To je ale babistni agrofertni podvod!!! Neni duvod aby jednodenni stala skoro stejne jak 10 denni Kdyz uz je system zaveden tak cena prodeje znamky je nula nula nic. Jenomze to je to lide potrebuji. Jednou za 100 let projet na dovolenou nebo nekam. Dovca miva dva tydny tak sup mesicni a zaplatit si jednorazovy prujezd nebo dle km kolik najezdi stejne jako myto ne. Preji panu Kremlikovi aby chytil zanet do zubnich kanalku kdyz ma zubar dovcu a neotravoval se svyma blbostma. Stejne jsou to jen podrztazky Strata, nic vic, nic min. Ministr no to joooooo, to ja jsem pak admiral :-D
nedozvěděl jsem se nic, jak se bude platit osobák plus přívěs, jestli to bude slovenská metoda, tak ten přívěs a denní by bylo vhodný nebo bych navrhnul na schválení kupon na bázi permanentky, třeba deset vjezdů po dni.
Dálniční známka je blbost. Lidé na dálnici nesmrdí ve městě. Jestli něco má trochu smysl, tak je to zpoplatněný vjezd do centra města, kvůli regulaci, ne platba za dálnici.Respektive u kamionů se dá uvažovat o satelitním obráceném mýtném, kdy dálnice bude nejlevnější varianta a jízda po silnici třetí třídy bude neekonomická. Nicméně v rámci jednoduchosti alespoň u osobní dopravy se vše dá řešit spotřební daní na palivu, kdo to ho projede hodně zaplatí víc, je to celkem spravedlivé a těch lidí, kteří s osobním autem jezdí tankovat do zahraničí je minimum.
Navíc si ty dálnice zaplatili.
Nič nového. Ľudia platia zo svojich príjmov dane niekolkrat. Najskôr priame a potom nepriame. Reálne ti v podstate zoberú väčšinu príjmu.
A pak je tu postupná devalvace měny (inflace), která je v podstatě další skryté zdanění:/
Jednodenní známky jsou skutečně financně nevýhodné. Hrozí riziko, že ještě někdo ušetří.
Před chvíli jsem si četl o tomto na i-dnesu a následně diskuzi, ať se troch zasměji.Nějak mi hlava nebere, jak může být elektronická známka na jeden den prakticky cenově stejná, jako desetidenní, podle mluvčí ministerstva dopravy Lenky Rezkové. Asi jsem se učil matematiku na špatné škole a zapomněli nám v ekonomii uvést, že u všeho musí být nějaký vydřidušský příplatek, jinak je to biznis na prd.
Z toho textu jsem pochopil, že zvažovali normální kupon, co se lepí na sklo - tj. už příští rok (2020). Pak je to vyjádření celkem srozumitelné.
No nevím, co je nepochopitelného v článku na i-dnes hned v první větě?"Délka platnosti dálničních známek zůstane v příštích letech stejná, nezmění se ani po zavedení elektronických kuponů."
Dal bych dynamickou platnost od 1 do 365 dnů, kde max by bylo řekněme 1500 Kč (beztak to zdraží) a minimum za jeden den například 50 Kč s exponenciálním vývojem směrem za cca 4 Kč per den za roční kupon. S tím by nikdo nevydrbal a byla by tam spravedlnost typu - koupíš na déle, ušetříš. Zajímaly by mě regionální známky v rámci kraje, to ale moc nevidím, protože takto si každý musí koupit roční kupon nebo jezdit okreskama. To by byl stát hlupák a asi by vydělal méně.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.