Dálnici D1 čeká v noci na neděli nejdelší uzavírka v historii. Spadnou tu tři mosty

Auta budou objíždět úsek mezi Mirošovicemi a Humpolcem po dlouhé trase.
Dálnici D1 čeká v noci na neděli nejdelší uzavírka v historii. Spadnou tu tři mosty

Ještě nikdy v historii nebyl uzavřený tak dlouhý úsek naší nejdůležitější dálnice D1. jako tomu bude v noci ze soboty na neděli. Auta budou z dálnice na dlouhou objížďku sjíždět již na sjezdu na 21. kilometru u Mirošovic a zpět se na ni vrátí až na 90. kilometru u Humpolce. Úplná uzavírka začne v sobotu v 19 hodin a měla by skončit v neděli v devět hodin ráno.

Ředitelství silnic a dálnic informovalo, že v této době proběhne demolice tří nevyhovujících nadjezdů na rekonstruovaných úsecích. Dva jsou mezi Ostředkem a Šternovem a jeden mezi Hořicemi a Koberovicemi.

Klepněte pro větší obrázek

Necelých sedmdesát kilometrů tak bude nutné objet po trase přes Benešov, Tábor a Pelhřimov. Tato oficiální objížďka měří přes sto dvacet kilometrů.

Existují sice i kratší varianty, jak uzavřený úsek dálnice objet, ŘSD ale chce, aby ho využívala místní doprava.

Měření na D1: Pokutu dostane 80 tisíc řidičů!

Měření na D1: Pokutu dostane 80 tisíc řidičů!

Omezení na dálnici v souvislosti s touto akcí začnou již v sobotu v jednu hodinu odpoledne a budou pokračovat i po ukončení demolice do nedělního odpoledne.

Mluvčí ŘSD Jan Rýdl přesto věří, že tuto velkou akci motoristé ocení. "Je lepší uzavřít na jednu noc delší úsek dálnice a demolovat tři nadjezdy, než ve třech termínech uzavírat kratší část," uvedl.

Autobusové dispečery děsí opravy D1. V čem spočívá jejich práce?

Autobusové dispečery děsí opravy D1. V čem spočívá jejich práce?

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků