Galerie: Jak se stavěla dálnice D1. Výstavba začala již před 80 lety

15 komentářů

Jirka.
15. dubna • 12:04

A do dnes není hotova

LOL
15. dubna • 13:52

Svatovítskou katedrálu jsme stavěli 500 let. :-D Takže plán plníme na 145% :-D
Ave Babiš!

Zelí
15. dubna • 8:09

Tehdy se "skutečně" stavělo. Dneska šmejdi jen protočí peníze. Stačí se podívat na komedii na D1 dnes.

expat
15. dubna • 17:01

27 km za 4 roky taky žádná sláva. A to se stavěla jen ta jedna dálnice...

expat
15. dubna • 20:11

Snad si někdo nemyslí, že 7 km za rok je dost? To si může myslet jen opravdový lempl.3-[

Zelí
16. dubna • 10:20

Naopak si myslím, že to byl velmi slušný výkon. Na výstavbu dálnice se musely dát dohromady stavební kapacity a technologie a udělali to velmi dobře, protože životnost v pohodě dosáhla 50 let bez údržby. Navíc to stavěli bez zadlužení!!!!! Možná, že celá dálnice byla postavena za cenu, za kterou dnes udělají šmejdi tak 5km v asfaltu.
Betonové dálnice stavěné po roce 89 mají životnost cca 15 let, beton se rozpadá a musí se vybourat. To co dnes plácají lopatama na D1 má zjevné vady a dutiny (dle sdělení řsd), takže Tokouš už loni avizoval, že nemáme očekávat životnost 50 let, ale bude se to muset asi po deseti letech předělat. Super. Šmejdi se radují a pitomci tomu tleskají.

Tommy
18. dubna • 1:43

Ta dálnice byla šmejd prakticky od počátku. Pamatuju si jízdu po D2 do Bratislavy v roce cca 90. To bylo jak jízda trajektem :-D V té době byla cca 10-15 let stará za minimálního zatížení ve srovnání s dneškem.

expat
16. dubna • 14:26

7km za rok velmi slušný výkon..?..no tebe bych nechtěl zaměstnávat...3-[

Pedroí
15. dubna • 18:05

No jo ale kdyby to komouši nepostavili tak dnes není vůbec nic,dnešní sorta by to akorát rozkradla

Tommy
18. dubna • 1:40

Mě by zajímalo, jak pitomci jako ty přežijou, aby je neokradli v každý trafice. Komunisti tu dálnici nechali zarůst travou a stavět začali v době, kdy se všude ve vyspělých zemích stavěly dálnice po stovkách kilometrů. Na D1 měli k dispozici 70km zemních těles, mostů zářezů atd. Po revoluci se dálnice stavěly stejným tempem jako předtím až do nástupu Babišovy vlády, která už jen přidává důchodcům a až EU zastaví financování dopravních staveb, budou je stavět Čéňani a budeš jim platit mýto... A budete u toho Andrejovi tleskat jak tuleni.

expat
15. dubna • 20:14

Za komoušů kradla celá republika. Kdo nekradl, okrádal rodinu, voe....

Tibo
16. dubna • 12:24

Jenze kazdy ukradl par cihel nebo trochu dreva. Dneska jedni drou jak kone, druzi jen protaci krabice od vina. D47 na Ostravu od Eurovie je des.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tommy
18. dubna • 1:48

Ano, ale dnes se to aspoň považuje za vadu. Za komárů se tohle předávalo jako normální stav a doteď se po tom jezdí. Tak zvlněná a hrbolatá je D1 a D2 mimo úseky stavěné za Hitlera od počátku. Koneckonců ten úsek za Humpolcem, za který vyletěl Ťok, se zasekl na tom, že se tam sype mizerně udělané podloží. A ta protektorátní Němci dozorovaná dálnice končila právě před Humpolcem.

Ludek_II
15. dubna • 9:45

Faltýnek si vezme mandát a bude to dobré.

Burešek
15. dubna • 14:50

Hlavně ať si to nebere v krabicích od vína

Doporučujeme

Články odjinud