Další designér přešel od Alfy k Audi

Italská automobilka Alfa Romeo přišla o dalšího významného designéra, který stál u zrodu modelů 147, 156, 166 a v poslední době se podílel také na vzniku současného modelu 159.

Wolfgang Egger se podílel také na elegantním sporťáku Alfa 8C Competizione a kupé Brera. Jeho podpis uvdíme i pod budoucími modely Alfa 148, 169 a Junior.

Tento designér se ovšem od 1. května stane šéfdesignérem německé automobilky Audi, kde vystřídá svého bývalého kolegu Waltera de Silvu, který odešel od Alfy Romeo k Seatu a posléze k Lamborghini a Audi. Nyní se stal de Silva hlavním designérem koncernu Volkswagen a jeho bývalý kolega Wolfgang Josef Egger se tak stane jeho nástupcem.

Pokud lze od těchto změn něco očekávat, tak je to řádné provětrání poměrně konzervativních tvarů vozů koncernu Volkswagen. Oba patří mezi nejlepší ve svém oboru a jejich nápady dlouhodobě sklízí úspěchy.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 33 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků