Dálnice D1 se za Jihlavou zahušťuje. Práce tu začnou již na třetím úseku

Po celý zbytek letošního roku můžou řidiči čekat omezení mezi sjezdy Měřín a Velké Meziříčí.
Dálnice D1 se za Jihlavou zahušťuje. Práce tu začnou již na třetím úseku

Naposledy v pátek 17. března projedou auta bez problémů úsekem dálnice D1 mezi kilometry 133 - 141, který ohraničují sjezdy na Měřín a Velké Meziříčí.

Ředitelství silnic a dálnic totiž informovalo, že od sobotní sedmé hodiny ranní začnou práce na modernizaci tohoto více než sedm kilometrů dlouhého úseku.

V příštích letech se bude na D1 opravovat dvakrát tolik úseků než nyní

V příštích letech se bude na D1 opravovat dvakrát tolik úseků než nyní

Nejprve se o víkendu bude měnit vodorovné značení a instalovat provizorní svodidla. Od Brna na Prahu zůstanou zachovány dva jízdní pruhy, na Brno se pojede pouze v jednom.

Od pondělí pak začne samotná rekonstrukce. Ta bude trvat prakticky až do konce tohoto roku. Kvůli tomu bude kompletně uzavřen levý jízdní  pruh (na Prahu. V obou směrech se pak až do 19. září bude jezdit ve dvou zúžených jízdních pruzích.

Klepněte pro větší obrázek

Současně nebude možné v tomto období ve směru od Brna využívat sjezd 141 Velké Meziříčí.  

Plánovaná částka, kterou stát stavebním firmám za rekonstrukci tohoto úseku zaplatí, činí miliardu a padesát milionů korun bez DPH.

Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

Australané staví silnice trochu rychleji než u nás. Pět kilometrů za dva dny

   

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků