Dálnice D8 u Prackovic zůstane zúžená i po konci března. Zřejmě do května

Od samotného otevření posledního zbývajícího úseku D8 je jeden pás v délce 2,5 kilometru uzavřený. Bude to tak i po konci března.

Jeden ze dvou pásů nového úseku dálnice D8 u Prackovic nad Labem, který je uzavřený od samotného okamžiku otevření v polovině prosince, zůstane pro běžnou dopravu neprůjezdný i po 31. březnu. To je přitom datum, o kterém představitelé ministerstva dopravy i ŘSD několikrát mluvili, a které je stále uvedeno na serveru dopravniinfo.cz. Ten spravuje právě ŘSD. 

Autorevue.cz to prozradil mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Jan Rýdl. "V současnosti nesignalizují měření u Prackovické estakády žádné problémy, přesto se nám jeví výhodnější dokončit nejprve všechny práce," sdělil Rýdl.

Podle něho se v současnosti vzájemně provazují instalované piloty a následovat bude ještě injektáž.

Podle Rýdla je vhodné na dokončení prací počkat i proto, že zatím se ve zúženém úseku netvoří žádné výraznější dopravní komplikace, ani se tam nestává zvýšené množství dopravních nehod.

Jedná se o úsek dlouhý dva a půl kilometru, který se nachází v okolí takzvané Prackovické estakády. Mezi kilometry 55,7 a 58,2 je uzavřený dálniční pás ve směru na Drážďany. V obou směrech se tedy po polovině dálnice jezdí pouze jedním směrem. Platí navíc omezení šířky vozidel na maximálně 3 metry a rychlost je snížena na pouhých 60 kilometrů v hodině. 

Galerii z příprav na otevření D8 najdete zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků