Další český jezdec usedne do kokpitu F1

Patrik Semlbauer bude koncem listopadu testovat za italskou stáj Minardi - Testovat by se mělo 24 dní. Tak zní verdikt z druhé porady týmů, které se opět nezúčastnilo Ferrari - Připravte si peníze, Ferrari bude dražit některé kousky ze svého vozového parku.
Další český jezdec usedne do kokpitu F1

Český závodník, Patrik Semlbauer, ve Formuli 1

Šestadvacetiletý jezdec evropského šampionátu závodů do vrchu, Patrik Semlbauer, naváže na úspěchy Jarka Janiše a Tomáše Engeho, když dostal od šéfa stáje Minardi, Paula Stoddarta, pozvánku na testování monopostů. Patrik usedne do kokpitu 26. listopadu v testovacím táboře italského týmu Minardi.

Sám to komentuje slovy: „Splní se mi můj životní sen. Doufám, že budu moci ukázat, co ve mně je. Důležité bude auto nerozbít a pak už jen šlapat na plyn.“ Dle předběžných informací bude moci český pilot odjezdit zhruba 300 km.

Testovat by se mělo 24 dní

Devět týmu Formule 1 si dalo dostaveníčko na londýnském letišti Heathrow, aby se projednaly určité body sezóny 2005. Výsledky jednání musí ještě potvrdit Ferrari, které se podobně jako na první setkání v Brazílii, nedostavilo.

Týmy se dohodly, že v kalendáři Velkých cen bude GP Francie a Velké Británie. Dále se projednávalo, kolik dní se bude testovat. Zamítnut byl desetidenní návrh z prvního setkání. Ve výsledném verdiktu zaznělo 24 testovacích dní pro sezónu 2005. S tímto návrhem, aby byl platný, ovšem musí souhlasit Ferrari.

Další krátké zprávy

O volném místě u týmu Williams jsme už informovali v minulém článku. K finálnímu rozhodnutí má přijít dnech 26-28. listopadu na testování v Barceloně, kdy se rozhodne mezi čtyřmi jezdci. Zájem má David Coulthard, Nick Heidfeld, Antonio Pizzonia a Anthony Davidson.

***

Pro sběratele a fanoušky „Rudé stáje z Maranella“ připravilo vedení Ferrari aukci, která se bude konat v polovině května 2005 v aukčním domě Sotheby. V dražbě budou velmi krásné a zajímavé kousky, jako je například monopost F2004, ve kterém Michael Schumacher vyhrál letošních prvních pět Grand Prix, dále Maserati MCC, Ferrari 412 S atd.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků