je výsměch občanům a daňovým poplatníkům. Za 15 let se zprovoznila v podstatě jediná dálnice Praha - Rozvadov a to ještě ne celá. To snad i komunisti stavěli rychleji. Obávám se, že pokud by na stavbu D11 tvrdě netlačila TPSA tak by nestála ani za 15 let. Kromě nesmyslných předpisů, kdy do stavebního řízení může zasahovat v podstatě i hajzlbába z Hlavního nádraží se hlavně dálnicve projektují tak aby stály co nejvíce peněz. Z toho důvodu všechny ty přemostění, estakády, piloty, tunely a nadstandardy, který nemají ani ve Švýcarsku. To že ve všední den po 14 hodině na silniční stavbě v Čechách neuvidíte někoho pracovat je bohužel normální. Člověk jen vzpomíná na USA, kdy je běžně o půl třetí v noci i o víkendech na stavbě několik desítek lidí a stroje jedou naplno. A obávám se, že Američany výstavba dálnic ani nestojí tolik co u nás. Ministerstvu dopravy je to očividně šumafuk, vždyť každý rok se na přetížených okreskách zabije zbytečně "jenom" pár set lidí, tak co...
Nebydlím od dálnice nějak moc daleko, v okolí Chlumce, a vím, že se tam pracuje opravdu pilně, jel jsem tam večer v neděli na kole a tvrdě se pracuje Každopádně to tam rozhodně nevypadá, že by tam měly za půl roku jezdit auta.... Ještě jsem nikdy dálnici nestavěl, ale tohle nemůžou stihnout..
No ono se na ní pracuje a nepracuje jak kde. Záleží to zřejmě na tom, který úsek staví která společnost. Příklad - okolo Chlumce za Převýšvem se například večer a o víkendech staví, zatímco o čtyři kilometry dál u Chýště se nedělá buď vůbec, nebo se tam motá jeden dědek s lopatou. Způsob betonáže přemostění silnice I/36 pak už je naprostým výsměchem. jednou za čtrnáct dní se tu objeví mix a pumpa na beton, vypumpují do šalování pár kubíků a na týdny zmizí. Pokud mě chcete upozornit na teorii tuhnutí betonu, pak podotýkám, že se betonuje vždy jeden pilíř, zatímco z ostatních beznadějně trčí železa týdny beze změn.Co mě rovněž uvádí do úžasu je počet nesmyslných přemostění. Například právě znovu u Chýště jsou ve vzdálenosti cca 300m od sebe dvě rozestavěná monstrózní přemostění bezvýznamných polních cest. Pokud tímto způsobem je projektována a nesmyslně přenákladována celá dálnice, pak se není třeba divit, že to jde ztuha, draze a pomalu.Není pochyb, že ŘSD jako investor tyhle nesmysly schválilo a že je také financuje.
klasickej tunel statnich/nasich penez,cim drazsi a delsi stavba tim lepe.
A vlastně nevím, proč se k té stavbě dálnice stále vracíte. Je v budování a buduje se prakticky 24hodin denně. I když o té stvabě budeme vášnivě debatovat, tak ji neurychlíme.
Pokud Vam to debatovani vadi, tak proc sem prispivate?
Nepracuješ náhodou v ŘSD?
24 hodin denne znamena to, ze skanska nastoupi v pondeli v poledne a konci zase v patek v poledne???
Jde vidět, že jsi v té firmě nikdy nebyla a nepracovala!
Měli by jste si uvědomit pár základních informací: 1) informace již dlouho známé 2) mediální obraz těchto dní 3) vládní slib. Dálnice D11 bude Poděbrady - Hradec Králové koncem roku 2006, ale úsek Žehuň - Chýšť již 12/2005 v polovičním profilu (kvůli továrně TPCA a Chlumci n.C.). V roce 2001 vláda slíbila, že v roce 2004 bude mít továrna II/125 k D11, v roce 2005 II/328 k D11. Oboje splněno za skoro miliardu Kč! Také slíbila, že dálnice bude Poděbrady - Chýšť, bude ale až za rok, nyní jen částečně (ten poloviční profil). Takže ze tří bodů jeden nebude, ale logistiku továrny to nikterak nepoškozuje. Továrna se snaží zakrýt svých cca 500 kamionů denně tím, že v novinách vytváří "mezinárodní ostudu", ti se toho rádi chytí a ještě říkají, že dálnice D11 nebude. Ano, nebude mezi Poděbrady a Žehuní, ale to je důsledek nutné doby přípravy dálnice a technologický postupů. Podle našeho názoru byl slib vlády krátkozraký, kdo ví, možná nutný ... ? Na druhou stranu rychlost výstavby dálnice D11 je rekordní a obdivuhodná, někde se jede až 24h/denně. Stavba za dva roky! Ale z novin se dozvíte, že je vše pomalé, katastrofální ... Toť náš názor, nyní necháváme prostor pro Vaši debatu.(převzatu z www.ceskedalnice.cz)
Co se rozčiluješ? Vláda slíbila, že dálnice bude v roce 2005 a není. Tvoje vykonstruované teorie nikoho nezajímají
Ó, ono se někde staví až 24 hodin denně. Nemělo by být normální, že na takové stavbě, jako je dálnice, se staví 24 hodin denně úplně normálně v celém rozsahu? Za jak dlouho dokázali Chorvati postavit svých několik set kilometrů npových dálnic? Proč, když nám v ulici praskne ve čtvrtek vodovodní potrubí, udělá se díra do země, v pátek se vymění trubka a až v pondělí dopoledne se silnice zadělá? Stejnou závadu v USA opravili za jeden den (viděno na vlastní oči), prostě proto, že makali jak šrouby celou dobu, a ne se furt váleli u bagru na cigaretku a pivo. Kdyby se u nás dělalo na stavbách veřejného zájmu 24 hodin denně, byly bychom úplně někde jinde, minimálně by nevznikala takové problémy...
Naprostý souhlas! Ať se nikdo nevymlouvá na technologické postupy. Jde jen o to vše řádně naplánovat do 24h cyklu. Když to jde kdekoliv jinde na světě, tak co je v ČR jinak?
Napr. v Nemecku na stavbe A6-tky ( pokračovanie českej D5 z Rozvadova smerom na Norimberk ) už v piatok podvečer nie je ani noha A soboty, nedele a sviatky už ani nehovorím... ale to som asi vybral špatný príklad "socialistického" Nemecka
well, mám pocit, že Německo nějaké propojení z ČR má těžce na háku a kdyby nemuselo z popudu EU (jakási strategie rozvinu dálničních sítí) tak by tam dodnes asi ještě něco bylo... imho mi ten u nich taky x-letý projekt připadne jako "pfff no dobrá něco s tím výhledově uděláme" než že horlivě Německo mělo eminentní zájem o propojení s lůzou z východu... :)
no, asi máš pravdu. Rovnako sa chová Rakúsko pri výstavbe diaľnice do BA.
V Německu je to obecně na dálničních stavbách takový, nicméně proto, že v Německu nedělají, tak my taky nebudeme (to je narážka na názor diskutéra nad tebou, nikoliv na tebe, s tvým názorem souhlasím)? S nadsázkou řečeno, Němci si klidně můžou válet šunky, jsou trochu jinde než my, a to se netýká jenom dálniční sítě.
tohle je u nas problem RSD, potazmo statu, protoze na to, aby se mohlo pracovat 24 h denne neuvolnil dostatek financi.
Když budou dělat 24 hodin denně, budou mít podle mě práci hotovou třikrát rychleji, než když dělají osmičky, takže stát bude platit stejnou dobu (vim, jsou tady i příplatky za práci v noci, o svátcích a o víkendu, ale to navýšení nebude takový, aby se to nevyplatilo). Ale není to o rozsahu, je to o tom, kolik se toho za směnu udělá. Když holt musej stihnout lopaty vypít každej šest piv a vykouřit krabku startek, tak to asi nikam nepovede...
Situaci v okoli TPCA znam a myslim, ze dostavena D11 tomu moc nepomuze. Jedine, ze by vetsina kamionu mirila z/do HK. V okoli tovarny jsou postaveny nove silnice (vedou temer az k najednu na D11 u Podebrad) a primo do pridruzeneho logistickeho centra vedou koleje...
Ty koleje slouží poze pro odvoz už hotových automobilů, nikoliv k přívozu součástek nutných k výrobě automobilů.
Blbost, neni to kvuli ekologickym aktivistum a ani kvuli vykupum pozemku, je to kvuli RSD a jejich prehnanym pozadavkum na stavebni prace, napr. jeste se nepodarilo vyrobit takova hrncova loziska pod mostovku, ktera by vyhovela nesmyslnym byrokratickym predpisum RSD.
Pletete se. Nezlobte se na mne, ale jste jasným příkladem člověka, který se nechá ovlivnit tím, co říkají média.
Najdete mi, prosim, text z medii, ve kterem se hovori o problemech s dodanim hrncovych lozisek, dekuji, pak uznam, ze jsem ovlivneny medii.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.