Dálniční známka bude povinná na dalších 35 km dálnic. Dojde na nové úseky D1 a D3

Jakub  |  12. 09. 2019 10:40

Článek by měl znít spíš takto: "Promotérské agentuře ŘSD se zázrakem povedlo pro rok 2020 rozšířit celkovou plochu expozice pracovních strojů o úctyhodných 31 kilometrů. Vstupenky, nově s kratší dobou platnosti, můžete zakoupit na čerpacích stanicích po celé České Republice."
Tak tedy pěkně děkujeme vy předražení amatéři. Podívejte se do okolních států, jak se s tím neserou!

Odpovědět  |   | 
Konfucius  |  12. 09. 2019 11:19

Průběh oprav neplánuje řsd, ale stavební firmy. Technologii opravy a časový harmonogram si upraví takovým způsobem, aby jim vyhovoval. Kdyby to bylo na tobě, tak by chudáci ze stavebních společností museli najmout více lidí, měli hned hotovo a co potom? Taky by na tom méně vydělali a ještě by to vydrželo. Takže by si manažeři nemohli v zahraničí přikoupit další vilky. To by tak hrálo. Nic, takhle to funguje, tak nedělej problémy.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  12. 09. 2019 11:49

Chtel bych se jednou dozit ministra dopravy co dokaze zaridit, aby v podminkach vyberove horizeni byla podminka. Postavit napr. 15 km nove dalnice max za 24 mesicu. Ne za 4 roky. Proc jinde to jde a u nas s ti je takovy problem.-). Samozrejme kvalitne.

Odpovědět  |   | 
Konfucius  |  12. 09. 2019 12:01

Protože by politická strana, jejíž je členem, přišla o sponzorství a v horším případě by čelila anti kampani. I tlučhuba Babiš si stavební mafie raději nevšímá.

Odpovědět  |   | 
asd  |  12. 09. 2019 12:51

Ono to není tak jednoduché, jak si myslíte.
Třeba noční práce je u nás takřka nemožná, protože v CZ je každé 2km nějaká vesnice a kvůli překročení limitů hluku to hygiena nepovolí.
Podobně můžete mít třeba omezení na počet náklaďáku/24h, co někam naváží materiál.
Kdybychom měli od vesnice k vesnici daleko jako někde v Německu nebo Francii, tak by to třeba šlo, ale takhle bohužel.
Pak máte nějaké technologické přestávky, které musíte dodržet.
Takže pokud chcete 15 km za 2 roky, ono by to třeba šlo, ale vyžádalo by si to takový počet lidí, kteří tu vůbec nejsou.
V době krize, kdy Bárta s Kalouskem zbytečně zastavili nejen výstavbu, ale i přípravu, opustilo stavebnictví spoustu kalifikovaných lidí a ty už se nevratili. Takže byly nahrazeni nekvalifikovanými pracovníky ze zahraničí a ani to nestačí.
Nemluvě o tom, že byste to se spoustou lidí postavil za 2 roky, ale co pak s nimi, když další 3 roky by žádná stavba nezačala. Takže zase propustit a za pár let to budete mít se sháněním lidí ještě tezší.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 09. 2019 12:56

Ale no tak, zanechme výmluv. Na dálnicích fakt není co 2km vesnice kvůli které by nebylo možné pracovat.

Odpovědět  |   | 

tohle nejsou výmluvy, ale realita, Ťok velice zklamal, že nedovedl nějak zatočit s těma teroristama, kteří přišli po Bártovi a ti profíci co měli přichystaný nářadí třeba na hulín -fryšták jsou v důchodu.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  12. 09. 2019 17:42

Ne lidi tu jsou v tom neni problem. Ale stavebni firmy by nemohly mit "rozjety"ve shodny cas tolik zakazek. Neni problem presunout tedy z jedne firmy na jedno stavenisti o delce napr. 12km dvakrat vice pracovniku. Firmy co stavi je maji k dispozici, ale radeji davaji prednost vystavbe vice zakazek najednou. Znam v tech firmach plno lidi a jejich rec je proc bychom mely stavet dalnici 2 roky, kdyz rsd staci kdyz ji postavime za 4 roky. My je neprudime, ze nam plati pozde faktury, musime si brat kvuli teto zpozdenym platbam provozni uvery a oni nas neprudi s terminy vystavby. Stacilo by tedy k urychleni vystavby nahnat vetsi pocet lidi nebo pracovat napr. 12 hodinove smeny, ne 8hodinove. Staci se podivat kolik lidi stavi jednotlive useky a porovnat tyto cisla s Nemeckem, Rakouskem. Vysledek je tristni vystavba dalnic.
V Cine postavi 200km dalnice za 2 roky, my 12km za 4 roky.A to stavi dlanice i v nadmorskych vyskach nad 3500 nad morem.
Clovek prijede do Ciny, Honkgongu a pripada si jako opice co leze po stromech.
Co tam je psotaveno u nas nebude ani za 100let.

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 09. 2019 08:57

Jak by za dva roky nebyla prace? Tricet let po revoluci nemame dalnice se vsema sousedama! nemame dalnicema propojeny krajsky mesta! metropole nemaji okruhy! prumyslovy arealy nemaj dalnicni privadece! na mnoha usecich chybi treti pruh! atd.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 09. 2019 12:55

A já bych se chtěl dožít aby v těch podmínkách bylo že ta dálnice má být bez hrbolů a kolejí a aby fakt někde dohlédl na tom aby tam při dokončení nebyly. Mám vzduchový podvozek, ale nechápu jak mohou postavit nový úsek dálnice s takovými nerovnostmi.

Odpovědět  |   | 

vzduchový podvozky právě tím kmitočtem pérování ničí mosty. Máš blbé tlumiče.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 09. 2019 12:54

To se zas bude ta stbácká špína kasat kolik "postavila" dálnic.

Odpovědět  |   | 

nejsi náhodou v nějakém te eko klubu? Vyjadřuj se na rovinu, nebotˇs tvojich příspěvků je znát, že kdo chce dálnici je hajzl.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  15. 09. 2019 12:12

Jinými slovy napaříme Vám známku i na původní staré komunikace první třídy. My ty prachy z vás vytřískáme, ANO.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

dnes | Michal Dokoupil | 40 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 51 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan