Další český jezdec usedne do kokpitu F1

Patrik Semlbauer bude koncem listopadu testovat za italskou stáj Minardi - Testovat by se mělo 24 dní. Tak zní verdikt z druhé porady týmů, které se opět nezúčastnilo Ferrari - Připravte si peníze, Ferrari bude dražit některé kousky ze svého vozového parku.
Další český jezdec usedne do kokpitu F1

Český závodník, Patrik Semlbauer, ve Formuli 1

Šestadvacetiletý jezdec evropského šampionátu závodů do vrchu, Patrik Semlbauer, naváže na úspěchy Jarka Janiše a Tomáše Engeho, když dostal od šéfa stáje Minardi, Paula Stoddarta, pozvánku na testování monopostů. Patrik usedne do kokpitu 26. listopadu v testovacím táboře italského týmu Minardi.

Sám to komentuje slovy: „Splní se mi můj životní sen. Doufám, že budu moci ukázat, co ve mně je. Důležité bude auto nerozbít a pak už jen šlapat na plyn.“ Dle předběžných informací bude moci český pilot odjezdit zhruba 300 km.

Testovat by se mělo 24 dní

Devět týmu Formule 1 si dalo dostaveníčko na londýnském letišti Heathrow, aby se projednaly určité body sezóny 2005. Výsledky jednání musí ještě potvrdit Ferrari, které se podobně jako na první setkání v Brazílii, nedostavilo.

Týmy se dohodly, že v kalendáři Velkých cen bude GP Francie a Velké Británie. Dále se projednávalo, kolik dní se bude testovat. Zamítnut byl desetidenní návrh z prvního setkání. Ve výsledném verdiktu zaznělo 24 testovacích dní pro sezónu 2005. S tímto návrhem, aby byl platný, ovšem musí souhlasit Ferrari.

Další krátké zprávy

O volném místě u týmu Williams jsme už informovali v minulém článku. K finálnímu rozhodnutí má přijít dnech 26-28. listopadu na testování v Barceloně, kdy se rozhodne mezi čtyřmi jezdci. Zájem má David Coulthard, Nick Heidfeld, Antonio Pizzonia a Anthony Davidson.

***

Pro sběratele a fanoušky „Rudé stáje z Maranella“ připravilo vedení Ferrari aukci, která se bude konat v polovině května 2005 v aukčním domě Sotheby. V dražbě budou velmi krásné a zajímavé kousky, jako je například monopost F2004, ve kterém Michael Schumacher vyhrál letošních prvních pět Grand Prix, dále Maserati MCC, Ferrari 412 S atd.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků