Dálnice D8 u Prackovic zůstane zúžená i po konci března. Zřejmě do května

Od samotného otevření posledního zbývajícího úseku D8 je jeden pás v délce 2,5 kilometru uzavřený. Bude to tak i po konci března.

Jeden ze dvou pásů nového úseku dálnice D8 u Prackovic nad Labem, který je uzavřený od samotného okamžiku otevření v polovině prosince, zůstane pro běžnou dopravu neprůjezdný i po 31. březnu. To je přitom datum, o kterém představitelé ministerstva dopravy i ŘSD několikrát mluvili, a které je stále uvedeno na serveru dopravniinfo.cz. Ten spravuje právě ŘSD. 

Autorevue.cz to prozradil mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Jan Rýdl. "V současnosti nesignalizují měření u Prackovické estakády žádné problémy, přesto se nám jeví výhodnější dokončit nejprve všechny práce," sdělil Rýdl.

Podle něho se v současnosti vzájemně provazují instalované piloty a následovat bude ještě injektáž.

Podle Rýdla je vhodné na dokončení prací počkat i proto, že zatím se ve zúženém úseku netvoří žádné výraznější dopravní komplikace, ani se tam nestává zvýšené množství dopravních nehod.

Jedná se o úsek dlouhý dva a půl kilometru, který se nachází v okolí takzvané Prackovické estakády. Mezi kilometry 55,7 a 58,2 je uzavřený dálniční pás ve směru na Drážďany. V obou směrech se tedy po polovině dálnice jezdí pouze jedním směrem. Platí navíc omezení šířky vozidel na maximálně 3 metry a rychlost je snížena na pouhých 60 kilometrů v hodině. 

Galerii z příprav na otevření D8 najdete zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků