Dálniční známka bude povinná na dalších 35 km dálnic. Dojde na nové úseky D1 a D3

Jakub  |  12. 09. 2019 10:40

Článek by měl znít spíš takto: "Promotérské agentuře ŘSD se zázrakem povedlo pro rok 2020 rozšířit celkovou plochu expozice pracovních strojů o úctyhodných 31 kilometrů. Vstupenky, nově s kratší dobou platnosti, můžete zakoupit na čerpacích stanicích po celé České Republice."
Tak tedy pěkně děkujeme vy předražení amatéři. Podívejte se do okolních států, jak se s tím neserou!

Odpovědět  |   | 
Konfucius  |  12. 09. 2019 11:19

Průběh oprav neplánuje řsd, ale stavební firmy. Technologii opravy a časový harmonogram si upraví takovým způsobem, aby jim vyhovoval. Kdyby to bylo na tobě, tak by chudáci ze stavebních společností museli najmout více lidí, měli hned hotovo a co potom? Taky by na tom méně vydělali a ještě by to vydrželo. Takže by si manažeři nemohli v zahraničí přikoupit další vilky. To by tak hrálo. Nic, takhle to funguje, tak nedělej problémy.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  12. 09. 2019 11:49

Chtel bych se jednou dozit ministra dopravy co dokaze zaridit, aby v podminkach vyberove horizeni byla podminka. Postavit napr. 15 km nove dalnice max za 24 mesicu. Ne za 4 roky. Proc jinde to jde a u nas s ti je takovy problem.-). Samozrejme kvalitne.

Odpovědět  |   | 
Konfucius  |  12. 09. 2019 12:01

Protože by politická strana, jejíž je členem, přišla o sponzorství a v horším případě by čelila anti kampani. I tlučhuba Babiš si stavební mafie raději nevšímá.

Odpovědět  |   | 
asd  |  12. 09. 2019 12:51

Ono to není tak jednoduché, jak si myslíte.
Třeba noční práce je u nás takřka nemožná, protože v CZ je každé 2km nějaká vesnice a kvůli překročení limitů hluku to hygiena nepovolí.
Podobně můžete mít třeba omezení na počet náklaďáku/24h, co někam naváží materiál.
Kdybychom měli od vesnice k vesnici daleko jako někde v Německu nebo Francii, tak by to třeba šlo, ale takhle bohužel.
Pak máte nějaké technologické přestávky, které musíte dodržet.
Takže pokud chcete 15 km za 2 roky, ono by to třeba šlo, ale vyžádalo by si to takový počet lidí, kteří tu vůbec nejsou.
V době krize, kdy Bárta s Kalouskem zbytečně zastavili nejen výstavbu, ale i přípravu, opustilo stavebnictví spoustu kalifikovaných lidí a ty už se nevratili. Takže byly nahrazeni nekvalifikovanými pracovníky ze zahraničí a ani to nestačí.
Nemluvě o tom, že byste to se spoustou lidí postavil za 2 roky, ale co pak s nimi, když další 3 roky by žádná stavba nezačala. Takže zase propustit a za pár let to budete mít se sháněním lidí ještě tezší.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 09. 2019 12:56

Ale no tak, zanechme výmluv. Na dálnicích fakt není co 2km vesnice kvůli které by nebylo možné pracovat.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 09. 2019 16:04

tohle nejsou výmluvy, ale realita, Ťok velice zklamal, že nedovedl nějak zatočit s těma teroristama, kteří přišli po Bártovi a ti profíci co měli přichystaný nářadí třeba na hulín -fryšták jsou v důchodu.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  12. 09. 2019 17:42

Ne lidi tu jsou v tom neni problem. Ale stavebni firmy by nemohly mit "rozjety"ve shodny cas tolik zakazek. Neni problem presunout tedy z jedne firmy na jedno stavenisti o delce napr. 12km dvakrat vice pracovniku. Firmy co stavi je maji k dispozici, ale radeji davaji prednost vystavbe vice zakazek najednou. Znam v tech firmach plno lidi a jejich rec je proc bychom mely stavet dalnici 2 roky, kdyz rsd staci kdyz ji postavime za 4 roky. My je neprudime, ze nam plati pozde faktury, musime si brat kvuli teto zpozdenym platbam provozni uvery a oni nas neprudi s terminy vystavby. Stacilo by tedy k urychleni vystavby nahnat vetsi pocet lidi nebo pracovat napr. 12 hodinove smeny, ne 8hodinove. Staci se podivat kolik lidi stavi jednotlive useky a porovnat tyto cisla s Nemeckem, Rakouskem. Vysledek je tristni vystavba dalnic.
V Cine postavi 200km dalnice za 2 roky, my 12km za 4 roky.A to stavi dlanice i v nadmorskych vyskach nad 3500 nad morem.
Clovek prijede do Ciny, Honkgongu a pripada si jako opice co leze po stromech.
Co tam je psotaveno u nas nebude ani za 100let.

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 09. 2019 08:57

Jak by za dva roky nebyla prace? Tricet let po revoluci nemame dalnice se vsema sousedama! nemame dalnicema propojeny krajsky mesta! metropole nemaji okruhy! prumyslovy arealy nemaj dalnicni privadece! na mnoha usecich chybi treti pruh! atd.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 09. 2019 12:55

A já bych se chtěl dožít aby v těch podmínkách bylo že ta dálnice má být bez hrbolů a kolejí a aby fakt někde dohlédl na tom aby tam při dokončení nebyly. Mám vzduchový podvozek, ale nechápu jak mohou postavit nový úsek dálnice s takovými nerovnostmi.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 09. 2019 16:09

vzduchový podvozky právě tím kmitočtem pérování ničí mosty. Máš blbé tlumiče.

Odpovědět  |   | 
MM  |  12. 09. 2019 12:54

To se zas bude ta stbácká špína kasat kolik "postavila" dálnic.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 09. 2019 16:07

nejsi náhodou v nějakém te eko klubu? Vyjadřuj se na rovinu, nebotˇs tvojich příspěvků je znát, že kdo chce dálnici je hajzl.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  15. 09. 2019 12:12

Jinými slovy napaříme Vám známku i na původní staré komunikace první třídy. My ty prachy z vás vytřískáme, ANO.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A