Další Alfa Romeo 8C na podvozku Ferrari?

Ačkoli si teprve nyní brousí zákazníci zuby na první kusy série Alfa Romeo 8C Competizione, v Miláně se již plánuje následnický model. Snaha představitelů firmy je jasná: získat pro něj podlahovou plošinu nového Ferrari California. Sergio Cravero, jeden ze šéfů Alfy, se dal nedávno slyšet, že právě model California by byl ideální platformou, ale optimizmem příliš nehýřil. Je totiž jasné, že Ferrari jako relativně malosériový výrobce trvá na exkluzivitě svých vozů, jež by tímto krokem mohla být narušena.

Představitelé Alfy do nové řady 8C vkládají velké naděje, protože zamýšlená edice současné generace v počtu 500 kusů je již vyprodána. Zákazníci jsou nadšení, proto bylo rozhodnuto o dodatečné výrobě dalších pěti set kusů v otevřeném provedení. Alfa 8C sdílí většinu mechanických skupin s Maserati GT, což vývoj celého auta značným způsobem zlevnilo. I kdyby se nepodařilo podlahovou plošinu Ferrari California pro následnický model získat, myšlenka zůstane dozajista stejná: motor vpředu, pohon zadních kol a přísně omezená produkce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků