Roční dálniční známka změní délku platnosti. Nově bude platit 365 dní

Letadlo  |  26. 08. 2019 18:02

Jednodenní známky jsou skutečně financně nevýhodné. Hrozí riziko, že ještě někdo ušetří.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 08. 2019 18:13

Před chvíli jsem si četl o tomto na i-dnesu a následně diskuzi, ať se troch zasměji.
Nějak mi hlava nebere, jak může být elektronická známka na jeden den prakticky cenově stejná, jako desetidenní, podle mluvčí ministerstva dopravy Lenky Rezkové. Asi jsem se učil matematiku na špatné škole a zapomněli nám v ekonomii uvést, že u všeho musí být nějaký vydřidušský příplatek, jinak je to biznis na prd.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  26. 08. 2019 18:24

Z toho textu jsem pochopil, že zvažovali normální kupon, co se lepí na sklo - tj. už příští rok (2020). Pak je to vyjádření celkem srozumitelné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 08. 2019 19:08

No nevím, co je nepochopitelného v článku na i-dnes hned v první větě?
"Délka platnosti dálničních známek zůstane v příštích letech stejná, nezmění se ani po zavedení elektronických kuponů."

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  26. 08. 2019 20:15

Dal bych dynamickou platnost od 1 do 365 dnů, kde max by bylo řekněme 1500 Kč (beztak to zdraží) a minimum za jeden den například 50 Kč s exponenciálním vývojem směrem za cca 4 Kč per den za roční kupon. S tím by nikdo nevydrbal a byla by tam spravedlnost typu - koupíš na déle, ušetříš.

Zajímaly by mě regionální známky v rámci kraje, to ale moc nevidím, protože takto si každý musí koupit roční kupon nebo jezdit okreskama. To by byl stát hlupák a asi by vydělal méně.

Odpovědět  |   | 
Net  |  26. 08. 2019 20:27

Dálniční známka je blbost. Lidé na dálnici nesmrdí ve městě. Jestli něco má trochu smysl, tak je to zpoplatněný vjezd do centra města, kvůli regulaci, ne platba za dálnici.
Respektive u kamionů se dá uvažovat o satelitním obráceném mýtném, kdy dálnice bude nejlevnější varianta a jízda po silnici třetí třídy bude neekonomická. Nicméně v rámci jednoduchosti alespoň u osobní dopravy se vše dá řešit spotřební daní na palivu, kdo to ho projede hodně zaplatí víc, je to celkem spravedlivé a těch lidí, kteří s osobním autem jezdí tankovat do zahraničí je minimum.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  26. 08. 2019 20:45

Navíc si ty dálnice zaplatili.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 08. 2019 06:32

Nič nového. Ľudia platia zo svojich príjmov dane niekolkrat. Najskôr priame a potom nepriame. Reálne ti v podstate zoberú väčšinu príjmu.

Odpovědět  |   | 
Net  |  27. 08. 2019 10:28

A pak je tu postupná devalvace měny (inflace), která je v podstatě další skryté zdanění:/

Odpovědět  |   | 

nedozvěděl jsem se nic, jak se bude platit osobák plus přívěs, jestli to bude slovenská metoda, tak ten přívěs a denní by bylo vhodný nebo bych navrhnul na schválení kupon na bázi permanentky, třeba deset vjezdů po dni.

Odpovědět  |   | 
Tipo 1.4 fire  |  27. 08. 2019 22:46

To je ale babistni agrofertni podvod!!! Neni duvod aby jednodenni stala skoro stejne jak 10 denni
Kdyz uz je system zaveden tak cena prodeje znamky je nula nula nic. Jenomze to je to lide potrebuji. Jednou za 100 let projet na dovolenou nebo nekam. Dovca miva dva tydny tak sup mesicni a zaplatit si jednorazovy prujezd nebo dle km kolik najezdi stejne jako myto ne. Preji panu Kremlikovi aby chytil zanet do zubnich kanalku kdyz ma zubar dovcu a neotravoval se svyma blbostma. Stejne jsou to jen podrztazky Strata, nic vic, nic min. Ministr no to joooooo, to ja jsem pak admiral

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 65 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 15 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta