Další Alfa Romeo 8C na podvozku Ferrari?

Ačkoli si teprve nyní brousí zákazníci zuby na první kusy série Alfa Romeo 8C Competizione, v Miláně se již plánuje následnický model. Snaha představitelů firmy je jasná: získat pro něj podlahovou plošinu nového Ferrari California. Sergio Cravero, jeden ze šéfů Alfy, se dal nedávno slyšet, že právě model California by byl ideální platformou, ale optimizmem příliš nehýřil. Je totiž jasné, že Ferrari jako relativně malosériový výrobce trvá na exkluzivitě svých vozů, jež by tímto krokem mohla být narušena.

Představitelé Alfy do nové řady 8C vkládají velké naděje, protože zamýšlená edice současné generace v počtu 500 kusů je již vyprodána. Zákazníci jsou nadšení, proto bylo rozhodnuto o dodatečné výrobě dalších pěti set kusů v otevřeném provedení. Alfa 8C sdílí většinu mechanických skupin s Maserati GT, což vývoj celého auta značným způsobem zlevnilo. I kdyby se nepodařilo podlahovou plošinu Ferrari California pro následnický model získat, myšlenka zůstane dozajista stejná: motor vpředu, pohon zadních kol a přísně omezená produkce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků