Toto jsou nové stíhačky české policie. Mají 280 koní a není snadné je poznat

86 komentářů

Farman
14. února • 1:28

Otázka ? Kolik jich do roka a do dne zbude ??? Lomikare ....kolik...!!!

ACZ
26. ledna • 8:45

Typický projev nepochopení stavu, příčin a vlivů dopravy. Nejčastější příčiny dopravních nehod odstupňovaně:1. řidič se plně nevěnoval řízení vozidla
2. nesprávné otáčení nebo couvání
3. nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem
4. jiný druh nesprávné jízdy
5. nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky
6. nezvládnutí řízení vozidla
7. nedání přednosti upravené dopravní značkou "Dej přednost v jízdě!“
8. vyhýbání bez dostatečného bočního odstupu
9. nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky
10. vjetí do protisměruObecně pak příčina definovaná jako "nesprávný způsob jízdy" je nejčastější obecně (druhou následující obecnou příčinu převyšuje více než 3x)Které z nich může nějak zabránit flotila předražených Superbů? ŽÁDNÉ. Prostě jedno ministerstvo si nadělilo hračky a další nástroj ke zbytečné buzeraci.A smutné na tom je, že magazín AUTOREVUE, který by do takových věcí měl šít hlava nehlava, drží hubu a krok.

Antiautomat
25. ledna • 20:11

Je stale platne se musia mat zaznam of priestupku az po tom co Vas chytia? Kamera v dnesnom eufasobuzerstate je snad standard, ale...

Michal220
24. ledna • 10:31

20cm antena,tmavy okna a i zlute reflexni bundy-takový němci v BMW 5ce maji jen tu anténu a civilni obleceni.

Joe Doe
24. ledna • 9:51

To je tu zase kydov o antiradaroch, zbytocne vyhodenych peniazoch, pomalej jazde atd.1. Maximalna povolena rychlost je dana zakonom.
2. Vodic ma prisposobit rychlost stavu vozovky, auta, pocasiu a svojim schopnostiam.Z toho vyplyva, ze mam pravo ist v useku, kde 90 km/h rychlostou 70 km/h. Ale nemam pravo jazdit 95 km/h.Proti meraniu rychlosti nemam nic, a je mi jedno, ci na to law enforcement pouzivat auta, stacionarne radary alebo usekove meranie. Akurat dufam, ze uz ked budu jazdit po dialniciach, budu odchytavat debilov, ktori bezdovodne jazdia mimo obec v strednom pruhu.

Net
24. ledna • 19:33

To je sice pravda, ale osobně si myslím, že bod 1 je nesmysl, který slouží jen k vybírání pokut. Řidič by se měl dívat kolem sebe a upravovat rychlost podle toho, co je bezpečné, ale neměl by hlídat tachometr. Nejsem proti doporučeným rychlostem, ale maximální povolená rychlost je nesmysl. Z principu je pro většinu situací zbytečně nízká. A maximální povolená rychlost, které bezpečně dosáhne trénovaný závodník ve špičkové zdravotní kondici na suché vozovce bez provozu v autě za miliony se jen tak nevidí... Naopak je v některých situacích nebezpečná (snížená viditelnost, déšť/sněžení). Bod dva je plně dostačující.

Joe Doe
24. ledna • 21:11

"To je sice pravda, ale osobně si myslím, že bod 1 je nesmysl, který slouží jen k vybírání pokut. Řidič by se měl dívat kolem sebe a upravovat rychlost podle toho, co je bezpečné, ale neměl by hlídat tachometr. "Boze, tieto naivne vyklady prava od ludi neschopnych akejkolvek mentalnej abstrakcie, zacinaju byt endemicke. A rozmyslam, preco je ich proliferacia obrovska prave medzi ludmi, ktori maju vodicak.Ak nie si schopny sledovat za jazdy tachometer, tak za volant nepatris, pretoze mentalne na to nestacis.A teraz k tej maximalke.Institut maximalnej rychlosti sluzi na to, aby si mal TY istotu, napriklad pri pokuse dostat sa na hlavnu cestu, ze sa po nej JA nebudem hnat 200-vkou, pretoze ja to pokladam za bezpecne.Skratka ide o celospolocensky konsenzus, ktory umoznuje predvidat spravanie toho druheho a spoliehat sa pri tom navzajom na seba.

Concept
23. ledna • 23:41

Tak taky jem nepochopil způsob montáže komponentu v Supovi za mega . Monitor a ovládání nasroubovany vrutama do palubky ???? To asi montovali doktoři z Lybie ..... A vzadu stroboskopy nabastleny do plata ???? Asi kolegove doktoři ze Sýrie . A za tohle stat nekomu zaplatil? Nedivím se ,ze je stat tak ojebavanej kdyz ve vedeni vseho jsou blbci co tohle preberou .......

AnJa
24. ledna • 0:38

A co teprv ta maska, originální žebrování vyřízlý nějakým nožíkem nebo pilkou a pak dobastlený nějakým tmelem jný, taka by nevadilo tý bradavici.
To je hnus velebnosti.3-[

Peter
23. ledna • 21:30

O tom,že rychlost není nebezpečná si můžete popovídat s těma, kteří to dnes a denně nedobrzdili při těch řetězových haváriích na D1. Plus k tomu nedodržení bezpečné vzdálenosti. To platí bez vyjímky, jestli je to OA,NA, dodávky nebo autobus. Za nehody mnoha motorkářů taky asi můžou zatáčky, špatný stav silnic atd, ale ne to, že jedou rychle.

Net
23. ledna • 22:13

Jedu tak rychle, abych stihl reagovat na nebezpečí, které se na silnici objeví. To znamená že za hustého deště/sněžení/mlhy nebo v noci jedu pomaleji. Na kluzké vozovce mám delší odstup.
Mimochodem zajímalo by mě, kolik z těch, kteří se zúčastnili hromadné havárie na D1 skutečně překročilo nejvyšší povolenou rychlost a případně o kolik.

Petr
23. ledna • 21:52

Odpovedel sis sam. Priicnou neni rychlost ale nedodrzeni bezpecne vzdalenosti.

Peter
23. ledna • 22:15

A i ke kontrole toho jsou neoznačená auta. Jinak dochází k tomu, že když vidí označený vůz jdou na brzdy a vznikají další nebezpečné situace. Je to celé kolotoč. Při respektování pravidel a ostatních k tomu docházet nemusí. Tolik můj názor.

Net
23. ledna • 22:14

Rychlost je příčinou mnoha nehod. Nepřiměřená rychlost. Jenže nepřiměřená rychlost a nejvyšší povolená rychlost se často zásadně liší.

petr r. (petrumr)
23. ledna • 20:14

jen tak mně napadlo, co mají napsaný v techničáku v kategorie vozidla. M1 nebo N1?

Alias
23. ledna • 20:04

Tak ty Superby jdou poznat lehce. Maji totiz klasickou antenu namisto ploutve.

Pavel F.
23. ledna • 23:12

Špatně. Mají klasickou anténu A ploutev. Poznávací znamení jak sviň.

883ccm
23. ledna • 19:51

S neoznačenými auty nejezdí policie, ale fízli. Správná dopravní policie ve všech civilizovaných státech má označená auta, která na silnicích působí preventivně a ne podloudně vybírat pokuty.

Peter
23. ledna • 21:20

Tak co vím, s neoznačenými vozy jezdí i dálniční policie v Německu a Rakousku a i jinde.

Peter
24. ledna • 22:37

Těm co nesouhlasí doporučuji strávit nějakou dobu mimo ČR aby byli v reálném obraze.

AnJa
23. ledna • 19:05

Podle tý masky ty úpravy dělali sami příslušníci o svým volnu :-D
http://www.auto.cz/policie-cr-skoda-superb-b... ...
A je pravda že i v tom interiéru se vyřádili, obzvláště ten LCD panel před spolujezdcem u airbagu. Já vím e tam upozornění že musí být deaktivovaný, ale neříkejte mi že to nešlo udělat jinak, líp, hezčejc...

Martin Kozak
23. ledna • 21:26

Vypada to jak upilovane a pak prilepene tavnou pistoli :)

AnJa
23. ledna • 22:31

JJ přesně, podobně jsem si opravil žebra v masce po střetu s bažantem co mi vlítnul do cesty.
nevěděl jsem že to bude móda nových policejních supů. ;-)

Jozef
23. ledna • 18:47

Mne je to jedno co maji a vetsine znamych taky. 280 koni..... Hm. Mam v audi pri couvani a omezovac 250? Necham je dojet a pak fiiiii. Kazdy podnikatel si kupuje karu pres 300koniku. Ja mam otevrenou rs4 s 450 konikana , jiny lambo 620 koni a porsche s 450...tak se kluci snažte. A fotka nad 250 km neni... Ani v nemecku vas od 250 vis nezměří. Vyjdou jim v pocitaci jen ---- km. Nechci nas obhajovat ze jezdime rychle ale uz tu nekdo psal ze rychle neznamena vzdy nebezpecne.

petr r. (petrumr)
23. ledna • 20:04

A ty nemáš omezovač na 250km/hod? Znám auta co mají přes 500 koní a přes 100 jedou jen z kopce.

Lord Owl
24. ledna • 14:03

To bude Avia ne ?? Nejrychlejší kvalt - neutral...

Petr
23. ledna • 18:51

Tak to ses borec. A vsadim se o co chces, ze bys jim s tou svou RS4 v provozu neujel, frajere.
Oni maji navic i skoleni - tedy uni ridit lepe, nez vetsina beznych ridicu. To je videi na youtube jak to spousta blbecku s Mkovyma bramborama, RS Audinama apod. pri honicce s policii se slabsim vozem poslala do pangejtu :D

Jozef
8. února • 0:02

A kolik si vydel jak jim natrelo prdel? To tam nepatri vid, na youtube 😉😃

Jozef
7. února • 23:55

Neblazni, tuhle sem je videl se svetlem za mnou u rudny v superbu, maji tmave sedyho sedana a plzenskou znacku,a spechal sem, nikoho sem nazabil ,neomezil a neohrozil a ja sjel u plzne a nevim kde se flakali. Ja svoje auto znam nepodcenuj jiny ridice, pokud se neco stane budu pikat ale to cos napsal je blbost uz z technickyho hlediska. Nenabadam nikho jezdit rychle ale kdo ma ten ma. Kazdopadne sem rad ze aspon jezdi a snazi se otravovat tu co prekazi kdyz uz maji to skoleni a az te zastavi tak se jich zeptej jak dlouho to trvalo. Ja jezdil dva roky u skody motorsport a stejne nebudu ten nej co meli a tihle kluci z dalnicni? Uz si s nima jednal? Ne VSICHNI ale hodne jich jsou jen nafoukli machri co si mysli ze maj placku.

Marek Zrak
23. ledna • 21:26

Dobrý komik :-D

JirkaX
23. ledna • 19:17

Jo borec. Hlavně v gramatice :-D

Mirek
23. ledna • 19:47

Tak oni jsou oba borci v gramatice. Málem jsem to dával do překladače na Google a chtěl, ať rozpozná jazyk, kterým je to napsáno. :-D

JirkaX
23. ledna • 20:09

Alespoň si netahá triko jako ten magor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jozef
7. února • 23:47

Kluci kluci. Bohuzel pisu bez diakritiky. Strasna to vec. Google vam to snad doda s hackama a carkama.
Nejde tu o tahani trika. To je konstatovani. A jestli mi nekdo bude tvrdit ze me, nebo nekoho jinyho bude honit s 280 konema. Vratte se na zem! Nejezdim jen rychle, nemam jeste ani bod ci pokutu ale vim jak to chodi. A vy dva chudaci co to tu komentujete sedte v zaprdeny fabii dal a ctete jak jini umi jezdit. Ja sam mam nekolik skoleni co s autem muzu a nemuzu delat a jezdil sem i zavodne pro "skodu" a jdete do prdele s tim ze ty kluci umi jezdit. Videli ste nekdy takovy skoleni. Nauci je to auto zhruba ovladat ale dostat se do amyku tak vas sejmou jedna dve a to se nebavime o technickych vecech na superbu a treba na rs4 nebo rs6. A jestli tu mate srovnani, tak wow srovnat superba a lambo.... Hmmmm. Ridte dal fabie kluci.

Jim
23. ledna • 19:02

to nemůžeš myslet vážně .... oni mají školení, tak jsou lepší řidiči:-D:-D:-D:-D:-D:-D

666
23. ledna • 18:33

"Mají 280 koní a není snadné je poznat "A víte, jak je naštvete nejvíc?....Projeďte se v opravovaných úsecích, kde je 80 km/h, rychlostí 60 km/h

Peter
23. ledna • 21:21

Pokuta za bezdůvodné zdržování!.

666
23. ledna • 21:27

"Pokuta za bezdůvodné zdržování!."
Pane kolego, přečtěte si definici pojmu nejvyšší povolená rychlost.

Peter
23. ledna • 22:03

Já ji znám a dodržuji, takže osobně je mi jedno, jak rychlé a kolik vozů PČR má. Nepotřebuji se nikde předvádět a pokud někde potřebuji být dříve, tak dříve vyjedu. Není frajeřina předpisy a zákony porušovat,ale dodržovat. Myslete si o tom co chcete.
Mnoho z těchto závodníků si dříve či později rozbije hubu, v horším případě k tomu pomohou jiným.

666
23. ledna • 22:13

"Není frajeřina předpisy a zákony porušovat,ale dodržovat."
Co porušuji, pokud jedu na maximální povolené rychlosti 80 km/h rychlostí 60 km/h?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
23. ledna • 22:22

Tuto větu jsem myslel všeobecně. Jinak, zkus jet záměrně pomalu například v Německu a první policajt si tě vezme na parkoviště a bude zjišťovat proč.

Jozef
8. února • 0:01

Mas pravdu znam to. Ma se jet plynule a kdyz ne tak te stahnou a ptaj se. Me uz taky parkrat zastavili, domluvili a poprali hezky den. Neresi se tu nemecko ale bohuzel i tam to finguje jinak. U nas to stoji litr do kapsy.... Zkus to v nemecku? By ti tam dali

666
23. ledna • 22:40

"Jinak, zkus jet záměrně pomalu například v Německu"
V Německu jsem byl mnohokrát, jezdím tam pomaleji než je maximální povolená rychlost v daném úseku a nikdo mě nikdy na parkoviště nebral.Na druhou stranu nechápu, proč sem taháte Německo, když se tady řeší situace v ČR.

JirkaX
23. ledna • 19:13

To může udělat jenom blb.

pepazdepa
23. ledna • 18:22

38 ks Superbů za 64 mega? To je skoro 1.7 milionu za jeden kus. No a zaplatíme to z našich daní. To si děláte p r d e l?

JirkaK
23. ledna • 18:40

Ne, to neplatíme z našich daní. To platíme z našeho povinného ručení, ze kterého jde část do "fondu prevence škod". V podstatě jsou to peníze, o které policie okradla hasiče. Nebo peníze, které nedokážou vybrat na pokutách, a tak nás o ně okradou rovnou.

petr r. (petrumr)
23. ledna • 18:26

no já jsem to počítal taky, ale jestli ramer 10C stojí 850tkč................................:-O

Kvicala
23. ledna • 17:47

No konečně se budu na dálnici cítit nesrovnatelně bezpečněji!Hlavně až budou zase nadlidi v nadautech nahánět opilce s 0,1 promile...

k8
24. ledna • 8:40

A proč sedá za volant nadčlověk s alkoholem v krvi a ještě má potřebu ujíždět těm zlým policajtům?

Jozef
23. ledna • 18:51

Pravda. Vic kontrol ve mestech a u skol nez nas buzerovat na dalnici.kolik je nehod ročně ma dalnicich a kolik ve mestech hmmmm?

petr r. (petrumr)
23. ledna • 16:14

garážmistr u policie neumí přemýšlet, že objednal káru se spínačkou pro klíček? Policajti měli mět čip a nestarat se o nějaký vystřelovák.

Tomáš
23. ledna • 17:58

To je to poslední, co mě na těch autěch vadí. Raději bych je viděl v ulicích, protože to nějak nechápu. Kdybych byl policajt v autě, tak můžu spolehlivě jen cestou do práce na pokutách vybrat tak "desítku".

petr r. (petrumr)
23. ledna • 18:24

já kdybych byl policajt, tak za měsíc půlka národa je bez řidičáku a to jezdím v práci tak 6 hod za den.

Neurotic
23. ledna • 18:30

Kdybych já byl policajt tak je půlka těch co si myslí, že jezdí bezpečně a podle předpisů bez řidičáku. Hlavně ty jejich výrazy proč jsem nezastavil toho piráta co jel 160, ale jeho, když mu jenom vjel rychlostí 40km/h do cesty by na tom byly možná nejlepší :-D

petr r. (petrumr)
23. ledna • 19:59

My bychom nebyli rychlostní policie, ale mravnostní.:-D

Jakub
23. ledna • 16:04

Vážená redakce
Mohli byste prosímvás zkusit z policajtů vytáhnout nějakou statistiku, jaké přestupky zaznamenají a pokutují?
Mám totiž dojem, že jen primitivně měří rychlost, což bylo vidět nedávno, když se srazil policejní passat s protijedoucím autem, které předjíždělo na plné čáře na horizontu. Dost často nás/vás krmí videama pirátů, co jedou "rychle", ale podobná videa idiotů, co předjíždí v nepřehledných místech, se prakticky nevyskytují.

Aladin
23. ledna • 15:53

A kdy ukážou nové Audiny A6 v klasických policejních nástřicích, ve kterých si jezdí přes den po Praze vyřizovat svoje privátní věci pánové v civilu? To se do pr už moc nehodí, což.

petr r. (petrumr)
23. ledna • 18:18

ty nejezdíš podnikovým autem nakupovat nebo na oběd? :-D

ddd
24. ledna • 11:27

trochu rozdíl jezdit vozidle privátní firmy za peníze majitele a jezdit vozidlem plně hrazeným daňovými poplatníky!

zmfcz
24. ledna • 15:59

jaký přesně? stejně to ve výsledku zaplatí koncový zákazník

Aladin
23. ledna • 18:38

No dobře. :-)

Neurotic
23. ledna • 18:26

jj by mě zajímalo, kdo s těch co to kritizují by jel nejdřív domů vyměnit služební auto za soukromé a až pak nakoupit:-D

Net
23. ledna • 15:30

Nechápu proč. V sousedním Německu není problém s neomezenou rychlostí. Kdyby auta radši označili a působili preventivně. Snad alespoň budou kontrolovat jízdu v levém pruhu, zipování, vytvářením pruhu pro záchranku při jízdě v koloně a především nedodržování bezpečného odstupu. To vytváří mnohem nebezpečnější situace než rychlá jízda na přehledného úseku dálnice.

bzzz
23. ledna • 16:25

V Nemecku na velke casti dalnic/silnic neomezena rychlost neni. Kvalita a kapacita nemeckych silnic je taky nekde jinde. V neposledni rade jsou Nemci prece jen trochu disciplinovanejsi nez Cesi. Bezpecny odstup na nasich silnicich/dalnicich je casto s ohledem na hustotu provozu a magory za volantem holou utopii.

JJ
24. ledna • 12:42

Je to velmi závislé na oblasti. V okolí velkých měst se omezení vidí často, otevřené meziměstské úseky naopak omezení mívají jen velmi zřídka. Dost limitů má i časové omezení, případně jsou úseky s dynamickou regulací, které někdy limitované jsou a někdy ne. Samozřejmě na % délky to pak bude vypadat, jak strašně častá ta omezení jsou.Jen na okraj: ačkoli s omezeními nesouhlasím, u těch německých (a např. rakouských a holandských) je alespoň vidět nějaká logika stran toho, kde a proč jsou umisťovány (hluk, prudká zatáčka, chybějící krajnice). U většiny českých (včetně plošných) limitů se dá vypozorovat jen snaha o to, vyrejžovat maximum na pokutách.

Net
23. ledna • 21:00

Jenže nebezpečná není ani tak rychlost (jako taková, něco jiného je rychlost příměřená stavu vozovky, dohlednosti, provozu...), ale právě to nedodržování bezpečných odstupů a další prohřešky, které policie prakticky nepostihuje.

~
24. ledna • 8:26

keby zastavovali kolki bezpecnej vzdialnosti, museli by zmrazit dobravu v celej republike, pretoze tu nedodrziava skoro nikto

zmfcz
24. ledna • 15:57

Já se jí třeba snažim dodržovat, mám to tak nějak "v noze", problém je, že i na relativně prázdné dálnici mi do "mojí mezery" někdo vjede ... to abych prostě na dálnici zařadil zpátečku, protože jinak tu mezeru tam nedodržím ani když se snažim.

JirkaX
23. ledna • 19:09

Nevím, jak je to přesně. Ale jestli ty jejich dálnice nejsou nakonec relativně pomalejší. Těch úseků s neomezenou rychlostí už tolik není, hodně často je snížení na 120.

Jirka
23. ledna • 15:10

no jo, tak Antiradar to jistí :-D
na neoznačené Octavie funguje parádně a už se mi mnohonásobně zaplatil

zoubek
26. ledna • 12:06

A potřebujete to? běžně jezdím přes limit v podstatě co silnice a provoz dovolí a jediné pokuty mám od kamer po Praze, zastavili mě za posledních deset let tak jednou, a to nejezdím málo a policejní superby potkávám běžně. Mě přijde že pokud člověk jezdí +- stejně jako okolní provoz nikdo neřeší ani 150.

petr r. (petrumr)
23. ledna • 16:09

Ty jsi dítě štěšteny, že potkáváš hodně policii co měří mikrovlnama. :-D

Jirka
23. ledna • 16:44

laserem měří jen ve městě,ale na dálnici mají mikrovlny,takže radar funguje na 100% !!
(krom starých passatů R36, ale ty se lehce poznají) :-P

petr r. (petrumr)
23. ledna • 18:14

Vetšinou tě dojedou ze zadu a antiradary jsou namířeny do předu a jestli je budeš předjíždět, tak ti to ani nepípne, nebot radar bude vypnutý a budou jen lustrovat rz. Ale třeba nemám pravdu a třeba ti to bude pípat při předjetí auta, co má radar v zrcátku na kontrolu mrtvýho uhla.

Jirka
23. ledna • 19:37

právě že je jedno kam je antiradar namířený. Poplach mi dává tak na 200-300m dopředu.
Je jedno jestli meří posměru nebo naopak. V zrcátku si hlídám jen R36, ty mají srovnávačku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
23. ledna • 19:56

a když tě dojede ramer 10C a potom spustí radar? Tak neudělá nic. Ten antiradar je vyroben před deseti lety jak se používali ramery 7 a 9 který se nedali vypínat.

Jirka
23. ledna • 21:38

a ramer 10C mají v čem? I nové neoznačené octavie mají starší typ.
jediné na co Beltronic nereaguje jsou passaty R36, naštěstí jich už moc není.
Navíc pozorně sleduju kdo jede za mnou a koho předíždím :)

Miloš Bertik
23. ledna • 15:25

Jaký máš antiradar,chci si taky něco koupit a opravdu to na ně funguje?

Jirka
23. ledna • 16:12

Mám Beltronic Rx 64 euro

Sandokan
23. ledna • 15:31

Dálniční kobry chytám na Genevo One.

Ginter
23. ledna • 15:13

Co máš za typ?

zmrzley
23. ledna • 14:52

Tak kdypak první rozšvihaj? Bude to až druhý týden v provozu nebo hned první?

Neurotic
23. ledna • 14:47

No co stačí zpomalit na povolenou rychlost pokaždé, když se bude člověk blížit ke Škodovce sice to trochu zničí plynulost a bezpečnost provozu, ale hlavně, že nikdo nepojede chvíli rychle což sice nemůže za skoro žádné nehody, ale to nevadí

k8
24. ledna • 8:42

Plynulost a bezpečnost provozu zvýší, když budou lidi dodržovat předpisy.

~
24. ledna • 8:21

plynulost a bezpecnost sa zvysi, ak budu vsetky dodrziavat platne predpisy

jogurt
25. ledna • 18:24

Tak to jste zcela na omylu.

Doporučujeme

Články odjinud