alfy k Audi

Italská automobilka Alfa Romeo přišla o dalšího významného designéra, který stál u zrodu modelů 147, 156, 166 a v poslední době se podílel také na vzniku současného modelu 159.

Wolfgang Egger se podílel také na elegantním sporťáku Alfa 8C Competizione a kupé Brera. Jeho podpis uvdíme i pod budoucími modely Alfa 148, 169 a Junior.

Tento designér se ovšem od 1. května stane šéfdesignérem německé automobilky Audi, kde vystřídá svého bývalého kolegu Waltera de Silvu, který odešel od Alfy Romeo k Seatu a posléze k Lamborghini a Audi. Nyní se stal de Silva hlavním designérem koncernu Volkswagen a jeho bývalý kolega Wolfgang Josef Egger se tak stane jeho nástupcem.

Pokud lze od těchto změn něco očekávat, tak je to řádné provětrání poměrně konzervativních tvarů vozů koncernu Volkswagen. Oba patří mezi nejlepší ve svém oboru a jejich nápady dlouhodobě sklízí úspěchy.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků